leoprinting.nl- Logo - Beoordelingen

leoprinting.nlReviews

: 367Goed

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
leoprinting.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij leoprinting.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor leoprinting.nl

26 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14 jun. 2022
Ik heb 6 items laten bedrukken. Van elk kreeg ik apart een drukproef. Inclusief wat aanvullende mail vliegen er zo al snel 15+ mails rond over één bestelling. Lijkt me goed om het perspectief van de hele bestelling structureel mee te nemen in alle communicatie over voortgang. Tenslotte heb ik van geen enkel item een verzendbevestiging gekregen, terwijl dat wel elke keer is toegezegd. Desalniettemin verder prima geholpen hoor, vandaar toch 4 sterren.

5 nov. 2021
De opdracht van de klant beter lezen en ook communiceren met de productie, dat voorkomt onnodige irritatie bij opdrachtgever. En zorgen dat de proeffase een stuk sneller en accuraat. verloopt. Kwaliteit drukwerk is prima.

Beoordelingen voor leoprinting.nl

Snelle reactie, proefdruk en levering.
11 aug. 2022
Fijn contact, mooi product, snelle levering.
1 jul. 2022
Snel proces, vriendelijk geholpen!
6 jul. 2022
22 jun. 2022
Prima afhandeling van de order. Order is naar Duitsland gezonden zodat we het toch nog op tijd voor de beurs binnen hadden. Top service!!
23 feb. 2022
Heel fijn contact. Ik vond het erg fijn dat je zo persoonlijk geholpen werd en dat er ook echt goed meegedacht wordt met het idee wat misschien nog niet helemaal uitgedacht is. Ook hele aardige werknemers en goeie kwaliteit producten!
13 dec. 2021
Duidelijke email wisseling. Jammer dat de letters niet op het aangegeven adres zijn afgeleverd. Ik was niet thuis maar de buren wel. Nu moest ik de dozen elders ophalen.
4 feb. 2022
Goed overleg en aanpassing naar wens. Bovendien de snelle productie: een week eerder dan ze haalbaar dachten. Top
18 okt. 2021
Snel, vriendelijk en accuraat.
18 okt. 2021
Goede en snelle service 👍👍
12 mei 2022
Snelle levering. Zou de klant wel attenderen op houdbaarheidsdatum van bepaalde producten.
11 jan. 2022
Super blij mee! Duidelijke communicatie, mooi product geleverd!THX!
21 mrt. 2022
Prima bedrijf. Snelle levering na akkoord.
16 mei 2022
3 mei 2022