louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal

Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

1 aug 2023
Heb in het verleden vaak motorkleding en accessoires bij Louis aangeschaft. Drie maanden geleden een motorjas. Die was op voorraad en toch weer niet. Na heel veel bellen en mailen eindelijk na weken mn jas. Laatst handschoenen besteld. Veel te klein. Dat kan. Teruggestuurd en twee maten groter besteld. Want die waren op voorraad. Ook die betaald. Krijg net bericht handschoenen niet meer leverbaar! Zit nu op twee keer handschoenen bedrag terug ontvangen te wachten. Was in het verleden tevreden over Louis. Nu stuk minder
2 aug 2023
Bedankt voor Uw beoordeling. Wij hebben begrip voor de teleurstelling, die U heeft ondervonden. De artikelen, die U heeft gekozen, waren allebei restanten en het gebeurt, dat het artikel als nog verkrijgbaar staat alhoewel het dat feitelijk niet meer is. Het spijt ons dat dit twee keer binnen korte tijd is gebeurt. Wij zijn ervan overtuigt, dat het bij Uw volgende bestelling beter gaat.
14 jul 2023

klantONvriendelijk

bij binnenkomst werden wij niet begroet, er werd niet eens opgekeken. wij zochten naar bretels, konden het niet vinden en vroegen aan een medewerker waar het lag, hij wist het niet en zou een collega vragen naar ons toe te komen. na ongeveer 5 minuten te hebben rondgelopen was er nog niemand bij terwijl we een paar keer een medewerker voorbijgelopen zijn, er werd niet gegroet, NIKS!!! dit vind ik zeer klant onvriendelijk, derhalve komen wij nooit meer.
15 sep 2023
Spullen leveren die betaald zijn, klant kan er niks aan doen als DHL spullen kapot maakt en retour stuurt naar Louis. Hierna 10x telefonische belofte maar geen spullen. Bestelling kan nogmaals verstuurd worden, maar dan nogmaals betalen!!! Hoezo nogmaals betalen ik heb al betaald. Bestel hier nooit meer 2weken voor niks gewacht en nog steeds mijn geld niet terug.
19 sep 2023
Als er niet geleverd word minstens het geld terug storten. Bestelling kwijt bij DHL wacht nu al 17 dagen op mijn geld. Wat een vreselijk bedrijf, weten dat de bestelling kwijt is en hier niks mee doen. Bestel hier nooit meer
24 jun 2023

Bestelling al 2weken onderweg

2 weken geleden in de winkel (Assen) een bestelling gedaan die bij mij thuis bezorgd zou worden. Nu blijkt dat mijn bestelling in België is!!! 1e contact met klantenservice werd ik uitgelachen, 2e contact(gisteren) werd gemeld dat het zsm bezorgd wordt. Voor een compensatie moest ik weer een separate mail sturen. Kunnen niet zeggen wanneer ik het wel ontvang
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We willen ons graag verontschuldigen voor de wrijving met het verdwaalde pakket, er is al een onderzoek gaande. We hebben een tweede pakket verstuurd, dat u inmiddels heeft ontvangen. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
27 jul 2023
Ja jammer. Ik had een mooi spiegelvizier besteld en om onder de verzendkosten uit te komen nog maar wat poets middelen mee besteld. De poets spullen zijn binnen en het vizier was niet op voorraad. Het word nageleverd, wanneer? Als ik had geweten dat het niet op voorraad was dan had ik het wel ergens anders besteld. Er was ook geen vermelding van!
3 aug 2023

Verkeerde product in de doos.

Beoogt product netjes geleverd door Louis. Alleen in de doos zat het verkeerde product. Bij de leverancier van Louis is het verkeerde product in de doos gedaan. Eigenlijk is op Louis niks aan te merken, alleen op de leverancier van het product. Product teruggebracht naar de vestiging in Mönchen-Gladbach. Ik wacht nu op het juiste deel.
11 aug 2023
Ten eerste niet liegen tegen de klant. Als een product niet op voorraad is dan ook niet "DIRECT LEVERBAAR" op de site zetten maar gewoon eerlijk zijn. 1 product van de 3 wel snel ontvangen maar helaas beschadigd. Als klant die voor het eerst wat bij jullie besteld heeft zal ik het helaas niet meer bij jullie herhalen.
15 aug 2023
Dank u voor uw beoordeling. We kijken graag naar uw zaak. We zullen direct contact met u opnemen en een bevredigende oplossing voor u vinden. Met vriendelijke groeten uit Hamburg. Uw Louis Team
5 jun 2023
St2 turn besteld op 24-5 verkeerde artikel geleverd. Gebeld en artikel terug gestuurd. Moest eerst wachten tot artikel terug was voordat het juiste artikel geleverd kon worden. Nieuw artikel gestuurd op 1-6. Het is nu 5-6 en unit ligt volgens dhl nog steeds in Duitsland. Ik ben erg ontevreden over deze service.

Service verbeteren

Pakket niet bezorgd door DHL ivm probleem met pakket. Op email wordt slecht gereageerd. 1ste lijn telefoon door kunnen laten verbinden naar 2de lijn voor problemen die 1ste lijn niet kan oplossen. Nu moet ik na 18.00 uur bellen om 2de lijn aan de telefoon te krijgen die
3 aug 2023
Geachte klant, bedankt voor Uw beoordeling. Helaas worden hier verschillende spullen door elkaar gegooid. Wij zijn niet DHL en zijn dus ook niet verantwoordelijk voor hun falen. Juist met de telefoonlijn begrijpen wij niet, wat er mis is, behalve de informatie, die U heeft ontvangen, die klopt in zijn geheel niet. Om een lang verhaal kort te houden, wij hebben Uw bestelling opnieuw geplaatst en gaan ervan uit, dat het deze keer goed terecht komt.
3 okt 2023
Mijn bestelling raakt zoek, vervolgens mag je zelf op onderzoek uit om je pakketje als nog geleverd te krijgen, DHL start onderzoek echter zonder resultaat. wat nu? ik ben er inmiddels al drie weken mee bezig. jammer het levert veel irritatie op.
4 okt 2023
Geachte klant, bedankt voor Uw beoordeling. Helaas slaat de slechte service van een ander bedrijf op ons terug. Wij beginnen in Uw geval een onderzoek bij de expediteur en zijn ervan overtuigt, dat het netjes tergt komt, ook al word het later dan verwacht. Jammer genoeg zitten wij op het moment met één expediteur om het hand. Wij hopen U in toekomst een keuze te kunnen geven met wie U het pakket wilt laten bezorgen. Volgende keer beter. Uw Louis Team
10 aug 2023
11 aug 2023
Geachte klant , Bedankt voor uw bericht. We zijn een onderzoek gestart naar de oorzaken van de vertraging. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Nico Frey, Joachim Grube-Nagel Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: j.theunissen7@upcmail.nl An: j.theunissen7@upcmail.nl Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 10.08.2023 j.theunissen7@upcmail.nl j.theunissen7@upcmail.nl Bewertung 1 meer dan 2 weken iets besteld en… meer dan 2 weken iets besteld en betaald nog steeds niet ontvangen service desk n.a.v. klacht doet mogelijk op papier iets, geen enkel resultaat. bellen dan een wacht bandje en na 4 minuten wordt veerbinding verbroken WAARDELOOS BEDRIJF Aktueller Kommentar von j.theunissen7@upcmail.nl, 10/08/2023 17:25 Bewertungsdetails Erstellt am 10/08/2023 17:25 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 0046061-929225 Transaktionsdatum 10/08/2023 17:22 Event
Levertijd is onacceptabel lang. Het duurde maar liefst 4 volle werkdagen voordat het artikel opgestuurd werd. Vervolgens duurde het bijna een week! Voordat het geleverd werd. Dit ga ik zo dus nooit meer doen.
26 sep 2023
Volgens website was artikel voorradig en met drie dagen leverbaar. Vervolgens mede daarom voor artikel gekozen. En duurt de levertijd drie weken. En daarover wordt je bijzonder slecht geïnformeerd.
27 sep 2023
Bedankt voor de beoordeling. Uw bestelling van 11.09.2023 werd op 14.09.2023 verstuurd en op 19.09.2023 bezorgd. De bestellingen worden normaal gesproken binnen 1 - 3 werkdagen verstuurd. Dit houd niet in, dat het binnen 3 werkdagen wordt bezorgd.

Slecht verwachting gemanaged

Niet duidelijk dat product uit Duitsland moet komen. Duurde 10 dagen tot levering. Geen updates of excuses. En daar bovenop DHL die dezelfde service laat zien. Belofte niet nakomen, geen bericht.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. Door Black Friday en de weersomstandigheden kan de levering momenteel helaas langer duren. Ons excuses voor dit ongemak.
17 jun 2023
Het pakket is niet geleverd. Het zou fijn zijn als de klantenservice iets sneller contact opnam, want hij zou er woensdag al moeten zijn en hij is er nog steeds niet.
24 sep 2023
ik heb twee maal een helm besteld maar nooit ontvangen ze zeggen steeds verkeerd adres. Helaas wel betaald maar nooit ontvangen triest.
25 sep 2023
bedankt voor de beoordeling. De postcode blijkt niet bij het adres te passen waardoor het niet bezorgd kan worden. Waarschijnlijk werden de nummers verruild en toen het pakket opnieuw werd verstuurd, werd het ook naar hetzelfde adres gestuurd. Wij zullen u via de mail contacteren voor een oplossing.
6 jul 2023
2 keer een helm besteld die zou moeten passen volgens de maatvoering op de site, maar helaas pasten beide helmen niet.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. Ons excuses voor het ongemak dat beide helmen niet passen. Helaas heeft niet elke helm dezelfde pasvorm. U heeft natuurlijk altijd de optie om de helmen kosteloos retourneren. U kunt ook in een van onze filialen een helm passen.
6 jul 2023
Geachte heer Driessen, Bedankt voor uw bericht. Als wordt aangegeven dat een artikel op voorraad is terwijl dat niet meer het geval is, betekent dit dat we het artikel wel op voorraad hebben, maar dat we het na controle niet naar de klant kunnen sturen, omdat het artikel een onherstelbaar defect heeft of omdat het een onbestelbare retourzending is. We rekenen op uw begrip en danken u voor uw vertrouwen. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Nico Frey, Joachim Grube-Nagel Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: rwdriessen@cs.com An: rwdriessen@cs.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 03.07.2023 RWDRIESSEN@CS.COM RWDRIESSEN@CS.COM Bewertung 1 Online voorraad klopt niet met de… Online voorraad klopt niet met de Actuele voorraad. Had een helm besteld maar was achteraf niet meer voorradig. Aktueller Kommentar von RWDRIESSEN@CS.COM, 03/07/2023 16:39 Bewertungsdetails Erstellt am 03/07/2023 16:39 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 9991178-771116 Transaktionsdatum 03/07/2023 16:37 Event
RS
Ray S.
Delft
7 okt 2023
De artikelen zijn nog steeds niet bij mij thuis bezorgd. Laatste keer dat ik wat besteld heb bij Louis.nl