louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.213 beoordelingen in totaal

Ik heb een kettingset besteld in de winkel. Op deze set leverde ik een kortings bon in die tot 31 december 2023 geldig was. Gezien de levertijd zou deze pas na de jaarwisseling komen. Door het winkelpersoneel werdt er alle mogelijkheden bekeken om de kortingsbon te doen gelden. En dit is gelukt. Wat helemaal geweldig is en als klap op de vuurpijl kwam het kettingset nog voor de jaarwisseling. Het set was besteld op de 28ste van december vorig jaar. Ik vindt dit ronduit geweldig dat mensen zich zo in zetten voor het bedrijf en de klant. Met vriendelijke groet Robin.

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Ruilartikel ineens duurder

Ik wilde dit artikel, handschoenen, ruilen voor een grotere maat en belde de klantenservice. Die was niet bereikbaar. Daarom de handschoenen terug gezonden om, ná ontvangst van mijn geld, een grotere maat te bestellen. Mijn geld heb ik nog niet terug maar inmiddels zijn de handschoenen €10,- duurder geworden. Deze poging om iets bij Louis te kopen eindigt daarom nu onbevredigend. Een plotselinge prijsstijging van 20% vind ik heel erg veel en zie daarom af van de koop van deze mooie handschoenen.
22 apr 2024
Bedankt voor de moeite om ons te evalueren. Helaas zijn wij op het moment zeer beperkt via de telefoon te bereiken. Fijn, dat het product U heeft bevallen. U kunt zeker bij een ruil voor een andere maat verwijzen na de prijs, die U heeft betaald voor het artikel, dat niet paste een deze prijs claimen voor het vervangende zelfde artikel. Dit zal zonder meer worden geaccepteerd. Probeert U het, U zult niet teleur gesteld worden. Zend ons een mail na de bestelling wij zullen het verschil terug storten op Uw rekening.
19 apr 2024

Geen duidelijke beschrijving bij sommige onderdelen

Geen duidelijke beschrijving bij sommige onderdelen. Door onduidelijkheid heb ik niet de complete pakking onderdelen ontvangen. Na een opmerking hierover word ik naar de documenten op de site verwezen, niet erg klantvriendelijk. De rest van de bestelde onderdelen waren prima in orde en ik ben hier dan ook tevreden over.
19 apr 2024
Bedankt voor Uw evaluatie. Indien U niet zeker bent, bel van tevoren of schrijf een mail. Volgens ons is alles duidelijk vermeld. Op de site staat O-Ring, helaas staat op zijn Duits "Beispielbild" dwz voorbeeld, volgens ons is er, op uitzonderingen na, enkel één ring per oliefilter nodig en er zijn liefst drie mogelijkheden de juiste maat te vinden, a. door naast de foto de motor en het model in te vullen, b. door onder de omschrijving de lijst met motoren te vinden waar de ring voor geschikt is en c. dit is iets moeilijker te vinden onder documenten waar de specificaties van de ringen, zoals maat kleur en hoeveelheid. Volgende keer beter.
Slechte verzending De laatste zending had ik tearoff voor helm besteld zaten in een doos samen mat een zwaar kettingslot de verpakkingen van de tearoff waren erg zwaar beschadigd ze waren nog goed maar vind dit echt een domme actie om het bij elkaar in 1 doosje te doen
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor Uw evaluatie. Normaal gesproken doen wij bij zulke artikelen vulmateriaal erbij om het slingeren te voorkomen. Wij zullen dit als aanleiding nemen om er meer op te gaan letten, dat er zorgvuldig verpakt wordt. Volgende keer beter. Groeten vanuit Hamburg

Adapter rechts 3 weken niet leverbaar

Adapter rechts was 3 weken lang leverbaar. Daarna bestelling omgezet naar Adapter links. Voor het vergrendelstuk is een apart onderdeel nodig dat op het rek geschroefd wordt. Helaas niet bijgeleverd. Ook niet los verkrijgbaar. Daarom zelf passtuk moeten maken.
Antwoord van louis.nl
Geachte klant, bedankt voor Uw evaluatie. Wij kunnen niet zeggen, wat bij de leverancier zo lang heeft geduurd en nog altijd duurt, om de rechter adapter plaat te leveren, Dat zijn kwesties, waar Louis helaas geen invloed op heeft. Wat de kritiek met de kleine keuze van bijhorende onderdelen betreft, zullen wij dit doorgeven aan onze inkoop, waar uiteindelijk besloten word over het product gamma . Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg
RD
Ron d.
Schore
22 apr 2024

Bestellen prima alleen lange levertijd

Bestellen gaat prima alleen is de levertijd wat lang

Geen defecte artikellen verzenden

Geen defecte artikelen verzenden
Antwoord van louis.nl
Thanks for your opinion . We have refund you the payment back . Sorry for the invonvenience .
21 apr 2024
Levering duurde erg lang
Antwoord van louis.nl
Thanks for your opinion . We are sorry, one item was not immediately available and that took a few days longer for the delivery .
MV
M. V.
MUIDERBERG
DHL as a shipping partner is just a bad choice. They keep your parcel in some warehouse for days before doing a delivery, and then they just throw it in front of your door if you’re not at home. For anybody to take … Also the box was 100 times to big for the small part I ordered.. grazy to send out small parts like this.. what a waist of money, materials and nature.. The Louis webshop it self is great..
Antwoord van louis.nl
Thank you for your review. Our goal is to provide the best service at a competitive cost, which is why we work with DHL as a reliable partner. Nevertheless, we take your criticism as a challenge to improve ourselves. We thank you and hope that we can meet your expectations next time.
Ik had gebeld voor een motor helm en toen werd gezegd dat hij niet in m leverbaar was. Ik moest toch maar een L bestellen en passen want ik kon hem toch terug sturen. Ik heb hem terug gestuurd en toen ik later op de site keek was er wel een M. Die heb ik toen besteld. Nu nog even wachten tot ik mijn geld terug krijg.
Antwoord van louis.nl
Bedankt, dat U zich de tijd heeft genomen om ons te evalueren. Zoals U heeft ervaren, kan het in het proces van de verkoop van restanten altijd gebeuren, dat een artikel de ene dag niet meer verkrijgbaar is en ineens op de volgende dag weer wel. Helaas hebben wij daar geen inzicht in en ook geen invloed op. De koopsom is inmiddels op Uw rekening gestort en de juiste maat helm ook al verzonden. Veel plezier ermee. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
EF
Erik F.
Kerkrade
Voor de tweede keer een klein elektrische artikel besteld. En 2 maal los ingepakt en in een veel te grote doos verzonden. Beide X artikelen bleken defect! Allicht handig om een klein artikel even op een karton te plakken met wat tape?
Antwoord van louis.nl
Hartelijk dank voor Uw moeite om ons te evalueren. Wij zijn ons over de problematiek met het verpakkingsproces bewust en zijn reeds bezig om oplossing te vinden. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.

Ik moet deze 4 kilo drop snel opeten

Antwoord van louis.nl
Geachte klant , Bedankt voor je bericht. We nemen direct contact met je op en zullen zeker een oplossing vinden. Uw Louis Service Team uit Hamburg --------------------------------------------- Von: l.robroek@veldhuisadvies.nl An: l.robroek@veldhuisadvies.nl Betreff: Channel-Bewertung (louis.nl) Eingangsdatum: 22.02.2024 l.robroek@veldhuisadvies.nl l.robroek@veldhuisadvies.nl Bewertung 3 Ik moet deze 4 kilo drop snel opeten Service was prima en snel, maar de 4 kilo drop die ik bestelde was binnen 2-3 weken al over datum. Niet ideaal. Waarschijnlijk is dit een product wat niet zo vaak besteld wordt. Aktueller Kommentar von l.robroek@veldhuisadvies.nl, 22/02/2024 11:18 Bewertungsdetails Erstellt am 22/02/2024 11:18 Bearbeitet am Kanal louis.nl Referenz 1792022-535561 Transaktionsdatum 22/02/2024 11:14 Event

verkeerde maat geleverd/niet te ruilen in filiaal/geen geld retour in filiaal/geld teruggestort op verkeerde rekening

Mijn zoon had voor mijn motor als kerstgeschenk een hoes besteld in maat XL, ik kreeg L geleverd. Deze wilde ik ruilen bij jullie filiaal in Aken (wat volgens de retour bon gewoon moet kunnen, of het geld terug), maar daar deden ze erg moeilijk over. Dus heb ik hem maar retour gestuurd, en op het retour formulier het bankrekening nummer van mijn eigen rekening ingevuld, zoals omschreven. Zonder ook maar een tegenbericht is het geld toch weer terug gestort naar mijn zoon zijn rekening. Wat is dan het nut dat ik een rekeningnummer invul?
Antwoord van louis.nl
Bedank voor de tijd, die U zich heeft genomen om ons te beoordelen. Het spijt ons zeer, dat wij U de verkeerde maat hebben geleverd. Zodoende had het terug gezonden kunnen worden als reclamatie en in het kade van het bewijs van terugzending, hadden wij de juiste maat verzonden. U had ook de hoes in de vestiging af kunnen geven, daar een andere kopen en zodra de bevestiging van retour op het hoofdkantoor bekend was, had het bedrag terug op Uw rekening gestort zijn. De kritiek over het storten op de verkeerde bank rekening, kunnen wij verklaren. Dat ligt aan de wetgeving tegen het wit wassen van geld, daarom kiezen wij altijd voor hetzelfde pad over die wij het geld hebben ontvangen. De notitie van Uw rekening nummer is slechts voor degene, die het bedrag per aanwijzing stort in dat geval worden de gegevens, in het kade van bescherming van persoonlijke gegevens, onmiddellijk gewist. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.

Jammer, niet het bestelde ontvangen.

Ik had 2 AFAM clipschakels besteld Art.AR A420R1-G, volgens de foto op de site met dit art.nr is het datgene die ik zou moeten hebben. Maar wat schets mijn verbazing ik ontvang schakeltjes die meer voor een bromfiets ketting zijn! Dus of het artikelnummer en de foto kloppen niet, of er is per abuis het verkeerde naar mij toegezonden. De verkeerde schakels heb ik op 9 jan. naar jullie teruggezonden.
Antwoord van louis.nl
Hartelijk dank voor de moeite, die U heeft ondergaan om on te beoordelen. Helaas kunnen wij niet meer rechercheren, of wij een fout hebben gemaakt of dat er een verkeerd artikel is besteld. Indien er iets mis is gegaan, neem dan eerst contact met de klantenservice op. Nu zijn de artikelen gewoon weer terug in het schap zonder verdere controle. Wij hebben gezien, dat U reeds opnieuw, een ander kettingslot heeft besteld en we zijn ervan overtuigt, dat het goed zal gaan. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
13 jan 2024
Ik heb ook een thermo regen jack bij jullie besteld. Ik ervaar jammer genoeg nog steeds kou en moet er extra kleding onder dragen. Omdat ik de jas erg mooi vindt en hem graag wil houden stuur ik hem niet terug. Kunnen jullie mij misschien tegemoet komen met goede thermo onderkleding wat wel warmte geeft. Vriendelijke groeten van Lex van der Holst.
13 jan 2024
Bedankt voor de moeite om een beoordeling te schrijven. Dit behoord volgens ons, in eerste instantie, naar onze reclamatie afdeling gezonden te worden. Ten tweede hebben wij geen enkel bewijs in Uw klant account gevonden over de aankoop van een thermo jack. Graag een mail naar service@louis.de.
Transport duurt veel te lang ,en geen info tussendoor!
Antwoord van louis.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het product in kwestie kon niet vanuit ons hoofdmagazijn in Hamburg naar u worden verzonden, het pakket in kwestie is rechtstreeks vanuit een van onze filialen naar u verzonden (wat helaas voor extra vertraging zorgde bij DHL). We willen onze excuses aanbieden voor de iets langere wachttijd, normaal gesproken gaat dit iets sneller. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
3 jun 2023

Trage verzending

Goede site met mooie prijzen. Eenige nadeel het duurt een week voor je het artikel thuis hebt terwijl ze op de site adverteren met snellen verzending verzenden duurt al 4 werk dagen in mijn ogen is dat geen snelle verzending. En 1 artikel was eerst op voorraad volgens de site maar bleek achteraf niet op voorraad nalevering zou 3 maanden duren dat is toch onacceptabel dus dat geannuleerd en binnen een week netjes geld terug. Het telefonisch annuleren was niet makkelijk met iemand die gebrekkig nederland spreekt.
5 jun 2023

Artikelomschrijving niet correct.

Ik heb voor mijn Kawaski Z1000 (2005) Puig R19 Crashpads gekocht, als ik mijn motor invoer dan staat in de artikelomschrijving: ""Z750/Z750S/Z1000 ZWART" toen ik echter de crashpads ging installeren bleek dat de inleg voor de crashpads grijs is. Als ik dit had geweten had ik meteen de zwarte inleg besteld. Verderop in de artikelomschrijving staat overigens wel dat het om de grijze variant gaat. Dit heb ik gemist. Verder is de afhandeling en levering goed verlopen.
29 mei 2023
Via internet een helm besteld. Bleek niet te zijn wat ik had gehoopt. Voor t gemak de helm naar het filiaal in Assen gebracht. Helaas krijg je je geld niet gelijk terug, maar moet je daar zeker twee weken op wachten… hiervoor moet je zelf een mail sturen naar Louis Hamburg. Dit moeten ze zeker aanpakken. Verder is Assen een mooie zaak waar ze Duits/Engels spreken, maar wel Nederlands verstaan.

ruimte voor verbeterde communicatie

Goede site met goed aanbod. Echter de communicatie kan nog iets verbeteren. Ondanks dat product volgens de site op voorrraad zou moeten zijn. Was deze niet voorradig. Dus de geschatte leveringsdatum (14 dagen) werd niet gehaald. Na mailen voor een update, bleek product niet op voorraad. En werd er gewacht op de leverancier. Op zich niet erg, echter had dit beter gecommuniceerd kunnen worden.