louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.213 beoordelingen in totaal

Ik heb een kettingset besteld in de winkel. Op deze set leverde ik een kortings bon in die tot 31 december 2023 geldig was. Gezien de levertijd zou deze pas na de jaarwisseling komen. Door het winkelpersoneel werdt er alle mogelijkheden bekeken om de kortingsbon te doen gelden. En dit is gelukt. Wat helemaal geweldig is en als klap op de vuurpijl kwam het kettingset nog voor de jaarwisseling. Het set was besteld op de 28ste van december vorig jaar. Ik vindt dit ronduit geweldig dat mensen zich zo in zetten voor het bedrijf en de klant. Met vriendelijke groet Robin.

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Antwoord van louis.nl
Geachte heer Thielen, Bedankt voor Uw geduld. Het bedrag is inmiddels per iDeal terug op weg naar Uw bank rekening, zolas U op de bijgevoegde screenshot kunt zien. Onze excuses voor de overlast. Met vriendelijke groeten Alexander Levy

Zeer slechte service via Louis mail, en on line bestellingen

Antwoord van louis.nl
Bedankt voor de moeite ons te evalueren. Wat er met Louis fout is gegaan, zou Louis regt moeten zetten! U heeft een "refurbished" toestel gekocht, d.w.z., dat er zeker iets mis kan gaan bij de onderdelen, geen excuus maar uitleg. Het had ook niet mogen gebeuren, dat U zich de missende onderdelen erbij moet gaan kopen, hiervoor zullen wij zeker een oplossing vinden, die U tevreden zal stellen. Wat in hetzelfde straatje ligt, maar waarmee wij niets te doen hebben is het falen van DHL. Dit kan de beroemde druppel zijn maar uiteraard is dit een ander bedrijf wiens slecht werk op ons afstraalt. Aan de andere kant is er een mail gezonden met het verzend nummer, waarmee U had kunnen volgen, waar Uw pakket is. Onze excuses voor de tot nu toe slechte afhandeling van Uw reclamatie, wij zullen er alles aan zetten om U tevreden te stellen. . Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Alexander Levy / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Joachim Grube-Nagel, Sven Karlstedt, Christian Meierhans Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: erik.sijben@gmail.com An: erik.sijben@gmail.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 06.04.2024 erik.sijben@gmail.com erik.sijben@gmail.com Bewertung 1 Zeer slechte service via Louis mail, en on line bestellingen Zeer slechte service via Louis mail, Navigatie besteld, geen motorhouder erbij zoals in beschrijving,na 2 weken mailen en steeds maar foto's sturen ben ik vandaag maar naar de dichts bijzijnde louis in Aken gegaan en heb zelf een motorhouder gekochy, thuis gekomen past de kabel niet erin om de navi aan de motor accu te hangen, weer terug naar aken blijkt de kabel niet bij deze navigatie te horen. Ongeveer een maand geleden een tent besteld om te kamperen, krijg ik opeens van dhl het bericht, te laat met ophalen artikel gaat terug naar afzender. Ik had nog geen melding gehad. Louis gemaild zodra wij het artikel ontvangen sturen wij het weer op. Nog steeds niets ontvangen. Louis was altijd mijn zaak maar nu niet meer. Online tenminste maar heb niet altijd de tijd om naar Aken te rijden Aktueller Kommentar von erik.sijben@gmail.com, 06/04/2024 21:46 Bewertungsdetails Erstellt am 06/04/2024 21:46 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 8270231-699979 Transaktionsdatum 06/04/2024 21:37 Event
Kettingset voor een ktm rc 390 gekocht via personeel in de winkel. De kettingset was niet op voorraad dus werd bij mij thuis geleverd. Wanneer de kettingset aankwam en ik deze begon met installeren merkte ik na het voortandwiel te hebben geïnstalleerd dat het achterste tandwiel niet paste. Ik heb toen naar louis aachen gebeld maar mij werd gezegd dat ik het tandwiel niet kon ruilen voor een geschikt tandwiel omdat deze dan uit de set ging. 2 maanden geleden heb ik een kettingbeschermer gehaald voor mijn yamaha r1 die ook al niet paste en ook niet kon retourneren. Alweer teleurgesteld, jammer.
19 apr 2024

Verkeerde artikel gekregen.

Bestelde een volle matte zwarte helm, krijg ik vervolgens een matte zwarte helm met wit aan de achterkant………. Kon het niet terug sturen door examen motor. Meer dan 300 betaald maar vervolgens een verkeerde design gekregen.
22 apr 2024
Bedankt voor de moeite, die U heeft gemaakt om ons te evalueren. Helaas slaat het, met betrekking tot het referentie nummer, nergens op! U heeft enkel en donker getint pinlock vizier bij ons gekocht maar geen helm. Wij zouden het zeer op prijs stellen als U Uw beoordeling opnieuw schrift.
Bestelling nog steeds niet binnen. Bedrijf zou mijn adres niet goed hebben neergezet. In deze tussentijd had ik niks gehoord van dit bedrijf. Na zelf bellen kreeg ik geen tot weinig informatie
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor de moeite ons te evalueren, Het lijkt ons eerder het geval te zijn, dat U Uw adres onjuist heeft aangegeven. Wij mogen namelijk geen wijzigingen voornemen bij bestellingen, die worden betaald met paypal, iDeal of kredit kaart. Voor ons is alles wat de klant schrijft juist, tot dat wij het terug ontvangen. Trouwens hebben wij tot nu toe niets terug gehad, daarom is het ook nog niet opnieuw verzonden en hoe kunnen wij weten, dat het adres, dat U heeft ingevuld onjuist is. Trouwens alle informatie, die wij kunnen verstrekken, behalve de foute adres gegevens en zelfs die, kunt U zelf via de track&trace vinden. Volgende keer beter
Mijn bestelling is bij DHL verdwenen en ben al die tijd bezig om dit op te lossen. Het nummer dat je kan bellen is alleen een doorgeefluik en kan niks voor je betekenen, terugbelverzoek ingediend, nog niks gehoord. Ik heb voor iets betaald en wil graag mijn bestelling, dat onderzoek tijd kost is niet mijn probleem maar die van Louis of stort het geld direct terug.
Antwoord van louis.nl
Bedankt, dat U zich de moeite heeft gemaakt ons te beoordelen. Helaas heeft U ons een slecht cijfer gegeven voor de gevolgen van een fout dat bij een ander bedrijf ligt. Het bedrag is reeds terug op Uw rekening gestort en de order opnieuw uitgevoerd. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
Jammer dat we verkeerd ingelicht zijn voor het communicatie systeem.gelukkig konden we de helm nog ruilen
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor de evaluatie. Volgens de vestiging is alles afgelopen week reeds recht gezet ter Uw tevredenheid. Jammer dat wij des ondanks slechts één ster hebben gekregen. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
Leveren wat je besteld en niet wat anders leveren.
Antwoord van louis.nl
Hartelijk dank voor de evaluatie. Het klopt, U heeft het ene besteld en een ander artikel ontvangen, in dit geval een universeel artikel. Dit werd als alternatief verzonden. Indien het niet goed mocht zijn zend het dan graag terug. Wij zijn ervan uit gegaan, liever een alternatief te sturen in plaats van de bestelling te annuleren en U nieuw te laten bestellen, dat leek ons wat omslachtig. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
Producten ook werkelijk de deur uit doen !
Na 2 weken nog steeds niet bezorgd
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor de moeite ons te beoordelen. Helaas lijkt dit niet zeer fair te zijjn gebeurt. De bestelling werd twee dagen na opdracht verzonden en wij krijgen het verwijt, dat een ander bedrijf zijn werk niet fatsoenlijk doet. De volgende poging ligt gereed om verzonden te worden. Groeten vanuit Hamburg van het Louis Team.
pakket is niet bezorgd
20 mrt 2024
Thanks for your opinion . Please contact us by email to open an investigation :service@louis.de

Matige klantenservice

Klantenservice kan je niet verder helpen als je bel. Alles gaat via mail contact en de omschrijving van het product staat niet goed op de website.
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor Uw moeite ons te evalueren. Indien noodzakelijk nemen bellen wij ook terug. En indien er specifieke vragen gesteld worden, worden deze door gezonden aan onze technische afdeling, die op alles een antwoord hebben. U heeft besteld helaas ervoor gekozen het artikel niet eens te bekijken. Wij hopen een volgende keer tot Uw tevredenheid te kunnen handelen.
Verkeerde artikel opgestuurd, klantenservice reageert niet. Meer dan €5,- aan kosten gemaakt door 20 minuten aan de lijn te wachten.
Antwoord van louis.nl
Geachte, Bedankt voor Uw beoordeling. Wij zijn, indien niet via de telefoon, per email te bereiken. Wij hebben U gebeld i.v.m. een mogelijke verkeerde levering en hebben gezegd hoe verder te handelen namelijk het klant nummer te zenden aan ons mail adres en vervolgens het verkeerd gezonden door middel van het gratis retour biljet terug te zenden. Helaas schijnt er de kink in te zitten, en wij zullen er alles aan zetten het weer recht te zetten. De beste groeten van Louis.
Wachten 3 weken en nog steeds niks
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We nemen direct contact met je op en controleren graag de status van de verzending. Uw Louis team in Hamburg
21 sep 2023

Hele slechte, onnodig dure verzending

Ik bestel regelmatig spulletjes bij Louis voor mijn motoren. Dit keer is het echter niet goed verlopen naar mijn mening. Ik heb 2 ohlin stickers besteld van zo'n 6cm. Verstuurd voor 6,95, in een enorme doos, waar ik er vanuit ging dat het in mijn brievenbus zou belanden, was ik niet thuis toen dhl het is komen brengen. Het resultaat was, dat ik ook nog eens naar een dhl punt moest rijden in een dorp 6km verder, waardoor ik ook nog eens branstofkosten heb moeten maken voor 2 stickertjes. Mijn advies, doe aub stickers of andere kleine objecten in een verstevigde enveloppe of brievenbuspakje, dat scheelt een hoop kosten en irritatie. Omdat de grote lege doos, ook nog eens opengescheurd was tijdens verzending, was ik blij dat de stickers er uberhaubt nog in zaten. Verder is het altijd goed bij louis, maar dit is wel erg vervelend geweest. Eventueel een korting op een volgende aankoop, zou ik wel op prijs stellen ivm met mijn gemaakte kosten en ergernis.

Oplichting

Als kerstcadeau zocht ik een Cole & Mason pepermolen. Deze vond ik op de website van Louis en heb ik besteld (stond ook op de factuur). Uiteindelijk kreeg ik een pakket met hierin een zelfde soort molen van een goedkoper merk, welke niet eens op de website werd aangeboden. Het was te laat om te retourneren, een andere bestelling zou niet zeker op tijd binnen zijn voor kerst. Als was aangegeven dat ze de molen niet meer hebben en ze een ander merk zouden versturen had ik hier nog op kunnen reageren. Dat was de nette manier geweest. Dit soort praktijken vind ik schandalig.
een motorhelm besteld (Scorpion EXO S1); Blijkt het hendeltje van de zonneklep afgebroken. Ik biedt Louis aan om het onderdeel op te sturen zodat ik deze er zelf op zal zetten: Stuurt Louis 3 keer iets op. eerste keer komt niet aan; de twee andere keren sturen ze van alles aan onderdelen op, echter niet wat ik nodig heb, terwijl ik nog uitgebreid een filmpje maak van het missende onderdeel (mijn vrouw had dezelfde helm gekocht en deze was wel goed) en foto's van het onderdeel, echter ze kunnen gewoonweg niet het juiste onderdeel toesturen. triest
Antwoord van louis.nl
Geachte bedankt voor Uw moeite om deze beoordeling te schrijven. Zoals U zeker zelf weet, zijn we bezig met het oplossen van Uw probleem. Het zit ook zo, dat wij niet elk onderdeel ter beschikking hebben. Het filmpje dat U zo vriendelijk was om te zenden, konden wij, uit welke reden dan ook, niet bekijken. En andere optie had geweest de helm op te sturen en gerepareerd of geruild terug te krijgen. In elk geval zijn streven wij erna volgende keer beter te zijn. Het Louis Team
1 aug 2023
Heb in het verleden vaak motorkleding en accessoires bij Louis aangeschaft. Drie maanden geleden een motorjas. Die was op voorraad en toch weer niet. Na heel veel bellen en mailen eindelijk na weken mn jas. Laatst handschoenen besteld. Veel te klein. Dat kan. Teruggestuurd en twee maten groter besteld. Want die waren op voorraad. Ook die betaald. Krijg net bericht handschoenen niet meer leverbaar! Zit nu op twee keer handschoenen bedrag terug ontvangen te wachten. Was in het verleden tevreden over Louis. Nu stuk minder
2 aug 2023
Bedankt voor Uw beoordeling. Wij hebben begrip voor de teleurstelling, die U heeft ondervonden. De artikelen, die U heeft gekozen, waren allebei restanten en het gebeurt, dat het artikel als nog verkrijgbaar staat alhoewel het dat feitelijk niet meer is. Het spijt ons dat dit twee keer binnen korte tijd is gebeurt. Wij zijn ervan overtuigt, dat het bij Uw volgende bestelling beter gaat.
14 jul 2023

klantONvriendelijk

bij binnenkomst werden wij niet begroet, er werd niet eens opgekeken. wij zochten naar bretels, konden het niet vinden en vroegen aan een medewerker waar het lag, hij wist het niet en zou een collega vragen naar ons toe te komen. na ongeveer 5 minuten te hebben rondgelopen was er nog niemand bij terwijl we een paar keer een medewerker voorbijgelopen zijn, er werd niet gegroet, NIKS!!! dit vind ik zeer klant onvriendelijk, derhalve komen wij nooit meer.