MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden804 beoordelingen in totaal

Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK
Ariaan K.
Bleiswijk

Beoordelingen voor MOJOGEAR

Telefonisch gewoon goed bereikbaar.

Antwoord van MOJOGEAR
Hoi J Mulders, Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij te horen dat je onze telefonische service waardeert en dat je snel en goed geholpen bent. Het is geweldig om te weten dat je tevreden bent met je aankoop en dat je vertrouwen hebt in het product. We streven er altijd naar om persoonlijke en deskundige ondersteuning te bieden, zonder lange wachttijden of ingewikkelde menu's. Jouw feedback motiveert ons om dit niveau van service te behouden en te verbeteren. Veel succes met het verder ontdekken van je nieuwe product. Mocht je nog vragen hebben of extra hulp nodig hebben, weet je ons te vinden! Groetjes, Team MOJOGEAR
22 jun 2024

Doet wat het moet doen.

Nieuwe shutter besteld omdat mijn oude opeens alleen schermafdrukken maakte i.p.v. het nemen van een foto. Shutter werkt prima. Batterij bleek helaas leeg bij ontvangst maar dit werd heel snel opgelost door Mojogear medewerker die heel snel reageerde via whatsapp en een vervangende batterij heeft opgestuurd.
27 jun 2024
Hoi , Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring over onze klantenservice te delen! Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
22 jun 2024
Powerbank besteld, in de brievenbus bezorgt en werkt naar behoren. Alles prima in orde!
27 jun 2024
Super om te horen dat je blij bent met de powerbank. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Hele snelle bezorging, netjes verpakt en kwalitatief goede producten. Erg tevreden mee!
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
6 jul 2024
Snelle levering, en het artikel voldoet aan mijn verwachtingen.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
30 jun 2024
Goed product, vlotte afhandeling en bezorging van de order...
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi , Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Geleverd zoals omschreven en snelle levering. Prima gedaan.
3 jul 2024
Nette service. Product zo als voorbeeld. Snel verstuurd.
Antwoord van MOJOGEAR
Snel geleverd. En powerbank doet goed zijn werk.
Antwoord van MOJOGEAR
Dank je wel voor je krachtige feedback! We zijn vastbesloten om zo snel te blijven leveren dat zelfs de postduif jaloers wordt. Gr, Team MOJOGEAR
25 jun 2024
Er valt weinig beters te doen. Prima service!
27 jun 2024
Super om te horen dat je blij bent met de service. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
snel geleverd, niet te duur en gewoon goed.
Snelle levering en keurig aangekondigd.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Marja, Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en onze klantenservice! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Makkelijk besteld en snel geleverd
Antwoord van MOJOGEAR
Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en de makkelijke manier van bestellen! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Superschnell u. tolles Produkt
Antwoord van MOJOGEAR
Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir sind sehr glücklich und dankbar, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre positiven Erfahrungen mit uns zu teilen. Bis bald. Gr Team MOJOGEAR
Snelle levering goede website
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Frank, Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en onze website! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Besteld en snel gekregen
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Wilco, Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Snel, mooi prijsje,
Prima apparaatje!
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Klaas, Wat fijn dat de MOJOGEAR EVO XL 20.000 mAh powerbank 22.5W goed bevalt. Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
21 jun 2024
Snel en duidelijk