leoprinting.nl

Uw idee, in een uniek promotioneel product

Beschrijving
Dé specialist in zakelijke promotionele producten, gevestigd in heel Europa. Leoprinting heeft als doel bedrijven hun merk, product of boodschap efficiënt in de markt te communiceren. Van standaard give-aways tot luxe producten volledig op maat gemaakt, áltijd voorzien van een bedrijfslogo, passende boodschap of ontworpen in uw huisstijl.
Leoprinting Nederland B.V.
Robijnstraat 38
1812RBAlkmaar
Rody Koopman

Beoordelingen voor leoprinting.nl

4.69 / 5.00

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over leoprinting.nl

2 weken geleden
mooie notitieblokken voor een goede prijs

3 weken geleden
Prima drukwerk voor een prima prijs. Hierdoor is de levertijd helaas wel iets langer dan dat ik doorgaans voor drukwerk gewend ben.

Levering op tijd ontvangen en goede service gekregen bij het samenstellen van het product.

Mooie en stevige boekjes, logo's er mooi op gedrukt Wel jammer dat er niet duidelijk was gecommuniceerd dat we een overlevering hadden, werd pas achteraf duidelijk toen we een extra rekening ontvingen en de boekjes al hadden uitgedeeld.

Antwoord van leoprinting.nl
Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Erg positief om te lezen dat jullie tevreden zijn met de producten. De overlevering is bij sommige producties helaas onoverkomelijk. Ik zal spoedig contact opnemen om dit even met elkaar op te lossen. Tot de volgende keer!
100 A4 customized notitieboeken besteld. Tevreden met de kwaliteit en snelle levering.

Top service, snelle levering en super klantgericht

Het verliep helaas erg moeizaam. Ook nu wordt ik gevraagd om een beoordeling terwijl ik nog ruim een week moet wachten op levering? Vreemd.

Antwoord van leoprinting.nl
Bedankt voor uw reactie. Dit beoordelingsverzoek is inderdaad te vroeg verzonden, waarvoor excuus. Inmiddels zijn de notitieblokken geleverd, we wensen jullie er veel plezier mee en zien jullie graag terug tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Leoprinting Nederland
fijn persoonlijk contact en nette levering binnen de afgesproken tijd.

prima drukwerk

Snelle levering, soepele communicatie...Voor herhaling vatbaar

Product (zelfklevende memo) is echt een perfect product. Het zou alleen veel handiger zijn als ik niet vooraf hoef te betalen, dat is in een grote organisatie moeilijk te regelen.

Budget kladblokken besteld, Levering prima. Het karton aan de achterkant was wat dunner dan voorheen en wit ipv kraftkleur.

Prima communicatie en levering.

prima geregeld

Goed geholpen, snelle levering

Goed product, goede service, het hing erom of ik de levering op tijd in huis zou hebben maar ook dat is gelukt.

Kleuren iets afwijkend, verder perfect.

Prima service en product. Een dikke 9

Echt super goede prijs/kwaliteitverhouding. Beter heb ik het nog niet gevonden in Nederland