Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
12 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering.
Bestelling:
VIJIM LS08 Statief
Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad.
Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
25 jan 2024
Hoi Ariane,
Bedankt voor het delen van je feedback en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons hierover te informeren.
Het spijt ons dat het ontvangen product niet overeenkwam met wat je op de website had verwacht. Wij hadden de product foto's nog niet aangepast. Dat hebben we inmiddels gedaan.
Dit is niet de norm die we nastreven, en we begrijpen dat dit teleurstellend voor je was.
We zijn blij te horen dat onze klantenservice snel heeft gereageerd en dat er contact met je is opgenomen. Waar we ook aangeboden hebben om je aankoop bedrag te retourneren of de optie om het product te houden en een cadeaubon erbij te krijgen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak
Gr. Team MOJOGEAR
13 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Andere koeriersdienst voor Mojogear willen ze geen klandizie verliezen!
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
20 jul 2023
Hoi,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de koeriersdienst DPD. We begrijpen dat een betrouwbare en snelle levering van essentieel belang is voor een positieve winkelervaring en het spijt ons dat dit niet het geval was bij uw bestelling.
Wij hebben daarom ook via de mail contact gehad u gehad en meteen bij DPD geïnformeerd deze hebben toen gelukkig alsnog het pakket bezorgd.
Uw opmerkingen over de problemen die u heeft ondervonden met DPD zijn uiterst waardevol voor ons, en we zullen dit bespreken met onze logistieke partners om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. We nemen klachten serieus en streven ernaar om de kwaliteit van onze service voortdurend te verbeteren.
Nogmaals onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn.
Groetjes, Team MOJOGEAR.
17 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Snelheid overmatig goed
Prijs keurig
Kwaliteit minder/ondermaats
De kogelkop is moeilijk tot niet vast te zetten.
Deze week even iets meer stoeien. Anders wordt het toch een retourtje.
Beoordeling melden
Antwoord van MOJOGEAR
20 jun 2023
Beste Joep,
Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van het product niet aan je verwachtingen voldeed en dat de kogelkop moeilijk vast te zetten is.
We willen graag dat je tevreden bent met je aankoop en we staan klaar om een passende oplossing te bieden. Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we je kunnen helpen en om mogelijke oplossingen te bespreken.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren.
Gr. Team MOJOGEAR
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.