appiehein.com/nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden471 beoordelingen in totaal

25 mei 2023
Altijd weer een een evenement om eet- en snoepwaar te bestellen uit het geboorteland. Als dan de stroopwafels en de dropjes weer aangeklikt zijn, klopt vol verwachting het hart wachtend op de levering. En dat duurde dit keer erg lang. 9 dagen. Als alles dan verstuurd is, gaat het erg snel, 2 dagen. Bravo. En alles is lekker.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en maak mij nu ernstige zorgen over het pakket ter waarde van ruim €300 ! Ik krijg geen enkel bericht en enig speurwerk op internet leverde op dat het pakket verstuurd zou worden via DPD maar het stond op een volglijst van colissimo. Daarop stond dat het retour is gezonden naar de afzender!!!! Het is nooit aan ons aangeboden. Wat een prutswerk!!!! Onze ervaring met DPD is trouwens al jaren slecht. JG van den Berg Callas Ps U was telefonisch niet bereikbaar.

Beoordelingen voor appiehein.com/nl

7 apr 2024
Een besteling nooit ontvangen wel betaalt Was op 19-01-2023 bestel nummer ASLAODWOE bedrag €101,70 Besteling aanvaard
18 apr 2024
Ik heb wat besteld maar nog geen bericht gehad wel1 betaald
BW
Ben W.
Berlin
Verdun sur Garonne
Bestellen eenvoudig en snelle levering Attentie producten zijn soms aan of net over houdbaarheidsdatum
Snelheid
3 feb 2024

Traag maar lekker

8 jun 2023
De artikelen waren prima in orde. De levertijd is absoluut geen 5 dagen het waren weken. Op zich niet erg maar zou beter gecommuniceerd kunnen worden. En de totale onbereikbaarheid van het bedrijf is ook wel een dingetje.
Op tijd geleverd, alleen was er wat onduidelijkheid over de verzending. Ik ontving van 2 verschillende verzend organisaties een bericht over de levering. Maar pakket is geleverd en op tijd.
Verdun sur Garonne
Website goed toegankelijk ruime keus maar hoog geprijsd Levering binnen enkele dagen naar Frankrijk
26 aug 2023
Het wordt opgenomen en afgeleverd bij een afleverings punt en het wordt gewoon goed verpakt
11 nov 2023
Een pot augurken had gelekt. Voor de rest was het prima.
BV
Bart-Jan V.
Abbasanta
25 mei 2023
Ik heb nog niets ontvangen.
5 jul 2023
hele snelle levering