louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.319 beoordelingen in totaal

Set samengesteld uit basis rem-koppeling reservoir plaat, verbindingsarm met pin lock beveiliging, diamant basis met B kogel en Quick grip universele houder. Functioneert prima voor mijn IPhone XR. Nog maar korte trip gereden. Weinig trillingen mede doordat ik enige vilt kleef pads op de universele houder heb geplakt. Wel even goed kijken hoe je de zijdelingse pinnen bevestigd zodat deze niet je volume en aan/uit knop belemmeren! Komt wel dicht in de buurt van het hoge Givi scherm van mijn Suzuki Burgman als je goed zicht wilt hebben op de gsm. Bij geleverde inbus schroeven zijn zoals vaker gemeld van echt slechte kwaliteit, breken meteen. Direct vervangen door RVS inbus 4 mm x 20 mm. Al met al 4 sterren vanwege de slechte kwaliteit van de schroeven. Wordt vervolgd....

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Jammer, niet het bestelde ontvangen.

Ik had 2 AFAM clipschakels besteld Art.AR A420R1-G, volgens de foto op de site met dit art.nr is het datgene die ik zou moeten hebben. Maar wat schets mijn verbazing ik ontvang schakeltjes die meer voor een bromfiets ketting zijn! Dus of het artikelnummer en de foto kloppen niet, of er is per abuis het verkeerde naar mij toegezonden. De verkeerde schakels heb ik op 9 jan. naar jullie teruggezonden.
Antwoord van louis.nl
Hartelijk dank voor de moeite, die U heeft ondergaan om on te beoordelen. Helaas kunnen wij niet meer rechercheren, of wij een fout hebben gemaakt of dat er een verkeerd artikel is besteld. Indien er iets mis is gegaan, neem dan eerst contact met de klantenservice op. Nu zijn de artikelen gewoon weer terug in het schap zonder verdere controle. Wij hebben gezien, dat U reeds opnieuw, een ander kettingslot heeft besteld en we zijn ervan overtuigt, dat het goed zal gaan. Met vriendelijke groeten vanuit Hamburg van het Louis Team, dat zijn best doet om U tevreden te stellen.
29 mei 2023
Via internet een helm besteld. Bleek niet te zijn wat ik had gehoopt. Voor t gemak de helm naar het filiaal in Assen gebracht. Helaas krijg je je geld niet gelijk terug, maar moet je daar zeker twee weken op wachten… hiervoor moet je zelf een mail sturen naar Louis Hamburg. Dit moeten ze zeker aanpakken. Verder is Assen een mooie zaak waar ze Duits/Engels spreken, maar wel Nederlands verstaan.

ruimte voor verbeterde communicatie

Goede site met goed aanbod. Echter de communicatie kan nog iets verbeteren. Ondanks dat product volgens de site op voorrraad zou moeten zijn. Was deze niet voorradig. Dus de geschatte leveringsdatum (14 dagen) werd niet gehaald. Na mailen voor een update, bleek product niet op voorraad. En werd er gewacht op de leverancier. Op zich niet erg, echter had dit beter gecommuniceerd kunnen worden.

Prima assortiment en prijs, e-fulfillment moet beter

Prima assortiment en prijs, maar met name snelheid van verzenden moet echt beter. Pas 4 (!) dagen na de besteldatum werd het artikel verstuurd, dat kan en moet echt beter. Concurrenten laten zien dat dat ook gewoon kan. Daarna duurde het nog een week voordat het artikel daadwerkelijk thuis bezorgd werd. Dat laatste is overigens DHL aan te rekenen, en niet Louis.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. U heeft de bestelling op 24.11.2023 (vrijdags) besteld en deze werd op 28.11.2023 (dinsdags) verstuurd. Over het weekend worden bij ons geen bestellingen verstuurd. Normaal gesproken wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen verstuurd. Alsnog sturen wij uw feedback door naar de verzendafdeling.
MS
Michael S.
Opperdoes
21 jul 2023

Korte draadjes, onzinnige verzending

De draadjes aan de verklikker unit hadden wel wat langer gemogen, koste niks en scheelt potentieel een hoop gedoe met verlengen een aansluiten. Verder had het zaakje prima in een gewone enveloppe gekund ipv in een doos van 30x40x20! Dat was echt volledige onzin! Dan had het ook gewoon met de post meegekund, ipv de proza van kijk es hoe groen wij zijn?
13 jan 2024
Ik heb ook een thermo regen jack bij jullie besteld. Ik ervaar jammer genoeg nog steeds kou en moet er extra kleding onder dragen. Omdat ik de jas erg mooi vindt en hem graag wil houden stuur ik hem niet terug. Kunnen jullie mij misschien tegemoet komen met goede thermo onderkleding wat wel warmte geeft. Vriendelijke groeten van Lex van der Holst.
13 jan 2024
Bedankt voor de moeite om een beoordeling te schrijven. Dit behoord volgens ons, in eerste instantie, naar onze reclamatie afdeling gezonden te worden. Ten tweede hebben wij geen enkel bewijs in Uw klant account gevonden over de aankoop van een thermo jack. Graag een mail naar service@louis.de.
29 mei 2023

Lang wachten

Op 19 mei olie en een oliefilter besteld bij louis.nl. Dat blijkt uit Duitsland te moeten komen?? DHL zou op dinsdag 23 mei leveren tussen 14.00 u en 18.00 u. dat ging niet door en werd woensdag, ging ook niet door en werd donderdag, ging ook niet door en uiteindelijk werd op vrijdag 26 mei mijn bestelling geleverd.
6 jul 2023

mijn bestelling is nog niet allemaal binnen ?

de spullen die bezorgt zijn is allemaal oke. enkel klanten service spreekt geen nederlands of engels. ik nzou na 10 min terug gebeld worden door een medewerker die engels zou praten? !mijn bestelling is geleverd op 1tje na ? wacht ik nog steeds op ?? dynojet voor suzuki rf 900 r ik ben na 30 min
8 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ik stuur u direct nog een mail.
6 okt 2023

Goede spullen, amateur logistiek

Lange levertijd voor een klein onderdeel (helmscharnier), bovendien kwam het onderdeel in een doos waar een hele helm in zou passen... Ik had liever gehad dat ze het in een enveloppe hadden gestopt. Dan hoefde ik er niet voor thuis te blijven en niet van die hoge verzendkosten te betalen
6 okt 2023
Geachte klant, bedankt voor Uw beoordeling en de tijd, die U ervoor heeft genomen. Wij verzenden in een pakket, daarmee U als klant en wij als bedrijf kunnen achtervolgen, waar het is, tevens is het dan ook verzekerd en kan niet ineens verdwijnen, zonder sporen achter te laten. Tot volgende keer, Uw Louis team
Tweede deel van de bestelling is door vervoerder geretourneerd omdat de verpakking defecters. Kreeg pas deze informatie nadat ik na bijna twee weken zelf navraag deed. Daarna nog twee keer moeten reageren wanneer geleverd zou worden. Heeft dus in totaal lang geduurd.

Mooi product, maar past niet helemaal

Bezorging van een side mount voor motor ging vrij soepel, alleen de maatvoering klopt niet helemaal bij de uitvoering. Zou moeten passen om motor, maar uitsparing voor achteras was net niet groot genoeg.
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat het bestelde product niet perfect past. Als de montage te ingewikkeld is, kunt u ons foto's sturen via service@louis.de (we helpen u graag). Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
28 jul 2023
De verzending met DHL liet te wensen over. Artikel werd niet geleverd volgens afspraak en moest uiteindelijk bellen met Louis om het artikel alsnog geleverd te krijgen

Verpakking onnodig groot

Verpakking veel te groot voor een plat Pinlock vizier. Verspilling van materiaal die ik van een Duitse firma niet verwacht. Dat moet echt zuiniger kunnen.
Antwoord van louis.nl
Geachte, bedankt voor de moeite, die U zich heeft genomen met ons te beoordelen. Soms is het zoeken voor een passende doos omslachtiger dan een te grote doos te pakken (besparing verpakking tegenover werk kosten). Niet te min zullen wij er verder op letten om ook dit punt te optimaliseren. Volgende keer beter. Het Louis Team.
19 okt 2023
De prijs was goed maar het duurde erg lang voordat ik iets hoorde over de levering. Ben van andere internetwinkels dat dit duidelijk sneller gaat.
15 aug 2023

Te lange levertijden

Het duurt veel te lang voordat de online bestelde artikelen bezorgd worden. De laarzen die ik besteld had kwamen pas ruim een week later binnen.
16 aug 2023
Hello, we apologize for the late delivery. The item you ordered was shipped to you from one of our Louis Shops in Germany, that's why the delivery took so long. We hope we can serve you better next time. Yours sincerely ,Your Louis Service Center Team.
7 jul 2023

Langere levertijd

Voor Nederland worden de webshop artikelen nog steeds vanuit Duitsland verstuurd. Houd dus rekening met meerdere dagen levertijd.
25 aug 2023
artikelen snel geleverd. paste echter niet en terug gestuurd. echter zit nu al 10 dagen te wachten op het gecrediteerde bedrag
25 aug 2023
Bedankt voor Uw beoordeling. Helaas is er op het moment overlast door vakantie en ziekte verzuim, zodat de afwerking langer duurt dan gewenst. Inmiddels is de retour zending bewerkt en het bedrag, op dezelfde manier als betaald werd, terug gestort.. Volgende keer beter.
9 nov 2023
Geen email ontvangen voor het volgen van het pakket. Pakket lag bij de voordeur zonder aankondiging. Pakket was wel compleet.
2 jun 2023
Er stond niet goed bij dat spiegels perstuk verkocht werken in plaats van per set, verder is alles goed zeer te vreden verder
TM
TRX M.
Niederlande
18 aug 2023
Verpakking soms waardeloos. Prijzen kunnen beter. Filteren op eigen motor moet veel beter. Wel goed: retourtermijn
18 aug 2023
Bedankt voor Uw beoordeling. Er valt altijd iets te verbeteren. Indien U ergens anders een lagere prijs voor hetzelfde product (maat, kleur etc.) vindt en het bedrijf dezelfde structuur heeft als het onze, filiaalbedrijf met online handel, dan zullen wij meestal de lagere prijs kunnen aanvaarden. qua filteren op eigen motor, wat is er mis mee? Als de motor in Europa op de markt is geweest, staat het, op uitzonderingen na, in onze database. Wij streven er elke dag na beter te worden .