www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

5 okt 2023
Onduidelijke omschrijving. Normaal gaat het om een set koolstoffilters nu kreeg ik maar 1 geleverd. het zal zo zijn maar dan schrijf het erbij.
5 okt 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
29 jul 2023
Mij de filters leveren, zijn ook nog niet op het geregistreerd adres of afhaal punt,al toerplaatsen geweest en mijn bestelling was er niet
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Volgens de track en trace is het pakket nog niet aangekomen bij het punt. We zien wel dat hij bij een vorig punt geweest is maar daar weer is opgehaald om naar een ander punt te gaan. Zondag en maandag is Mondial Relay gesloten dus we kunnen nu geen onderzoek starten waar het pakket is. Mocht het donderdag nog niet geleverd zijn willen wij vragen om contact met ons op te nemen via de email dan kunnen we dit voor je oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Ik hoor net dat die filters eigenlijk helemaal niet zo goed zijn en nutteloos zijn. Je kan ze beter uit de afzuigkap halen dus.
20 jun 2023
Tot twee maal toe verkeerde filters geleverd. Telefonisch niet bereikbaar, alleen per mail. Wel snel een reactie ontvangen
23 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je al twee keer de verkeerde filters hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 10.00-12.00 en van 14.00-16.00 uur. Ook zijn we bereikbaar via de chat van maandag t/m vrijdag van 10.00-12.45 en van 13.30-16.45 ur. Wellicht door drukte is het niet gelukt om contact te zoeken met ons. We willen dit graag met je oplossen dus we hebben je net een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Het klantenservice team
31 dec 2023
Beschadigde en verkeerde filters ontvangen, wel snel antwoord dat product retour kan,maar nog geen oplossing
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Ik bel jullie op maar nemen die niet op . Ik kan alleen chatten, lekker bedrijf😩
1 nov 2023
Bereikbaarheid zeer slecht. Geen antwoord op vragen. Geen chat geen telefoon.
16 jul 2023
Filter niet van het merk Siemens. Slechte kwaliteit. Hier koop ik niet meer.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de kwaliteit niet voldoet aan je verwachtingen. We zien dat je ons huismerk besteld hebt en dat heb je dan ook gekregen. Graag zouden wij een email willen ontvangen met daarin de klacht en wat er precies tegen valt aan de filters dan kunnen we kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
3 dec 2023
telefoon opnemen, reageren op mail, info ver verbeteren op de site
29 jul 2023
Imitatiefilter dat heel slecht past (met tape vast moeten zetten)
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Wel zouden we dringend willen adviseren om de tape te verwijderen. Dit in verband met brandgevaar. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
9 jul 2023
Heb maar de helft van de bestelling ontvangen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet compleet geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. Graag ontvangen wij een mail met wat je wel hebt ontvangen en wat er ontbreekt. Zodra we deze hebben ontvangen zullen we dit zo spoedig mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Het klantenservice team
4 aug 2023
Filter was leeg zat geen kool meer in
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat het filter leeg was. Graag willen we vragen of je een email wil sturen met daarin een foto van het filter naar de klantenservice. Zodra we dit hebben ontvangen zullen we dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
18 okt 2023
Stuurt een mail nog geen antwoord
19 okt 2023
FV
Filip V.
Evergem
Ik heb nog niets ontvangen
8 aug 2023
Product nog niet ontvangen
11 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Graag willen wij vragen of je een email naar de klantenservice wilt sturen. Zodra we deze hebben ontvangen zullen wij dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
26 mei 2023
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
De maat is niet correct.
Product kwam kapot aan
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je product defect geleverd is. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Foute levering