leoprinting.nlBeoordelingen

leoprinting.nl- Logo - Beoordelingen
leoprinting.nl- Logo - Beoordelingen

leoprinting.nl - Uw idee, in een uniek promotioneel product

Dé specialist in zakelijke promotionele producten, gevestigd in heel Europa. Leoprinting heeft als doel bedrijven hun merk, product of boodschap efficiënt in de markt te communiceren. Van standaard give-aways tot luxe producten volledig op maat gemaakt, áltijd voorzien van een bedrijfslogo, passende boodschap of ontworpen in uw huisstijl.
Leoprinting Nederland B.V.

4.73/5.00

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over leoprinting.nl

Beoordeling
Alles was goed geregeld.
Vriendelijk en correct contact en prima product. Snelle levering, snelle mailverwerking, kortom erg tevreden
Heel tevreden
Conform afspraken
Mooi product, snelle levering.
We werden erg goed geholpen bij onze strakke deadline. Er werd snel geschakeld over het ontwerp en de productie hiervan. Bovendien was het volgens mij nog sneller geleverd dan oorspronkelijk afgesproken. Top werk!
Leuke boekjes, snel geleverd.
Zeer goede levering van onze kerstgeschenken voor klanten en allemaal op tijd geleverd ondanks de kerst drukte. Tijdens het hele proces heeft Leoprinting ons goed geholpen, meegedacht en bediend. Een aanrader!
Spelkaarten besteld. Super geholpen met ontwerp en snel geleverd.
Goed persoonlijke begeleiding en alle hulp die we nodig hadden. Zeer snel geleverd en prachtig resultaat.
Bestellen en de offerte gingen super snel. Netjes logo ontwerp ontvangen en toen binnen 2 weken alles in huis.
We hadden een spoedbestelling en deze is snel opgepakt. Er werd duidelijk gecommuniceerd en vlot gehandeld.
Erg tevreden, goeie service!
We zijn erg blij met de JBL speakers met eigen logo
Meedenkend over ontwerp en snelle levering, goed persoonlijk contact...dus zeker voor herhaling vatbaar
Prima bedrijf
Duurde lang, geen reactie per mail op vragen. Moesten er zelf achteraan gaan..
Alles weer uitstekend voor elkaar
Er werd niet aan de beloofde leveringstijd voldaan, waardoor onze bestelling te laat voor ons evenement werd geleverd. De service hierover was wel goed nadat wij naar de levering hadden gevraagd.
Zeer prettig contact gehad en bestelling volledig aan verwachting voldaan. Afspraken worden keurig nageleefd.