LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.601 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
LED24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
De service, middels een telefoontje en toegestuurde duidelijke handleiding, maakte de montage makkelijk, om mijn LED panelen te dimmen. Had door de bestaande situatie nog wel wat voeten in de aarde, maar gelukt. Wel kan je met de 1-10 V wanddimmer niet echt fijn dimmen, vanaf zo'n 20 % lichtsterkte gaat het prima, maar echt heel zacht licht lukt niet. Wel gaat het met de mini ab makkelijker, maar ook dan vanaf zo'n 20 % lichtsterkte. De prijs/ kwaliteit is wel heel goed, evenals de vlotte levering.
SN
Sikke N.
Franeker

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

11 jul 2023

De leveringen zijn perfekt geregeld, maar....

De leveringen zijn perfekt geregeld.. alleen maar lof.. Een retour moet aangemeld worden (met een geldige reden - logisch) en dan wordt een retourbrief toegestuurd.. dit duurt langer dan de spullen geleverd worden... dit vind ik nou jammer.. dit moet dus echt anders kunnen.. de prioriteiten niet alleen op de verkoop..
Antwoord van LED24.nl
13 jul 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback! Wat vervelend om te lezen waarvoor onze excuses! Normaalgesproken worden ook de retouraanvragen snel beantwoord, momenteel hebben wij een klein personeel mangel waardoor dit helaas wat langer duurt dan normaal. Wij geven ons best om dit in toekomst weer sneller op te lossen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
24 sep 2023
Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Bij artikelen < € 50,- liever standaard geen handtekening voor ontvangst of keuze tijdens verzendopties. Nu moest ik zending ophalen bij postkantoor in de stad terwijl het normaliter voor of bij de garage gelegd wordt door de postbesteller
25 okt 2023
De buitenlamp was niet verpakt in bubbeltjeplastic maar in papier en karton. Goed zo! De batterij is een Li-ion, ook heel goed. Het heeft even geduurd voordat ik de lamp toegestuurd kreeg maar dat is geen bezwaar, ik heb de tijd
Pakje werd op de voorziene tijd geleverd door post NL. Post NL moest wel 2 keer langs komen omdat het pakje niet gevonden werd in de bestelwagen maar werd daarna nog wel op tijd geleverd.
Correcte levering en correct product. Maar leveringstermijn was langer dan voorspeld. Black Friday speelde duidelijk een rol hierin. Begrijpelijk
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Gaat allemaal heel netjes en vlot.

Prima, maar wel ergerlijk dat de aangegeven prijs bij bestellen nog met BTW verhoogd wordt. Netter om dit meteen aan te geven.
13 mei 2023

Snelle bezorging

Goed, alleen tijdens zoeken op het internet meerder webshop gevonden onder andere namen maar het zelfde bedrijf
Mooi product, de leds geven perfect licht.
7 mei 2023
Ik ben er erg blij mee.Ze hangen links en rechts van de voordeur. Het geeft een heel mooi effect.
11 jun 2023

Prijs

Snelle service, prima prijs maar iets te veel verpakkingsmateriaal voor deze duurzame tijd.
Snelle correcte levering. Wel handig als er ook handleidingen worden meegestuurd.
4 jun 2023

Ip68 kabel connector

Verzending nam een week in beslag, maar dat was geen probleem voor mij
10 mei 2023

Levering

Overwegend positief op uitzondering van kennisgeving bestelling
27 aug 2023
Bestelling goed en snel ontvangen van led24.nl
Antwoord van LED24.nl
28 aug 2023
Beste Jan, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!
RV
Ron V.
Beusichem
7 jul 2023
Snelle levering , duidelijke communicatie.
12 sep 2023
goed verpakt en goed snelle levering
9 sep 2023
Goed en snel geleverd, aanrader
17 mei 2023
Snelle levering, mooie lampen
Bedankt led werkt goed en fel
31 mei 2023

Duidelijkheid

Alles verliep vlot en snel