ledlichtstunter.nl- Logo - Beoordelingen

ledlichtstunter.nlReviews

: 2.742Goed

4,26

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
ledlichtstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij ledlichtstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
ledlichtstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij ledlichtstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

539 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2.742 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


7 aug. 2022
Snelle levering en compleet. Het zou fijn zijn als bepaalde producten niet samen gebruikt kunnen worden, dat dan gevraagd wordt of het voor elkaar bestemd is. Meestal bestel je een order van materiaal dat bedoelt is om bij elkaar te passen. Nu zie je pas na de levering dat stekkers niet bij elkaar passen, dus moet je een nieuwe bestelling plaatsen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


6 sep. 2022
24/7 bestelling geplaatst. Dit was een product die in backorder stond verwachte levertijd 1-2 weken. we zijn nu bijna 6 weken verder en nog steeds niks ontvangen, ook word je niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Iedere keer als ik bel om te vragen wat de status is dan krijg ik te horen: sorry mevrouw maar ze zijn een week vertraagd... iedere week opnieuw... Slechte service dus. Mag hopen dat ik me spullen überhaupt nog wel geleverd ga krijgen. Doe wat met deze feedback aub.. Grappig dat er gevraagd word foto's toe te voegen van m'n bestelling... helaas gaat dat niet als jullie niks leveren en niemand op de hoogte brengen.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(18)
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
De levering was niet zoals afgesproken op de volgende dag, het was eerder de volgende week.
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
12 dagen geleden
Beste Jan-Bart, Hartelijk dank voor de feedback! Er was en automatisch bericht verzonden ivm backorder, waardoor uw bestelling niet dezelfde dag was verzonden, waarvoor excuses!
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
6 dagen geleden
Beste, Hartelijk dank voor de beoordeling. Om een oplossing aan te bieden, heeft onze Sales & Support afdeling contact met u opgenomen.
 Geverifieerde beoordeling
16 dec. 2022
Er is iets fout gegaan ik dacht dat t bij de ah aan zou komen staat er in een keer een heel fout adres op de levering kan gebeuren t pakket is terug naar de winkel gestuurd al twee keer met ze gebeld t goede adres in mijn account opgegeven en telefonisch aan ze gegeven ik heb nog niks binnen
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
22 dec. 2022
Beste Emelie, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Uw pakket is inmiddels afgeleverd bij u.
 Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
5 jan. 2023
Beste Pieter, Hartelijk dank voor de beoordeling, onze Sales & Support afdeling neem contact met u op om een oplossing aan te bieden.
 Geverifieerde beoordeling
27 okt. 2022
Besteld boven de 50 euro om gratis bezorging. Er werd gezegd post nl bij bestellen en tot 23u59 dag erna bezorgd. Nu hebben ze een andere genomen en die zijn niet op komen dagen l. Heel de avond op gewacht omdat ze zouden komen. Zou ze sieren als ze gewoon bezorgen zoals gezegd en duidelijk zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
2 nov. 2022
Beste Nick, Hartelijk dank voor de feedback! Onze excuses voor het ongemak, de bezorger heeft het pakket inderdaad een dag later geleverd ivm vertraging. Mocht u vragen hierover hebben, dan neem gerust contact met onze sales & support afdeling op!
 Geverifieerde beoordeling
18 okt. 2022
Bezorging was niet eens de volgende dag… uiteindelijk kreeg ik het pakket en alle 3de profiel waren gebogen/beschadigd. Gelukkig had ik niet de volledige lengte nodig dus het eindresultaat is wel mooi geworden. Maar ik ben niet tevreden met de service!
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
20 okt. 2022
Beste Sibren, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Mochten artikelen beschadigd afgeleverd worden dan vragen wij vriendelijke om foto's aan onze Sales & Support afdeling te sturen, zodat wij een gratis nalevering kunnen aanmaken.
 Geverifieerde beoordeling
3 nov. 2022
Klant op de hoogte stellen dat product niet meer leverbaar is, nu moest ik er zelf achteraan om dat te horen
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
7 nov. 2022
Beste Robbert, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, hiervoor worden normaalgesproken automatische berichten verstuurd, excuses dat het hierbij mis is gegaan! Onze Sales & Support afdeling is hierover geïnformeerd worden, dank u!
 Geverifieerde beoordeling
13 okt. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
20 okt. 2022
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor de beoordeling. Onze Sales & Support afdeling neemt contact met u op om een oplossing aan te bieden.
 Geverifieerde beoordeling
6 sep. 2022
24/7 bestelling geplaatst. Dit was een product die in backorder stond verwachte levertijd 1-2 weken. we zijn nu bijna 6 weken verder en nog steeds niks ontvangen, ook word je niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Iedere keer als ik bel om te vragen wat de status is dan krijg ik te horen: sorry mevrouw maar ze zijn een week vertraagd... iedere week opnieuw... Slechte service dus. Mag hopen dat ik me spullen überhaupt nog wel geleverd ga krijgen. Doe wat met deze feedback aub.. Grappig dat er gevraagd word foto's toe te voegen van m'n bestelling... helaas gaat dat niet als jullie niks leveren en niemand op de hoogte brengen.
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
8 sep. 2022
Beste Denise, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Helaas was er inderdaad een langere vertraging opgelopen, maar uw order is gisteren verzonden en wordt vandaag bezorgd. U heeft door onze Sales & Support afdeling via de mail de info's ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij het graag.
 Geverifieerde beoordeling
29 apr. 2022
6x PURPL Wandspot Armaturen WSF-GU10, diverse vormen/kleuren. Bij geen enkele was de houder voor de GU10-fitting correct. Schroefjes te lang waardoor lamphouderhuis alleen met moeite/kracht is te monteren en daardoor ook lamp scheef naar de wand gericht.
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
10 mei 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Onze Sales & Support afdeling neemt contact met u op om een oplossing aan te bieden.
 Geverifieerde beoordeling
10 mrt. 2022
Na 2 dagen nog steeds niets ontvangen. Goede raad, neem een andere pakjesbezorger. FEDEX komt niet op de vele afgesproken tijden, en nog steeds niets. De FEDEX website werkt slecht en geen goede info over de status te vinden.
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
12 mrt. 2022
Beste, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw order is inmiddels afgeleverd door FedEx. Onze excuses voor de vertraagde levering. Mocht u vragen hebben over de website en de status van een pakket, dan neem gerust contact met ons op - wij helpen graag verder!
 Geverifieerde beoordeling
13 aug. 2022
Duidelijker aangeven op de website en niet via een ieniemienie schuifje dat de prijzen exclusief btw zijn ipv dat te laten ontdekken als het al te laat is.
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
15 aug. 2022
Beste Arie, Hartelijk dank voor uw feedback! De prijzen kan de klant door een button boven rechts zelf bepalen of incl. of excl. aangegeven wordt.
 Geverifieerde beoordeling
17 sep. 2022
Aangeven als een product niet op voorraad is. Wacht nu al een week en op de site staat vandaag besteld morgen in huis.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 feb. 2022
de stekkerverbinding tussen de ledstrip en de bijhorende kabel zit los. Waardoor regelmatig slecht contact
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
21 feb. 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback! De stekkerverbinding kan alternatief ook gesoldeerd worden. Zit de stekkertje heel los van de strip is dat niet juist, wij vragen u hiermee om een korte filmpje aan onze Sales & Support te sturen om een oplossing aan te bieden.
 Geverifieerde beoordeling
2 apr. 2022
 
Bij de producten zetten als het niet meer op voorraad is ! want daar mee voorkom je teleurstelling.
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
4 apr. 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Producten die niet op voorraad zijn worden in onze Online Shop rood gemarkeerd, ' zodat klanten op de hoogde zijn. Na inkoop worden klanten nogmaals door een automatisch bericht met levertijd geïnformeerd. Mochten klanten niet lange willen wachten, bestaat bij voorkassa bestellingen de mogelijkheid om een gratis deel levering aan te maken. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met onze Sales & Support afdeling op!
 Geverifieerde beoordeling
12 feb. 2022
Artikel niet op voorraad. Volgens mail kan het wel drie weken duren voor het verstuurd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van ledlichtstunter.nl
15 feb. 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Mochten producten niet op voorraad zijn worden klanten met een automatisch bericht geïnformeerd. Dan kan de klant zelf keuze maken om of een deel levering aan te vragen of op de producten te wachten en alles samen verstuurd wordt. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op
 Geverifieerde beoordeling
6 jun. 2022
Levertijd is niet nagekomen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
29 aug. 2022
Beoordeling melden