louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.213 beoordelingen in totaal

Ik heb een kettingset besteld in de winkel. Op deze set leverde ik een kortings bon in die tot 31 december 2023 geldig was. Gezien de levertijd zou deze pas na de jaarwisseling komen. Door het winkelpersoneel werdt er alle mogelijkheden bekeken om de kortingsbon te doen gelden. En dit is gelukt. Wat helemaal geweldig is en als klap op de vuurpijl kwam het kettingset nog voor de jaarwisseling. Het set was besteld op de 28ste van december vorig jaar. Ik vindt dit ronduit geweldig dat mensen zich zo in zetten voor het bedrijf en de klant. Met vriendelijke groet Robin.

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Helaas maar één ritje

De verzending ging redelijk snel, omdat ik geen overdekte mogelijkheid had om de brandstofpomp te instaleren enkele weken moeten wachten voordat de weersomstandigheden wat beter waren. Na eindelijk geïnstalleerd te hebben heeft de brandstofpomp het helaas maar één ritje volgehouden voordat deze mankementen begon te vertonen en ik helaas weer met pech langs de weg kwam te staan. Daarna de motor toch maar naar een specialist gebracht die constateerde dat de brandstofpomp de veroorzaker was van het slechte/niet lopen van de motor. Waarna deze weer een nieuwe geïnstalleerd heeft..
Antwoord van louis.nl
Geachte, bedankt voor de beoordeling. Het artikel dat U heeft besteld en ontvangen is er een van dezelfde kwaliteit als het onderdeel dat dooor de fabrikant word gebruikt. We hebben het over techniek en daar kan altijd iets mis gaan. Wij hopen natuurlijk, dat het inderdaad aan de brandstofpomp ligt en niet aan iets anders. Zend het artikel terug voor een volledige restitutie.
Tja wat moet ik melden? Ik heb een niet passend onderdeel terug gestuurd en nog geen reactie gekregen. Onderdeel van 11 Euro inclusief verzendkosten 18 Euro. Ik moest 10 Euro verzendkosten betalen om het terug te sturen . Dus nu 28 Euro uitgegeven en niets terug gekregen. LOUIS doe mij een credit van 28 Euro dan ben ik weer een tevreden klant.
Antwoord van louis.nl
Geachte, bedankt voor Uw beoordeling. Het onderdeel past niet? Dat is jammer maar aan de andere kant vrij snel geconstateerd. Indien Louis het artikel binnen de twee weken terug ontvangt krijgt U, de klant, het volledig bedrag terug. U maakt zich zorgen over de kosten van het terug zenden? Ga op onze site, op "Retouzending en klacht" volg de link naar het gratis retour formulier en dan kost het terug zenden U ook geen cent. In Uw geval zullen wij er zeker een mouw aan zien te passen.
Ik heb vlgs de site besteld 2x slot met 2x sleutel, faar betaal ik ook voor, ik ontvang 1 slot en 1 sleutel
19 apr 2024
Levering duurt veel te lang, een week voor een filter.
10 mrt 2024
De helm die ik heb gekocht was 359€ op de site, toen ik hem wilde bestellen was hij 399€. Met de klantenservice gebeld en die begrepen het ook niet. Toen toch besteld en als de helm goed bevonden was door mij, zou er een creditnota gemaakt worden van 40€. Tot op heden is er niet gereageerd op mijn mails om de creditnota op te laten maken zodat ik het verschil van 40€ op mijn rekening terug gestort zou krijgen.
BETER INPAKKEN ZODAT DE GBEZORGER MIJN STUUR NIET UIT DE VERPAKKING KAN LATEN VALLEN EN DUS MIJN STUUR BESCHADIGD IS, WAAR DOOR IN HET TERUG MOEST STUREN. ANDERS HAD IK NU MIJN NIEUW STUURT OP MIJN MOTOR. HELAAS....
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw zaak doorgeven aan onze verzendafdeling - zodat het stuur in de toekomst nog beter verpakt naar onze klanten gaat... en onbeschadigd aankomen. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak en de vertraging bij je omzetting. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
23 mrt 2024
Helaas na 10 dagen nog niks binnen gekregen. Zal vast niet aan Louis liggen maar wederom aan het prutbedrijf DHL. Ben benieuwd hoe Louis het gaat oplossen.
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Volgens DHL zou uw pakket al enige tijd klaar moeten liggen om opgehaald te worden bij uw lokale pakketwinkel, maar wij zijn al bezig met uw zaak. Hopelijk zal dit ertoe leiden dat het pakket zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
Er is geen terugkoppeling met klantenservice. Echt jammer.
Antwoord van louis.nl
Thanks for your opinion. We do have send you an email that the order number 21130731 has reach our main warehouse and you will receive the refund automatically .
Prima website, verzend methode duurt lang helaas
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Levering vindt meestal plaats vanuit Hamburg, daarom kan het soms 3 tot 4 werkdagen duren voordat een pakket in Nederland wordt afgeleverd (mits de goederen direct in Hamburg op voorraad zijn). Onze excuses voor de iets langere wachttijd voor onze pakketten. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
Het produkt was niet wat het leek☹️
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u niet tevreden was met het product. Neemt u alstublieft contact met ons op per telefoon op 070 7111500 of per e-mail op service@louis.de zodat we uw zaak individueel kunnen bespreken. Vriendelijke groeten Uw Louis Team
1e bestelling van dezelfde helm (winkellevering) Word na 2 weken telefonisch geannuleerd door de winkel (niet kenbaar meer) Geen alternatief aangeboden. Opnieuw besteld naar huisadres. Gewoon aangekomen. Vreemd
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig, dat de bestelling naar de vestiging niet is gelukt, wij nemen aan, dat het aan het beperkte aantal artikelen lag. Gelukkig heeft U de helm nog ontvangen en wij hopen, dat het naar Uw zin is. Met vriendelijke groten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
9 jun 2023

Sw motech zadeltas

Ik heb/verwacht problemen met de rits die gebruikt wordt om de tas te vergroten. Rits gaat gewoon niet soepel. Zit textiel tussen om de rits te openen. Ik ben niet tevreden over product. Ik heb het vandaag in Assen laten checken, maar hier is weinig aan te doen gaf uw medewerker aan. Kortom ik moet het ermee doen. Dus over de service ook niet tevreden. Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Louis iets heb gekocht. Voor mij de laatste keer. Ook vanwege dat er weinig tijd is voorgenomen. Uw collega werd gelijk bij mij weggehaald , want hij moest van een andere collega de kassa doen. Ik ga liever producten bij MKC in Assen of bij mijn eigen dealer kopen. Jammer.
25 jun 2023

Deel bestelling niet geleverd. Geld teruggestord, zonder bericht.

Een motorbroek en een ehbo kit besteld. Echter heb ik enkel de ehbo kit ontvangen en niet de motorbroek. Het betaalde bedrag van de motorbroek werd op mijn rekening teruggestort, zonder opgaaf van reden. Geen enkele communicatie vanuit louis helaas en nu verzendkosten betaald voor een ehbo kit terwijl de motorbroek eigenlijk het doel van de bestelling was.
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Een voorraadtekort heeft helaas de betreffende broek als beschikbaar getoond, hiervoor bieden wij onze excuses aan. Aangezien u met de waarde van de goederen boven de 70,00 euro zat, zijn er geen verzendkosten in rekening gebracht voor het verzenden van het leverbare product. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
24 jun 2023
Helm geruild voor grotere maat. Beide helmen betaald maar van de omgeruilde helm geen geld terug. Dom systeem. Laat mensen gewoon ruilen voor een andere maat en klaar. Nu moet ik maar hopen dat ik ooit mijn geld terug krijg. Winkel verwijst naar de klantenservice en de klantenservice naar de winkel. Slechte service dus.
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Je hebt de grotere helm naar een van onze Louis-filialen gebracht en ter plekke betaald. Het retourneren van de te kleine helm heeft geleid tot een verrekening via iDEAL. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team

Voetsteunen

Ik heb speciaal gebeld om te vragen of de voetsteunen inclusief bevestigingsmateriaal was. Dat was zo werd me gezegd. Daarom heb ik het besteld. Toen ik het kreeg waren het alleen de voetsteunen, zonder pennen ringen en veren. Daarom was ik verplicht om de oude weer te gebruiken en dat was niet de bedoeling.
2 jun 2023
1x 2 bestellingen (zelfde artikel) apart verstuurd. 1 niet ontvangen andere retour. Maar refund duurt van niet ontvangen artikel +- 4 weken. En retour zending nog bezig. Bedrijf stuurt retour formulier, die gebruikt. Vervolgens na het verzenden zeggen ze nummer is niet goed.
Er was weinig bereidheid tot helpen. Het was ook al half 6 en ons werd op het hart gedrukt dat om 6 uur de winkel dicht zou gaan. We hebben er wel voor 1500 euro kleding gekocht, maar waren nog lang niet klaar. Jammer, we hebben voor 2000 euro ergens anders besteedt.

Problems with webshop.

Translating the reviews doesn't work. Writing review doesn't work. Description of items is sometimes not clear (for example if that's one mirror or set of mirrors), you have to look for the small font description.
12 jul 2023
Thank you for your review. We are very sorry that you have had a bad experience with our service. We are constantly working to improve our online shop. Your criticism helps us. Thanks very much! Best regards, Your Louis team
9 sep 2023
Verpakking van mijn multitool was al open. Misschien een keer retour gestuurd ofzo verzegeling was er al af. Waardoor de tool uit de verpakking viel en gelijk was beschadigd.
4 jul 2023
6 jul 2023
Geachte heer Renfrum , Bedankt voor uw bericht. Je had een e-mail moeten ontvangen. We ontvangen het artikel begin volgende week en sturen het naar je toe zodra we het ontvangen hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Nico Frey, Joachim Grube-Nagel Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: svlrenfrum@hotmail.com An: svlrenfrum@hotmail.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 04.07.2023 SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM Bewertung 2 De bestelling was niet compleet De bestelling was niet compleet. Dat kan gebeuren, maar geef dan een indicatie wanneer de bestelling voltooid wordt. Ik wacht nu nog steeds op mijn schoenen. Aktueller Kommentar von SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM, 04/07/2023 07:04 Bewertungsdetails Erstellt am 04/07/2023 07:04 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 6003841-770288 Transaktionsdatum 04/07/2023 07:02 Event