www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.055 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Verkeerde levering. Dan continu heen en weer gemail met tekens andere vragen, dan vraagt men foto's van de doos, dan het product..ik vermoed telkens iemand anders. Ondertussen zeker 7mails gedaan en 10 foto's verstuurd. Is eigenlijk onbegrijpelijk dat zij bij een verkeerde levering de klant zo aan het lijntje houden.
Echt ruk Geef je aan geen mails te willen ontvangen en toch krijg je weer van die revieuw mails. Kansloos en echt waardeloos dat de wens van een consument niet word gerespecteerd. Bij een supermarkt rent de caissière toch ook niet achter je aan om te vragen hoe je hebt ervaren hoe zij de producten scande?
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Bestelling gedaan nooit gekregen. Ook niet terug betaald. Oppassen voor deze bedrijf oplichters..
Wat jullie kunnen doen is zorgen dat ik het pakket ontvang. Het ligt nog ergens bij Post NL
16 apr 2024
Na 8 dagen nog steeds niet verzonden, levertijd volgens de website 2-5 werkdagen
18 apr 2024
Geheel verkeerde filter ontvangen, vandaar deze waardering.

Op 5 feb 2024 bestelling gedaan nog niets ontvangen

Op 5 feb 2024 bestelling gedaan. Twee keer een mail met levering latere datum. Ook deze datum is verstreken. Nog steeds geen levering! Pakket staat al langere tijd aangemeld bij PostNL maar is nog niet bij PostNL. Telefoon wordt niet opgenomen en tot heden geen reactie op mijn mail van gisteren. 2 maanden na bestelling de filters niet ontvangen. Besteld bij Keukenloods binnen week ontvangen.

Niets ontvangen

Na meer dan een week nog niets ontvangen en niets vernomen van klantendienst betreffende ons besteld product. Via tracking code ook geen enkele beweging bij de bestelling te zien. Graag meer communicatie!
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
vrijdag bevestiging met mail dat pakje is aangekomen. vrijdag niks van waar, zaterdag geweest weer niks, maandag geweest gesloten ondanks de uitbater zei van maandag te komen zien.wat een klucht.
9 mrt 2024
ik heb een week geleden dingen besteld en nog helemaal niets ontvangen ,maar ook geen bericht dat t al ingepakt is, laat staat verzonden is. Doe hier maar eens wat mee!!!!

De filter Philips

De filter die u verkoopt is 1) geen origineel product van Philips 2) zeer slecht van kwaliteit: zie foto tussen mijn oude filter van Philips en uw exemplaar aan 59 euro!
17 mrt 2024

geen update, geen levering

Vorige week besteld, vanaf toen geen update gehad over verwachte levertijd of iets dergelijks. Ik heb ook nog niks ontvangen tot op heden.

Nog geen bestelling ontvangen

Krijg een een vraag voor de beoordeling. Wij hebben de bestelling niet gezien wel betaald ? Ook geen mail dat het onderweg is of?..

Geen reactie ivm retour

Onlangs bericht gestuurd ivm retournering foutief besteld filter. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Zorgen dat de levering compleet is en sneller reageren / actie nemen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Bestelling was niet volledig en nog steeds geen reactie op gekregen
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Na mijn bestelling sturen jullie alleen maar spam.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
De goede maat sturen, telefonisch bereikbaar zijn
24 mrt 2024

Filter plastic afgebroken

Was een stukje van het artikel afgebroken .
9 mrt 2024

Ik heb een vraag gesteld en krijg geen antwoord

Ik heb een vraag gestel