www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.055 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Nette afhandeling.

Het verkeerde product was geleverd, maar dat is netjes opgelost. Wat beter kan is de verpakking. De 2 stoffen filters zaten in een grote doos met vulmateriaal. Dat had gemakkelijk in een envelop via de brievenbus gekund. Wat een verspilling!

Retour zenden

Levering uitstekend maar het retour zenden is een drama. Ondanks dat mijn retour.aanvraag accepteerd is wacht ik.nu al 3 dagen op mijn retour formulier
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
7 apr 2024
Net de goede filter besteld Nog even afwachten of ik mijn geld terug krijg
24 mrt 2024
Vorig jaar heb ik in het voorjaar een filter voor het fornuis besteld en ontvangen (binnen een week). Op 23 nov. 2023 ontving ik een mail, dat er een filter was besteld (bestelnummer 70000368700) en die zou geleverd worden tussen 4 en 7 december. Ik had zelf niets besteld, maar ook niets ontvangen begin dec. Daarna heb ik dat gemaild naar de filterwinkel (exacte datum kan ik niet meer vinden). Hier heb ik geen antwoord op gekregen . Wel een stageverzoek om in te vullen Afgelopen maand heb ik een filter besteld e binnen een binnen 1 week ontvangen en gemonteerd. ik begrijp dit niet.
16 mrt 2024
Telefonisch contact is niet mogelijk. Zonder iemand te hebben gesproken werd het gesprek n totaal 4x beëindigd, na eerst ca. 30 min. In de wacht te hebben gestaan. Ook de belofte voor 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis wordt niet waargemaakt. Pas na 3 dagen werd het bij een afhaalpunt afgeleverd.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Met mijn bestaande account kon ik niet betalen. Ondanks mail-contact geen antwoord op mijn vraag gekregen. Vervolgens een bestelling gemaakt met een ander e-mailadres wat wel lukte.
23 mrt 2024

Slecht verpakt

Wel redelijk snel geleverd, maar de verpakking was hopeloos. De doos was zwaar beschadigd en de filters gewoon heel slordig verpakt.
23 mrt 2024
Etiketten van het flesje lossen op door het schoonmaakmiddel. Niet veilig.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
kleine filters van erbarmelijke kwaliteit t.o.v. de grote.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Moeilijk te bevestigen. Met karton vastklemmen
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Er werd een verkeerde filter toegestuurd en dan kan gebeuren, maar telefonisch contact krijgen met deze winkel was onmogelijk. Hun chatbot werkt echt verschrikkelijk en lost niks op. Bij het aanvragen van een retourzending werd mijn geld netjes teruggeboekt. Ik heb verder niks meer vernomen over een juiste filter voor mijn afzuigkap...
JD
J d.
Nieuwe Niedorp
ik kan pas goed oordelen als u mijn retourzending correct hebt verwerkt . door de grootte keuze van de filters had ik per ongeluk op de verkeerde gedrukt. dus als ik hiermee goed word geholpen zal de waardering stijgen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Snelle levering die echter niet juist is. Ik wacht nog op een aanvullende levering.
Leveringstijd werd niet gerespecteerd
RK
Rob K.
Oegstgeest
Het bestelde product leveren. Gepoogd telefonisch te melden. Dat kan niet en nu zit ik te wachten op antwoord op mijn email hoe dit opgelost wordt.
KV
Kees v.
Alblasserdan
Ik hadzelf de verkeerde besteld. Moet nog een retourformulier ontvangen
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Zijn toch iets kleiner dan de oude die origineel erin zitten.
MB
Marcel B.
Hechtel-Eksel
Levering door post nl is foute keuze !!
18 jan 2024
IB
Ine B.
Heerlen
24 dec 2023
De filters hadden we de dag erna al binnen. Helaas de filters zijn niet zoals het moet. Blauwe randen? Ipv grijs. Tussen 1 filter een stukje papier. Hebben een mail gestuurd, inclusief foto.. Moeten wachten op retourzending. Zijn telefonisch niet bereikbaar, terwijl er wel een telnr. staat vermeldt.!? Hopen op een snelle reactie