LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

263 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.601 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
LED24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
De service, middels een telefoontje en toegestuurde duidelijke handleiding, maakte de montage makkelijk, om mijn LED panelen te dimmen. Had door de bestaande situatie nog wel wat voeten in de aarde, maar gelukt. Wel kan je met de 1-10 V wanddimmer niet echt fijn dimmen, vanaf zo'n 20 % lichtsterkte gaat het prima, maar echt heel zacht licht lukt niet. Wel gaat het met de mini ab makkelijker, maar ook dan vanaf zo'n 20 % lichtsterkte. De prijs/ kwaliteit is wel heel goed, evenals de vlotte levering.
SN
Sikke N.
Franeker

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

16 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ik kan er momenteel geen bedenken.

Slechte ervaring. Op het moment van bestellen zou de lamp nog in voorraad zijn. Nu blijkt dat dit niet 't geval is en moet er 4 weken gewacht worden.

Komen beloftes niet na…

Komen beloftes niet na… bestellen voor 22u is volgende week nog steeds niet in huis! Klantenservice reageert ook niet op klachten hierover
Antwoord van LED24.nl
Beste Kristof, Hartelijk dank voor uw feedback! Onze excuses voor de vertraging die met de hoge bestellingen van Black Friday te maken hebben. Inmiddels is het weer opgelost, mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
10 nov 2023
bestelling is na een week nog niet aangekomen en heb ook geen bericht teruggekregen van mijn vraag waar het blijft.
Antwoord van LED24.nl
Beste A.Pieterse, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! U heeft via de Chat contact opgenomen en antwoord ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
12 aug 2023
Mijn bestelling werd niet zoals de website beloofd de volgende dag maar bijna een week later geleverd.
14 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor de feedback! Onze excuses voor het ongemak! De late levering heeft te maken met een artikel dat niet op voorraad was, hierover bent u via een automatisch bericht gecontacteerd. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.
27 aug 2023
U moet eerlijk zijn als u de aanvraag schrijft, voordat en die heeft u niet dat is niet eerlijk.
Een product werkte niet. Via de mail (klantenservice) na 3 werkdagen nog geen reactie.
Antwoord van LED24.nl
Beste Piet, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Er is inmiddels een oplossing aangeboden. Mocht u verder nog vragen hebben neem graag contact met ons op.

Geen

Waardeloos, je wordt genaaid zonderbare je er iets aan kunt doen

Ipv bestelde en betaalde 10 lampen slechts 9 lampen in de doos
19 jul 2023
slecht bereikbaar, slecht product, werkt niet. laat geleverd.
19 jul 2023
Beste Kadir, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Onze Sales & Support afdeling heeft u voor een oplossing gecontacteerd.
15 nov 2023
Ik wacht al 5 dagen op mijn pakket.
Antwoord van LED24.nl
Beste Casper, Hartelijk dank voor de feedback! Uw pakket is detour gestuurd en vandaar opnieuw verzonden en inmiddels afgeleverd, excuses voor het ongemak! Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
21 jun 2023

Service by mail

Matig, product niet vlot leverbaar
22 okt 2023
Betalen achteraf werkt niet.
Antwoord van LED24.nl
Beste Marnix, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! De betaling achteraf wordt voor particulier met Klarna aangeboden, hierbij wordt door Klarna een snel creditcheck gemaakt en goedgekeurd door een sms sms code die u dan moet toevoegen bij het afronden, als dat mislukt vragen wij vriendelijk contact met ons of Klarna op te nemen. Dank u wel.
25 jun 2023

Waar blijft mijn bestelling?

Nog steeds niets gekregen!
27 jun 2023

prijs.

ZEER SLECHT ( tot nu toe )
4 jul 2023

Geen

Eerste aankoop
28 aug 2023
Niet geleverd
7 sep 2023
Beste Martijn, Hartelijk dank voor de feedback! Helaas kon uw pakket niet bij u bezorgd worden waardoor het pakket na een pakketshop is gestuurd. Inmiddels is het door u opgehaald, we wensen veel plezier met uw bestelling!
1 jun 2023

NIet achmed