MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden724 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
MOJOGEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

Wordt beoordeeld

Nek ventilator maakt vrij veel geluid

Nek ventilator zou geluidloos zijn maar op stand 1 al erg veel geluid.
Apparaat (powerbank) deed het niet, maar de feedback was tot nu toe goed. Ik wacht nog op het retourformulier en de aankomst van een powerbank die het wel doet
Antwoord van MOJOGEAR
20 jun 2023
Hartelijk dank voor je review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van het probleem met de powerbank. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het retourformulier heb je als het goed is al in je mailbox , zodat je de defecte powerbank kunt retourneren. Indien je deze niet hebt ontvangen hoor ik het graag. Daarnaast hebben we meteen kosteloos een nieuwe powerbank verzonden die wel naar behoren werkt. We doen ons best om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je aankomt, zodat je weer kunt genieten van alle voordelen van een goed werkende powerbank. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We waarderen je geduld enorm. MOJOGEAR
23 dec 2023
product en service was prima, weer een verzoek tot review ontvangen maakt de ervaring weer matig
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Ian, Allereerst, hartelijk dank voor je feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden was met zowel ons product als onze service. 😊 Wat betreft het herhaaldelijke verzoek tot review, bieden we onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak. We begrijpen dat dit de algehele ervaring kan beïnvloeden, en we nemen je opmerking serieus. We streven ernaar om onze processen te verbeteren en nemen dit punt mee in onze evaluatie. Gr. Team MOJOGEAR