appiehein.com/nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden471 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Altijd weer een een evenement om eet- en snoepwaar te bestellen uit het geboorteland. Als dan de stroopwafels en de dropjes weer aangeklikt zijn, klopt vol verwachting het hart wachtend op de levering. En dat duurde dit keer erg lang. 9 dagen. Als alles dan verstuurd is, gaat het erg snel, 2 dagen. Bravo. En alles is lekker.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en maak mij nu ernstige zorgen over het pakket ter waarde van ruim €300 ! Ik krijg geen enkel bericht en enig speurwerk op internet leverde op dat het pakket verstuurd zou worden via DPD maar het stond op een volglijst van colissimo. Daarop stond dat het retour is gezonden naar de afzender!!!! Het is nooit aan ons aangeboden. Wat een prutswerk!!!! Onze ervaring met DPD is trouwens al jaren slecht. JG van den Berg Callas Ps U was telefonisch niet bereikbaar.

Beoordelingen voor appiehein.com/nl

Tijd tussen bestelling/betaling veel te lang