MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden724 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
MOJOGEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

Duidelijke communicatie

Duidelijke no-nonsense simpele orderbevestiging en opvolging van verzending. Verpakking goed afgestemd op de afmetingen van het artikel waardoor deze in de brievenbus afgeleverd kon worden.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
Snel en goed
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Frederic, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
PB
Paula B.
Leiden

Product ✅️ Maar...

Product ✅️ Maarrrr ajb er een flyer bijleveren met gebruiksaanwijzing. Hoe!? de telescoop langer maken? Hoe ?! de pootjes wijder krijgen? De ring erboven draaien \0/ dat moest ik horen via de docent. Niet professioneel.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Paula, Bedankt voor de feedback, vervelend dat het niet duidelijk was. Je mag voor vragen altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan heel makkelijk via whatsapp, mail en telefonische zijn wij natuurlijk ook bereikbaar. Indien je nog ergens tegen aan loopt horen wij het graag. Groetjes Team MOJOGEAR.
24 mrt 2024
Goed advies en snelle levering
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het advies dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
Hoi Bastiaan, Dank je wel voor de positieve feedback! Gr. Team MOJOGEAR

Snelle levering met een opmerking

Bestelling en levering van het product is goed. Het is een mooie stevige powerbank die het prima doet. 2x usb A en 1 usb C uit. Opladen via usb C of micro usb. Een opmerking:levering gaat via de brievenbus waardoor het pakje hard op de grond valt. Er zat geen bescherming in doos waar de powerbank in geleverd was. Verder prima service.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit aankaart; we nemen je punt over de verpakking zeker serieus. Mocht je nog meer suggesties hebben of iets anders willen delen, laat het ons vooral weten. Gr. Team MOJOGEAR
Duidelijke communicatie over de bestelling en levering. Alles snel geregeld. Info bij artikelen op de website kan wat duidelijker (voor mensen met weinig kennis van zaken)
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt Hans voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze werkwijze. Ook bedankt voor de tip over de informatie bij onze producten, we gaan hier op letten. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, of als je tegen vragen aan loopt over je product laat het ons dan alsjeblieft weten wij helpen je graag verder. Gr. Team MOJOGEAR
Ik vond het heel makkelijk and simple om een bestelling te plaatsen. Alles ging zoals afgesproken en het product was ook netjes in de verpakking gearriveerd.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor deze geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je bestelling zo snel en goed verpakt bij je is aangekomen. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer! Gr. Team MOJOGEAR
Een advies van een ander is dw reden voor de aankoop
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat jullie beide het vertrouwen in ons hebben. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
?
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Matthew, Bedankt voor de 4 sterren. Indien je een vraag hebt ? Helpen we je graag van je vraagteken af. Groetjes Team MOJOGEAR
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
13 mei 2023
Mijn zelf (in het buitenland) geproduceerde 'rig' was een stuk voordeliger, maar in Nederland is de kostprijs van eenvoudige pvc elektriciteits en andere materialen in bouwmarkten volkomen doorgeslagen, dus de Ulanzi U-rig Pro Smartphone rig voldoet zelfs beter en is voordeliger.
25 mei 2023
Hoi, Hartelijk dank voor uw bestelling en de mooie beoordeling! Fijn dat alles helemaal naar wens is! Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Team MOJOGEAR
4 jul 2023

Fijne verzameling handige producten voor foto en video beter te maken

Ik vind de hoeveel en de soort producten heel goed. Echter de website is vaak vrij langzaam te doorzoeken en er mogen van mij iets meer filters opties erbij. Ik kon vaak beter via de zoekmachine het product vinden op hun site dan via hun eigen zoekmachine of filters.
6 jul 2023
Bedankt voor het delen van je positieve feedback over de hoeveelheid en het assortiment van onze producten. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met onze website met ons te delen. We begrijpen dat de huidige snelheid van de website en het gebrek aan voldoende filteropties frustrerend kunnen zijn. We willen graag laten weten dat we actief bezig zijn met het verbeteren van onze website-ervaring. Achter de schermen werken we hard aan een nieuwe en snellere website. Jouw feedback is erg waardevol voor ons en helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren. Als je nog andere vragen, opmerkingen of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om je binnenkort een vernieuwde website-ervaring te kunnen bieden, waarbij we de snelheid aanzienlijk hebben verbeterd. Bedankt voor je geduld en ondersteuning. Met vriendelijke groet, Team MOJOGEAR
21 aug 2023

Uitstekend product, goede levering

Uitstekend product, precies zoals ik had verwacht. En de vlotte levering. Alleen een track and trace link had het nog beter kunnen maken.
24 aug 2023
Hartelijk dank voor je geweldige review! Normaal gesproken ontvang je van ons natuurlijk een track en trace code op het opgegeven email adres. Hier is misschien wat fout gegaan. Excuses! Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
24 jun 2023
Snelle levering. Zeer lichte kwaliteit, maar het werkt wel goed. Kreeg nog bevestigingsmails nadat mijn statiefje al geleverd was.
26 jun 2023
Hoi Charlotte, Bedankt voor je geweldige review! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Gr. Team MOJOGEAR
11 aug 2023
Heel degelijk, ik denk dat het echt goed spul is, maar wel behoorlijk zwaar.
17 aug 2023
24 jun 2023
Goede duidelijke site Snelle service Assortiment mag iets groter
26 jun 2023
Hoi Frank, Wat geweldig om te horen dat je onze site goed en duidelijk vindt! We doen ons best om een gebruiksvriendelijke ervaring te bieden. Ook zijn we blij dat je tevreden bent met onze snelle service. We waarderen je feedback over ons assortiment en nemen dit zeker mee bij het verbeteren en uitbreiden van onze productkeuzes. Bedankt voor je review en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Gr. Team MOJOGEAR
23 jul 2023
Handig en klein formaat, ideaal voor onderweg.
27 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je aankoop! Gr Team MOJOGEAR