LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.618 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
Ik heb hier 3 wifi lampen (Gledopto. - Zigbee) gekocht met hoge korting die naadloos aansluiten in mijn Philips Hue set die ik al heb. Netjes verpakt en snel geleverd.

12 dec 2023
De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

26 mei 2024
Iets meer ondersteuning bij vragen en geef een linkje als er nog iets bij een armatuur komt bv een AB
Snelle levering Goede kwaliteit Netjes verpakt en afgeleverd
3 jun 2024
Snel en netjes bezorgd. Mooie kwaliteit voor een leuke prijs
5 jun 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat onze bestelling snel en netjes is geleverd. Het is ook erg fijn om te weten dat u de kwaliteit van onze producten tegen een goede prijs waardeert. In ons bedrijf streven we naar uitmuntendheid in alle aspecten van onze activiteiten en het is geweldig om de bevestiging te krijgen dat we dit doel bereiken. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
Van begin tot eind een perfecte service
Antwoord van LED24.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat u van begin tot eind een perfecte ervaring hebt gehad, en we waarderen uw vriendelijke woorden. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en een positieve algemene ervaring voor onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
2 jun 2024
Goed produkt, snelle levering
29 mei 2024
Goed product. Snel bezorgd.
29 mei 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u uw product snel hebt ontvangen en dat het aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en waarderen uw feedback. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
25 mei 2024
Geven veel licht
29 mei 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u de royale verlichting in onze winkels waardeert. Wij streven ernaar om een omgeving te creëren die helder en uitnodigend is, zodat klanten van hun winkelervaring kunnen genieten. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen!
3 jun 2024
27 mei 2024
23 mei 2024
22 mei 2024
25 apr 2024
Prima producten en snelle levering
25 apr 2024
Beste P.J., Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de kwaliteit van onze producten en de snelheid van onze levering.
13 mei 2024
15 mei 2024
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te weten dat we uw bestelling snel konden leveren.
6 mei 2024
1 apr 2024
Meer informatie over hoe je de producten moet bedraden, het type en de maat van de draad, welke andere accessoires je eventueel nodig hebt... dat soort dingen zouden een grote hulp zijn! Mensen zouden vaker terugkomen naar de website!!
SK
Simon K.
Emmeloord
25 mrt 2024
Led verlichting voor in de jukebox. Daar de jukebox de hele dag aan staat vind ik het belangrijk dat de verlichting goed functioneert. Misschien later gekleurde Led buizen?