louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.217 beoordelingen in totaal

Ik heb een kettingset besteld in de winkel. Op deze set leverde ik een kortings bon in die tot 31 december 2023 geldig was. Gezien de levertijd zou deze pas na de jaarwisseling komen. Door het winkelpersoneel werdt er alle mogelijkheden bekeken om de kortingsbon te doen gelden. En dit is gelukt. Wat helemaal geweldig is en als klap op de vuurpijl kwam het kettingset nog voor de jaarwisseling. Het set was besteld op de 28ste van december vorig jaar. Ik vindt dit ronduit geweldig dat mensen zich zo in zetten voor het bedrijf en de klant. Met vriendelijke groet Robin.

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Leveringen en producten zijn goed …

Eerder Leveringen en producten zijn goed. Echter het terugsturen van een levering is slecht. -Via mail onder de noemer "herroepings recht" bericht gestuurd om te annuleren. -Helaas zijn alle mails die ik gestuurd heb naar de diverse mail adressen onbestelbaar. -Op de site en geleverde mails, staat een wirwar aan mail adressen zowel .nl als .de vermeld. -Jammer is dat men een bestelling niet kan annuleren. -Product is uiteraard geleverd 31-03, maar heb het meteen retour aan bezorger meegeven, tot op vandaag nog niets gehoord.
22 apr 2024
Mag iets sneller en de verpakking was erg groot voor dit product had ook in een envelop op gestuurd kunnen worden is ook veel goedkoper. En het past in de brievenbus hoef je niet thuis te blijven. Ook ben ik niet tevreden over dhl is niet aan de deur geweest maar wel een mail dat ik niet thuis was . Moest het de dag erop ophalen bij dhl punt was niet prettig. Product was wel oke

Vlotte levering.

Bestelling ging goed, de betaling via iDeal ging niet in één keer goed maar toen dat gelukt was verder prima. Vlotte levering echter de doos was wel behoorlijk vervormd en beschadigd. De inhoud was verder wel compleet en onbeschadigd.
18 apr 2024

Het product is goed alleen de verpakking…

Het product is goed alleen de ventilator klinkt als een stofzuiger. De om doos was veel te groot er konden wel 6xopladers in. Twee losse vellen papier in de doos als opvulling. Dus de om doos was gescheurd en kapot! Dat moet beter!

Vanuit Nederland online bestellen kan ik niet Louis Aken opgeven als afleveradres

Het is af en toe onduidelijk met online bestellen waar en of ik mijn punten tegoed ergens moet invullen. Verder... het belangrijkste... als ik vanuit Nederland bestel kan ik niet Louis in Aken opgeven als afleveradres.
Ruim assortiment en goede prijs. Enige wat beter kan is van tevoren aan indicatie geven van wanneer een product kan worden geleverd. Volgens mij stond er enkel iets van: op voorraad
20 apr 2024
Snelle levering helaas geen 5 sterren want er werden verkeerde remblokken geleverd. Na retour zenden toch binnen een week de juiste geleverd en konden we toch nog een weekend weg.
Snelle levering, duidelijke website. Helaas was de pasvorm van het bestelde artikel voor mij niet goed. Retourneren ging ook perfect. Bevestigingsmail voor ontvangst gekregen.
Tevreden over het Arai vizier , maar DHL is echt waardeloos. Het is een wonder dat het vizier heel is overgekomen ( zie foto) verder dik tevreden over Louis - Motorrad
accu goed verpakt en precies goed ...bestelling duurde wat langer was vergeten dat in dat lange weekend in duitsland alles dicht zit(pasen)
AK
A.M. K.
AMSTERDAM
Goede manier om te bestellen op de website (MyBike) My Bike moet in mijn account blijven staan. Hij was ineens weg. Raar toch?
Goed materiaal en keurig verpakt. Helaas pas 10 april ontvangen, 28 maart besteld... Pasen? Duitse spoorwegstaking?
mooie slip-on uitlaat van Leo Vince en goed en snel verstuurd door Louis.
Product prima, zoals beschreven. Duurde wel wat lang voor de levering.
RO
Rens O.
Benthuizen

juiste artikelen ontvangen

Snelle verzending en artikelen ontvangen die op mijn motor passen
JW
Jan W.
Aalten
20 apr 2024

Prima

Niet de volgende dag. Maar alles volgens belofte. Prima !
Prima prijs prestatie verhouding. Snelle levering.
Versturen duurde iets langer dan verwacht
16 apr 2024
Prima aanbieding, moet ze nog uitproberen
Alles correct, zoals het hoort! Goed zo!