ledlichtstunter.nl- Logo - Beoordelingen

ledlichtstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
ledlichtstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ledlichtstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

539 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 aug. 2022
Snelle levering en compleet. Het zou fijn zijn als bepaalde producten niet samen gebruikt kunnen worden, dat dan gevraagd wordt of het voor elkaar bestemd is. Meestal bestel je een order van materiaal dat bedoelt is om bij elkaar te passen. Nu zie je pas na de levering dat stekkers niet bij elkaar passen, dus moet je een nieuwe bestelling plaatsen.

6 sep. 2022
24/7 bestelling geplaatst. Dit was een product die in backorder stond verwachte levertijd 1-2 weken. we zijn nu bijna 6 weken verder en nog steeds niks ontvangen, ook word je niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Iedere keer als ik bel om te vragen wat de status is dan krijg ik te horen: sorry mevrouw maar ze zijn een week vertraagd... iedere week opnieuw... Slechte service dus. Mag hopen dat ik me spullen überhaupt nog wel geleverd ga krijgen. Doe wat met deze feedback aub.. Grappig dat er gevraagd word foto's toe te voegen van m'n bestelling... helaas gaat dat niet als jullie niks leveren en niemand op de hoogte brengen.

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

1 dag geleden
duidelijke website en snelle verzending!

24 jan. 2023
23 jan. 2023
18 jan. 2023
12 jan. 2023

28 dec. 2022
Prima service en snelle levering. Alleen jammer dat je niet kunt ruilen. Dan moet je opnieuw bestellen. Dus dan ben je wéér verzendkosten kwijt, en als het dan soms weer niet goed is heb je ook wéér retourkosten. En daar wordt het best duur van. Dus maar niet geruild.....
12 dec. 2022
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Jammer dat volgende dag levering volgende week was.
22 dec. 2022
Goede verlichting alleen mis ik het frame jammer dat je die apart moet bestellen
Antwoord van ledlichtstunter.nl
27 dec. 2022
Beste Jeanien, Hartelijk dank voor de feedback! De frame is nooit incl. omdat er andere opties nog aangeboden worden. De klant kan dus zelf kiezen welke optie hij erbij wilt bestellen.
6 jan. 2023
leveringen zoals beloofd goed contact mogelijk bij vragen oplossings gericht
28 dec. 2022
Alles op tijd en correct geregeld!
18 dec. 2022
16 dec. 2022