www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

30 apr 2024

Snel te vinden, goede prijs, hoge kwaliteit en super snel in huis.

Op de website is het vinden van de juiste vetfilters een fluitje van een cent. Hun vervanging voor de dure filters van mijn Siemens afzuigkap is goed laag geprijsd. Super snelle levering. De filters zien er perfect uit en passen uitstekend.
29 apr 2024
Snel en ze leverden wat ik verwachtte. En dat voor een hele scherpe prijs. Het ging omheen WPRO type 15 recirculatie-kap filter. Volgende keer koop ik weer bij hun. De verpakking was nu gewijzigd, maar de inhoud was zoals ik gewend ben.
16 apr 2024
Door de duidelijke beschrijving op de website heb ik binnen een mum van tijd mijn bestelling kunnen plaatsen. Deze heb ik ook gelijk de volgende dag ontvangen. Erg blik met.mijn nieuwe metalen afzuigkap filters van Bosch
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
18 apr 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de levering spoedig is verlopen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
29 apr 2024
Kon de bestelde koolstof filter niet meer bestellen voor de UNOX oven. Waardoor heel de kap vervangen diende te worden. Gelukkig vond ik dezelfde filter op jullie site waardoor dit niet nodig was.

100% tevreden

Vlotte reactie en bevestiging op bestelling, gevolgd door vlotte overdracht aan bezorgdienst, track en trace en stipte levering, geheel overeenkomstig bestelling.
Snelle en vlotte levering door u; direct de goede onderdelen. De officiële keukendealer in mijn woonplaats had dat na 8 weken nog steeds niet voor elkaar.

Ik had nogal wat vragen.

Ik had nogal wat vragen want wist niet precies welke filter ik moest hebben, maar werd steeds heel vriendelijk geholpen en heb de juiste filter gekregen.

Goede winkel met veel aanbod

Goede winkel met erg veel aanbod. Ook voor onze 14 jaar oude afzuigkap kon ik nog een actief koolstoffilter krijgen. Helemaal top
Voldoet aan verwachtingen. Goede prijs. Snel geleverd. Niks op aan te merken. Ging om twee filter voor een luchtreiniger.
29 apr 2024
Website is duidelijk, vragen worden beantwoord. Levertijd is netjes en wordt goed verpakt. Geen ervaring met retourneren.
Snelle levering en goed passende originele onderdelen. Bovendien 10% koningsdag korting. Gewoon zeer goed bedrijf.
Fijn dat jullie vervangende filters hadden in plaats van de originelen, betaalbaar en snelle levering.
Bewaar vorige bestel gegevens zodat je niet elke keer (1x per 2 of 3 jaar) wat je ook weer nodig hebt.
Duidelijke website. Snel je spullen in huis , 2 dagen na bestelling. en zo te zien van goede kwaliteit

Snelle levering, niet onnodig groot pakket en past allemaal goed + geld bespaard met het eigen merk.
29 apr 2024
Duidelijke site zodat de juiste filter kan worden aangeschaft. Geleverd zoals toegezegd.
1 mei 2024
Volgens afspraak geleverd. De filters kwamen in goede orde en binnen korte termijn aan.
NL
Nic L.
Dieren
28 apr 2024
Ik heb precies gekregen wat besteld was binnen korte termijn. Kortom: zo hoort het 🙂
28 apr 2024
zoals het moet, geleverd op tijd en alles goed verpakt, niets op aan te melden
20 apr 2024

Top bedrijf

Snelle levering , al meerdere keren besteld altijd perfecte filters topbedrijf
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
22 apr 2024