www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.055 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

14 apr 2024

Meer klantgerichtheid

Het zou fijn zijn als er meer betrokkenheid is en men meer moeite doet om de geschikte filter aan te bieden. Daarnaast ben ik benieuwd wanneer het bedrag teruggestort wordt voor de foute filters die retour zijn gegaan.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
1 vd 2 artikelen was beschadigd
20 mrt 2024
Er wordt uiteindelijk wel geleverd, echter: de termijn waarop zou worden geleverd wordt niet gehaald, navraag doen kan niet omdat jullie telefonisch onbereikbaar zijn, de chat werkt nooit en de mail wordt pas na een week beantwoord. Het zou klantvriendelijker zijn als er niet wordt gezegd dat levering volgende werkdag is. Veel werk aan de winkel dus.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Product ontbreekt bij levering. Telefonisch geen contact te krijgen, klantenservice na 3 dagen nog geen inhoudelijke reactie.
10 mrt 2024
Het wat ik bestelde en betaalde was niet compleet. Ik bestelde 4 metalen dampkappen filters en er zaten er maar 3 in .
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Het bedrijf is onbereikbaar als je een vraag hebt of iets retour wil sturen

Het bedrijf is onbereikbaar als je een vraag hebt. De chat werkte niet, telefonisch contact doen ze niet aan.
3 mrt 2024
In tegenstelling tot de op de website aangegeven verzending op dezelfde dag na 1 week nog niets ontvangen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Voldeed niet aan de omschrijving
Ik heb 4 filters besteld en betaald er maar 2 ontvangen
18 jan 2024
Ik heb eerder een beoordeling gegeven, toen 2x verkeerde filters gehad en toen nog geen geld retour. Inmiddels na veel gedoe toch mijn geld retour gekregen, als je uiteindelijk iemand aan de lijn krijg is deze dame wel heel vriendelijk en denk ook wel dat zij haar best doet. Verder zal ik hier nooit meer bestellen. Ze hebben de foto bij het filter SMEG FLTSI veranderd, dit filter op de foto gaat NOOIT in je Smeg passen
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
ik heb op 25/1 gemeld dat er een probleem is met mijn bestelling, heb namelijk 1 item ontvangen dat beschadigd is en onbruikbaar is (kostprijs ca 50 euro). Ik heb dit via mail al tot 3x toe gemeld en heb nu deze ochtend (30/1) een onpersoonlijke mail ontvangen dat mijn mail doorgestuurd wordt naar de bevoegde afdeling. Verder zijn jullie ook niet telefonisch bereikbaar. Jammer.....
28 jan 2024

Een niet leverbetrouwbare leverancier

Ze gebruiken PostNL en PostNL zelfs als je thuis bent en 10 eerder een ander pakket wel wordt afgeleverd door cycloon en dhl
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Ik heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen omdat er bij het ophalen in de pakketautomaat van postnl iets misging. Pakket was niet aan mij gericht met een voor mij onbekende afzender. Ik kan het artikel dus ook nog niet beoordelen. MvrGr. Nicolette Reijner
23 jul 2023
Bestelling is nog niet verzonden en dus niet geleverd. Is inmiddels al bijna een week geleden dat ik het heb besteld.
24 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling nog niet geleverd is. Graag ontvangen wij een mail met je ordernummer op klantenservice@afzuigkapfilterwinkel.nl Zodra we deze hebben ontvangen gaan we dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
27 okt 2023
Was beschadigd, plastic ophang haakjes waren afgebroken. Geen zin om terug te sturen. Heb zelf wat gefabriceerd.
25 jun 2023
Ik had bestelling 70000343483 had ik via watsapp geannuleerd, maar daar heb ik nog niets over gehoord.
26 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Helaas hebben wij als bedrijf nog geen whatsapp. We hebben de order voor je geannuleerd en binnen enkele werkdagen wordt het geld terug gestort op de rekening. Dit kun je terug vinden onder de naam Multisafepay. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
26 sep 2023
Het alternatief van filter afzuigkap is net even kleiner en is daardoor heel moeilijk te plaatsen
26 sep 2023
Verkeerd artikel geleverd en het juiste is nog niet verstuurd. Klantenservice lastig bereikbaar
24 okt 2023

Onduidelijk advies voor artikel

Onduidelijkheid mbt welk artikel geadviseerd werd. Kon geen telefonisch contact leggen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Jullie begrijpen nog steeds niet dat iedereen niet altijd met internet om kan gaan .