louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal

Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

22 aug 2023
Ik heb zijn bestelling betaald en vervolgens op 1/8 tot 10 geannuleerd omdat ik mijn geld niet terug kreeg
SO
susanna o.
Huisduinen Hollland
12 aug 2023
Veel sneller leveren nu duurt het 24 uur voordat het eindelijk op de post gaat in deze tijd zeg pfffff
5 jun 2023
Er wordt geclaimd dat mijn bestelling 26/5 is verzonden. Het is nu 5/6 maar nog niets mogen ontvangen
12 okt 2023

Een betere transporteur gebruiken

Een transporter gebruiken die wel het pakje afleverd. Ik wacht nog steeds op het pakje
30 jun 2023
Pakket nooit ontvangen, geen reactie op mail en telefoon wordt niet opgenomen.
6 aug 2023
Product wordt aangeboden maar is niet op voorraad, duurt vervolgens maanden.
8 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hadden het bestelde product niet op voorraad en daarom is het nabesteld. Helaas was de leverancier niet in staat om volgens schema aan ons te leveren, waardoor de daaropvolgende levering aan u verschillende keren vertraging opliep (zoals gevraagd, hebben we de backlog uiteindelijk verwijderd). We willen onze excuses aanbieden voor de nutteloze wachttijd. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
Geen Engels of Nederland camera deed na 1 week niet mee gaat niet meer aan
7 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We betreuren de levering van goederen die niet in perfecte staat zijn. Het beste is natuurlijk om de camera die niet goed werkt naar ons terug te sturen voor inspectie. Een retourlabel kan met weinig moeite worden geactiveerd via de volgende link: https://www.louis.nl/nl-nl/service/rund-ums-einkaufen/ruecksendung-reklamation Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
levering heeft nog niet plaats gevonden, pakket is weer terug gestuurd,
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas heeft DHL uw adres als onbekend geclassificeerd en het betreffende pakket aan ons geretourneerd. We hebben het pakket onlangs opnieuw naar u verzonden en het zal zeker zijn weg naar u vinden bij de tweede poging. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
12 aug 2023
Lang aan het wachten op bestelling en krijg geen update over het proces.
15 aug 2023
Hartelijk dank voor uw recensie. We willen ons graag verontschuldigen voor deze late bestelling. We zullen direct contact met u opnemen en het in orde maken. Uw Louis Team
28 sep 2023

Very late delivery

Deliver the products sold and charged on time insted of 4 months later.
21 sep 2023
Zit al twee weken te wachten op mijn bestelling
21 sep 2023
bedankt voor de beoordeling. Volgens DHL werd het pakket op 13.09.23 gewijgerd. Het bedrag werd vandaag terug gestort en u zou dit in de komende dagen moeten ontvangen. Ons excuses voor dit ongemak.
Bestelling nog niet ontvangen ????????
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. Volgens de track & trace code zou u het pakket op 09.12.2023 moeten hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn kunt u ons graag contacteren (service@louis.de) .
9 sep 2023
Zending nog steeds niet ontvangen
12 sep 2023
Thanks for your opinion . We are sorry for this delay the order has been dispatched again.
8 jul 2023
heb het nog steeds niet!!!!!!!
11 jul 2023
bedankt voor de beoordeling. Wij zullen met u contact opnemen.
1 jan 2024
Artikel niet aangekomen
Antwoord van louis.nl
Geachte, Hartelijk dank voor Uw moeite om ons te beoordelen. Helaas is dit ongerechtvaardigd negatief uitgevallen. U heeft vast en zeker en bericht met het verzend nummer ontvangen. Wij hebben Uw bestelling bij de bezorger opgegeven en houden het zeker niet in de gate of het pakket is bezorgt of niet, daar verwachten wij van U een seintje of er iets misloopt, daarmee wij in actie kunnen treden, wat wij nu gaan doen. Maar houd er wel rekening mee, dat U ons een slecht cijfer geeft voor de prestaties van een ander. Des al niet te min doen wij ons best om zulke rampen te voorkomen, zoals wij dit geval nu ook aan zullen pakken. . If you have any further questions, please do not hesitate to contact us via e-mail or under the telephone number you find below. Thank you in advance.
2 sep 2023
Nog steeds niks binnen
2 sep 2023
Hartelijk dank voor de moeite en de evaluatie. We gaan niet terug naar af, maar het pakket werd geleverd 2 !!!! dagen nadat de bestelling was geplaatst. De fout ligt duidelijk bij de vervoerder. En we hebben contact met u om alles op te helderen, dus we vragen ons af of uw oordeel juist is.
22 aug 2023