leoprinting.nl- Logo - Beoordelingen

leoprinting.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
leoprinting.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij leoprinting.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor leoprinting.nl

36 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor leoprinting.nl

5 jan. 2023
Mijn bestelling bij Leoprinting verliep erg soepel. De website is erg gebruiksvriendelijk en bij verdere vragen werd ik erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Het ontvangen product ziet er super uit en een aantal dagen na ontvangst werd er zelfs nog telefonisch contact opgenomen om te vragen of alles naar wens was. Hier bestel ik zeker nog eens!
5 jan. 2023
alles netjes ontvangen nette spullen geleverd wat er is gevraagd en fijne Communicatie gehad over en weer.
Snelle afhandeling, klantenservice goed bereikbaar, mooi product
4 jan. 2023
Snelle levering, prima kwaliteit en nette prijzen.
5 jan. 2023
Fijn gesprek en snelle levering
16 jan. 2023
7 dec. 2022
19 dec. 2022
15 nov. 2022
Zeer goed geholpen door Sven, denkt mee en komt met goede alternatieven. Ook spoed levering was goed geregeld. Helemaal top! Aanrader!!!
10 nov. 2022
Super snelle communicatie en service. Alles is snel en correct opgepakt en afgehandeld. We zijn heel blij met het resultaat!
12 nov. 2022
Snelle en accurate afhandeling. Prettig contact, goede prijs/kwaliteit verhouding.
17 nov. 2022
Prachtige kwaliteit notitieboekjes. Super snelle levering en prima service!
31 okt. 2022
Prettige samenwerking en snel in reactie
14 nov. 2022
Goede en snelle service!
10 nov. 2022
14 jun. 2022
Ik heb 6 items laten bedrukken. Van elk kreeg ik apart een drukproef. Inclusief wat aanvullende mail vliegen er zo al snel 15+ mails rond over één bestelling. Lijkt me goed om het perspectief van de hele bestelling structureel mee te nemen in alle communicatie over voortgang. Tenslotte heb ik van geen enkel item een verzendbevestiging gekregen, terwijl dat wel elke keer is toegezegd. Desalniettemin verder prima geholpen hoor, vandaar toch 4 sterren.
23 feb. 2022
Heel fijn contact. Ik vond het erg fijn dat je zo persoonlijk geholpen werd en dat er ook echt goed meegedacht wordt met het idee wat misschien nog niet helemaal uitgedacht is. Ook hele aardige werknemers en goeie kwaliteit producten!