ledlichtstunter.nl- Logo - Beoordelingen

ledlichtstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
ledlichtstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ledlichtstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

539 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 aug. 2022
Snelle levering en compleet. Het zou fijn zijn als bepaalde producten niet samen gebruikt kunnen worden, dat dan gevraagd wordt of het voor elkaar bestemd is. Meestal bestel je een order van materiaal dat bedoelt is om bij elkaar te passen. Nu zie je pas na de levering dat stekkers niet bij elkaar passen, dus moet je een nieuwe bestelling plaatsen.

6 sep. 2022
24/7 bestelling geplaatst. Dit was een product die in backorder stond verwachte levertijd 1-2 weken. we zijn nu bijna 6 weken verder en nog steeds niks ontvangen, ook word je niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Iedere keer als ik bel om te vragen wat de status is dan krijg ik te horen: sorry mevrouw maar ze zijn een week vertraagd... iedere week opnieuw... Slechte service dus. Mag hopen dat ik me spullen überhaupt nog wel geleverd ga krijgen. Doe wat met deze feedback aub.. Grappig dat er gevraagd word foto's toe te voegen van m'n bestelling... helaas gaat dat niet als jullie niks leveren en niemand op de hoogte brengen.

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

16 jan. 2023
17 dec. 2022
Wat er verbeterd kan worden is de reactietijd op de mail. En als er geantwoord word dan wel graag een bevredigend antwoord. Ik bedoel hiermee dat er een antwoord kwam op de vraag alleen bleek dat dat niet meer leverbaar was…. (En dus duurder uit was ivm levertijd van een maand wat geen optie was) Had dat eerst ff bekeken alvorens dit als antwoord te geven dit om onnodige mailwisseling te voorkomen en dus hiermee je reacties te kunnen verkleinen… wat ik goed vond: prijs/kwaliteit verhouding MAAR dan moet het niet gekker worden qua reactietijd en professionaliteit anders is de prijs/kwaliteit niets meer zeggend.
22 dec. 2022
Beste Robert, Hartelijk dank voor de feedback! De reactietijd was langzamer geworden ivm ziekte uitval, waarvoor onze excuses! Inmiddels is dit nu weer opgelost!
29 dec. 2022
Er stond niet bij dat het niet op voorraad is. Na bestellen zie je pas dat je 3 -4 weken moet wachten voor het geleverd wordt
4 jan. 2023
Beste Klant, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Omdat meerdere bestellingen tegelijkertijd worden aangemaakt kan het systeem niet meteen actualiseert worden waardoor pas later een backorder te zien is. Klanten kunnen de producten die niet op voorraad zijn achteraf zonder extra kosten na geleverd krijgen. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij het graag.
6 jan. 2023
16 nov. 2022

van V. V.
Een lampen pakket besteld met 10 filament lampjes. Helaas was er 1 kapot. De bezorging was prima. Een min punt is dat bij de prijsstelling nog geen btw zit. Pas bij het afrekenen komt ineens de btw erbij waardoor ze dus toch niet zo voordelig zijn dan anderen.
16 nov. 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend van de een defecte lamp, hiervoor vragen wij u onze Sales & Support afdeling te contacteren met foto, om een gratis nalevering aan te maken. De btw kan door de klant zelf ingesteld worden, op de rechterkant boven is een button voor incl. en excl. btw.
14 nov. 2022
Prijzen worden ex BTW aangegeven. Daarom lijkt het meer interessant dan bij andere aanbieders. Voordat ik er erg in had de bestelling geplaatst.
14 nov. 2022
Beste, Hartelijk dank voor de feedback! De prijzen kan de klant door een button boven rechts zelf instellen in excl. btw en incl. btw. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.
15 aug. 2022
“Voor 23:59 besteld is morgen in huis” Dit is niet waar (en de producten waren wel op voorraad). De verzending was geregeld via instabox en deze stond 2 (werk)dagen op “we verwachten je pakket vandaag te bezorgen” voordat deze echt werd bezorgd. Jammer. Verder een prima en overzichtelijke site en bestelproces. Ik zou hier wel vaker bestellen maar rekening houden met langere levertijd.
15 aug. 2022
Beste Randy, Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! Wat vervelend om te lezen, door de drukte bij de leverancier is het waarschijnlijk later afgeleverd dan normaal, waarvoor onze excuses!
10 aug. 2022
Na ik de bestelling hebt gedaan heb ik geen tegenbericht gehad wanneer de bestelling binnen komt. Na ik pas een telefoontje hebt gepleegd donderdag gingen ze er gelijk achteraan zaterdag hebt ik het binnen gekregen. Op de website geven ze aan voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. Lijkt me handig als dit niet lukt even een berichtje sturen. Mvg
15 aug. 2022
Beste Jerry, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, ik heb het doorgegeven zodat er in toekomst een bericht verstuurd kan worden.
3 sep. 2022
Alles top, prima levering en produkt. Eigenlijk 5 sterren. Maar die verpakking! Een doos die met pakketpost mee moet en plastic bescherming die nergens op slaat van het produkt, een platte ledstabilisator, lag onderin op de bodem. Kon makkelijk in een envelop. Scheelt verzendkosten, een koerier en het milieu. Twee sterren eraf dus.
5 sep. 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! Wij waarderen uw eerlijkheid en begrijpen uw situatie. Uw feedback is aan onze afdeling doorgestuurd zodat er een oplossing/ verandering kan voorgenomen worden.
12 mei 2022
Artikelen zijn goed maar de bezorging is ver onder de maat. Bezorgd tegenover 10! Waaat?!?! Wat is dat nu weer voor bullshit! Als je 10 kan lezen kun je toch ook zien waar je het hebt afgegeven?! Nu moet ik spoorzoeken en mensen lastig vallen. Idioot!
17 mei 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! U heeft de mogelijkheid om de postdienstverlener te beoordelen, dit helpt om te verbeteren.
30 aug. 2022
Product geleverd conform specificaties, webshop prima te gebruiken. Je krijgt wel erg veel meldingen over de bezorging van het product, waarin staat dat ze het komen leveren, dat mag minder. Prijzen van producten zijn niet heel veel lager dan elders.
28 apr. 2022
Meer duidelijkheid in het eerste mailtje. Ik kreeg drie opties van bedrijven met 3 codes, terwijl later pas een mailtje verstuurd word met meer duidelijkheid.
28 apr. 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend dat u niet reeds met de eerste mail duidelijkheid ontvangen heeft. Wij geven ons best om duidelijkere email communicatie op te bouwen.
10 mrt. 2022
Word belooft voor 23:59 uur besteld de volgende dag geleverd . Maar helaas het kwam 4 dagen later pas . En door een verschrikkelijke vervoers bedrijf .
12 mrt. 2022
Beste Jolanda, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, ik heb uw order bekeken - onze excuses voor de latere levering. Er was helaas een kleine vertraging opgelopen door de vervoerder waardoor de levering niet de volgende dag in huis mogelijk was.
23 mei 2022

De lamp was op voorraad maar het duurde een week voor ik de lamp kreeg. Er zou nog een gratis lamp bij zitten ook die was er niet bij.
25 mei 2022
Beste Johanna, Hartelijk dank voor uw feedback! Excuses voor de vertraging, door de enorme drukte waren bestellingen niet op dezelfde dag verzonden. Een gratis lamp hoort er niet bij, daarom is deze ook niet geleverd. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij het graag.
8 sep. 2022
Weg halen dat ze binnen 24 uur leveren . Want helaas duurde het deze keer weer ruim 5 dagen voor het werd bezorgd
12 sep. 2022
Beste Jolanda, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, door een Scanfout was er helaas een vertraging opgelopen, waarvoor onze excuses!
4 jul. 2022
Communicatie is goed. Levering duurde langer dan op de site staat
4 jul. 2022
Beste Leslie, Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! Onze excuses voor de vertraging door de pakket vervorder.
27 mei 2022
vrijdag besteld en betaald werd pas woensdag geleverd !
28 mei 2022
aflevering heeft veel dagen gekost
30 mei 2022
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw feedback! Onze excuses voor de vertraging door de leverancier, inmiddels zijn de leveringstijden weer normaal.
7 jun. 2022
Verzenden