alhydran.nl

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2023
alhydran.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor alhydran.nl

Sturen 2 tubes Waarvan een een verloop datum heeft van 07/2024 .....
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ALHYDRAN. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat 1 van de 2 bestelde tubes een korte houdbaarheidsdatum had. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben inmiddels contact met u gehad en hopen dat u blij bent met de oplossing. Mocht u verdere vragen hebben, horen we het natuurlijk heel graag! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
7 apr 2024
waardeloze dure creme
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. Aan je beoordeling zien wij dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We zouden graag willen weten of wij iets kunnen verbeteren en of wij een eventueel probleem kunnen oplossen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. Aan het aantal sterren in je beoordeling zien wij dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We zouden graag willen weten of wij iets kunnen verbeteren en of wij een eventueel probleem kunnen oplossen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
ik kan nog geen beoordeling geven ik heb n litteken van operatie en ik smeer pas 1 week het smeert goed maar of het iets doet aan mijn litteken ,weet ik nog niet vraag het over n half jaar nog eens
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We horen inderdaad graag je ervaring als je ALHYDRAN wat langer hebt gebruikt. Mocht je verdere vragen hebben of advies nodig hebben, laat het dan vooral weten! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
Doet helemaal niet wat het beloofd! Littekens vervagen helemaal niet!
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de crème. We hebben contact met je opgenomen om te kijken of we kunnen helpen of adviseren bij het gebruik van de crème, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
13 sep 2023

Ik raad het niet aan

Ik heb de hele tube van het product gebruikt en helaas zie ik geen verbetering.
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de crème. We hebben contact met je opgenomen om te kijken of we kunnen helpen of adviseren bij het gebruik van de crème, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
6 jun 2023

Niet tevreden

Rode uitslag en rood litteken van de zalf gekregen
14 jun 2023
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het heel vervelend dat je een reactie hebt gekregen van de crème. Inmiddels hebben we contact met je gehad en we hopen je voldoende geïnformeerd en geadviseerd te hebben. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan vooral weten! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
Helpt niets
13 jun 2023