alhydran.nl

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2023
alhydran.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor alhydran.nl

Ik heb geen idee, wat jullie zouden kunnen doen. Iemand suggereerde vit E, maar ik heb daar geen ervaring mee. Succes!
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. Aan het aantal sterren in je beoordeling zien wij dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We zouden graag willen weten of wij iets kunnen verbeteren en of wij een eventueel probleem kunnen oplossen. We horen dus graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
14 jun 2023
De huid wordt dat er niet beter van. Na het inwrijven extra rood!! Had na het lezen van de reclame hoge verwachtingen, zijn helaas niet waargemaakt en zeker niet in relatie tot de betaalde prijs
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het heel vervelend dat je een reactie hebt gekregen van de crème. Inmiddels hebben we contact met je gehad en we hopen je voldoende geïnformeerd en geadviseerd te hebben. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan vooral weten! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
8 nov 2023

Nog niet gebruikt

De twee sterren geef ik niet om dat het product zo slecht is maar omdat ik het nog niet kan gebruiken. De hechtingen zitten nog in de wond dus het gebruik van Alhydran moet nog even wachten.
10 nov 2023
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We horen graag je ervaring als je ALHYDRAN echt gaat gebruiken. Mocht je verdere vragen hebben of advies nodig hebben, laat het dan vooral weten! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
21 jun 2023
Mijn huid reageerde er allergisch op, waardoor ik er direct mee gestopt ben. Een foto heb ik toen niet genomen. Ik gebruik nu meer Dermalex wat beter helpt. Mvg Monique
5 jul 2023
Beste Monique, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het heel vervelend dat je een allergische reactie hebt gekregen door (vermoedelijk) de Aloë Vera, het hoofdingrediënt van onze crèmes. We hebben inmiddels contact met je gehad en instructies gegeven hoe je kan testen of je daadwerkelijk overgevoelig bent voor de ingrediënten. Als bekend is dat je allergisch bent voor Aloë Vera dan is ALHYDRAN inderdaad niet geschikt voor jouw huid aangezien het hoofdingrediënt Aloë Vera is. Ook is het belangrijk bij het gebruik van de crème dat de huid volledig gesloten is en er geen (open) krabwondjes zijn. We hopen je voldoende geïnformeerd en geadviseerd te hebben. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan vooral weten! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
29 sep 2023
Ik merk geen enkel positief effect van de creme. Ik ben nu in Spanje en hoop effect te gaan zien.
6 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het heel vervelend dat je niet tevreden bent met de crème. Inmiddels hebben we contact met je gehad en we hopen je voldoende geïnformeerd en geadviseerd te hebben. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan vooral weten! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
23 mei 2023
Na 3 weken trouw elke dag 3 keer smeren, weinig resultaat. Erg duur gezien het resultaat.
7 jun 2023
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het heel vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over de crème. We hebben inmiddels contact met je gehad en we hopen je voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons dan vooral weten! Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
15 jul 2023
het product wat ik heb ontvangen werkt niet, zonde van het geld. De groene tube.
25 jul 2023
1 aug 2023
14 aug 2023
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. Aan het aantal sterren in je beoordeling zien wij dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We zouden graag willen weten of wij iets kunnen verbeteren en of wij een eventueel probleem kunnen oplossen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN