leoprinting.nl- Logo - Beoordelingen

leoprinting.nl

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jul 2018
leoprinting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering was netjes, het product (volvlak bedrukt vloeipapier) is bij andere drukkerijen niet of lastig te krijgen. Het drukwerk ziet er erg goed uit. Een paar dingen die in de toekomst iets beter zouden kunnen: Het volvlak bedrukte papier geeft wat af, logisch gezien de druktechniek maar het zou een plus zijn als er wat meer basiskleuren vloeipapier zouden zijn om vervolgens alleen met wit te hoeven bedrukken. Een track & trace voor de levering zou ook een pré zijn.

Duurt lang, communicatie onduidelijk en ben niet teruggebeld

Beoordelingen voor leoprinting.nl

Duurt lang, communicatie onduidelijk en ben niet teruggebeld
Antwoord van leoprinting.nl
22 nov 2023
Bedankt voor uw reactie. We betreuren het dat we niet aan uw verwachtingen op het gebied van service hebben kunnen voldoen. Wij waarderen uw feedback en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.