Autovoordeelshop.nl

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden150 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2022
Autovoordeelshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede ervaring gehad. Eerste levering was onvolledig en kapot na vervoer van DHL. Werd door autovoordeelshop binnen 24 uur hersteld door nieuwe producten te leveren.

26 jul 2023
Bij aflevering hing er al een raar geurtje om het pakket heen. In huis niet te harden die muffe stinklucht. Originele verpakking was ook al eerder opengemaakt. Buiten bewaard tot ze op de auto konden en nu komt die lucht onder het rijden naar binnen. Dit had niet gemoeten. Het einge voordeel is dat ze goed wissen en niemand steelt ze. Ik bestel hier niet nog een keer.

Beoordelingen voor Autovoordeelshop.nl

JB
Jaap B.
Den Bosch

Is wel iets duurder dan anderen

Is wel duurder dan anderen, maar verder prima. Keuze voor goede transporteur (DPD)is plezierig omdat deze een routeplanner hanteert.
14 apr 2024
Goede service en vlotte verzending
7 apr 2024

Alles prima verzorgd

Artikel was goed geprijsd, goed verpakt en snel geleverd. Een 10!
17 mrt 2024
10 mrt 2024

Levering duurt meer dan een week

Tussen bestellen en leveren zit veel tijd , zit nu al op een week en het is er nog niet. Heb het idee dat de spullen vanuit buitenland komen, niet erg maar meld dat dan wees daar eerlijk over. Contact is wel goed , uitstekend eigelijk wordt snel gereageerd op mail .
Wacht nu 1 week op mijn automatten En hoor en zie niets
10 feb 2024
Juiste ruitenwisser geleverd tegen een mooie prijs. Snelle levering en goed verpakt voor levering
17 feb 2024

snel geleverd

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding
RD
Rob D.
wijchen
6 jan 2024
Op tijd juiste product geleverd
Versturen snel
21 jan 2024
26 jul 2023
Antwoord van Autovoordeelshop.nl
27 jul 2023
Beste klant, het spijt me te vernemen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. U kunt gerust contact opnemen met onze klantenservice wanneer u niet tevreden bent of als u vragen heeft over uw aankoop. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. ^Leora
29 mei 2023
Goede beschrijving van de artikelen. Correcte verzending. Duidelijke factuur.
11 mei 2023
Product goed te vinden. Gemakkelijk te betalen en een vlotte levering