louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal

Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

4 jul 2023
6 jul 2023
Geachte heer Renfrum , Bedankt voor uw bericht. Je had een e-mail moeten ontvangen. We ontvangen het artikel begin volgende week en sturen het naar je toe zodra we het ontvangen hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of op het onderstaande telefoonnummer. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Besma Loucif / Servicecenter Telefoon Nederlands: 070 7111 500 Telefoon België: 02 290 5610 Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Nico Frey, Joachim Grube-Nagel Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- Von: svlrenfrum@hotmail.com An: svlrenfrum@hotmail.com Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 04.07.2023 SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM Bewertung 2 De bestelling was niet compleet De bestelling was niet compleet. Dat kan gebeuren, maar geef dan een indicatie wanneer de bestelling voltooid wordt. Ik wacht nu nog steeds op mijn schoenen. Aktueller Kommentar von SVLRENFRUM@HOTMAIL.COM, 04/07/2023 07:04 Bewertungsdetails Erstellt am 04/07/2023 07:04 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 6003841-770288 Transaktionsdatum 04/07/2023 07:02 Event
2 jun 2023
1,5wk wachten op een bestelling is niet van deze tijd. En al helemaal niet wanneer er gezegd word op vrijdag dat het op zaterdag verstuurd zal worden.
17 jun 2023
Jammer dat als je een knipperlicht besteld je er maar 1 krijgt terwijl dit nomaal altijd een set van 2 is, nu moet ik er nog een bestellen...
1 sep 2023
Ik kocht een klein klokje verpakt in een 'schoenendoos' . Dit kan in een dikke envelop voor brievenbus post. Veel goedkoper voor mij.
MV
may v.
velden
Het artikel op 9-10 bij jullie verzonden en op 21-10 heb ik het pas gekregen en dat vond ik erg lang.En eris een moer te weinig bij.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. Ons excuses voor het ongemak dat het pakket pas op 21.10.2023 werd bezorgd. Zou u ons via de mail kunnen vermelden of het product verder compleet was? Dan kunnen wij kijken wat wij u aanbieden kunnen. Het emailadres is: service@louis.de
23 jun 2023

Verkeerde maat gekregen.

Motorschoenen besteld maar verkeerde maat gekregen. Direct teruggestuurd. Had in kortingsbon erbij, en die ben ik dus kwijt.
7 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ik stuur u direct nog een mail.
26 jun 2023
Onduidelijke mails en heb er erg achteraan moeten zitten. Alles in deelleveringen ontvangen.
7 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hadden we een aantal van de producten in uw bestelling niet in ons hoofdmagazijn in Hamburg, wat heeft geleid tot de genoemde gedeeltelijke leveringen. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak en het extra werk (en de e-mails) dat dit heeft veroorzaakt. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
De helpdesk is slecht bereikbaar en de toezegging terug te bellen wordt niet nagevolgd.
24 nov 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! Helaas hebben we drie opeenvolgende dagen zonder succes geprobeerd contact met u op te nemen. We willen graag met u praten om uit te vinden hoe we u kunnen helpen. Neem gerust contact met ons op via e-mail op "Service@louis.de" - hartelijk dank! Uw Louis Team
Levertijd is erg lang, geen mogelijkheid om pas te betalen bij verzending,
16 jun 2023
1paar honda varadero voetsteunen besteld. 2x linker voetsteun ontvangen
Product terug gestuurd door DHL na een week nog niks gehoord
17 jun 2023
Levertijd. Ik wacht al bijna 2 weken op mijn bestelling.
Refund is na 6 weken nog niet terug betaald
4 nov 2023
Na 2 weken nog niets ontvangen
7 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het onderzoek uitgevoerd. Volgens de trackinggegevens van DHL is het pakket op 11 november bij u afgeleverd. We wensen u veel plezier met de goederen! Uw Louis Team