Autovoordeelshop.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden153 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2022
Autovoordeelshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 apr 2024
Goede ervaring gehad. Eerste levering was onvolledig en kapot na vervoer van DHL. Werd door autovoordeelshop binnen 24 uur hersteld door nieuwe producten te leveren.

26 jul 2023
Bij aflevering hing er al een raar geurtje om het pakket heen. In huis niet te harden die muffe stinklucht. Originele verpakking was ook al eerder opengemaakt. Buiten bewaard tot ze op de auto konden en nu komt die lucht onder het rijden naar binnen. Dit had niet gemoeten. Het einge voordeel is dat ze goed wissen en niemand steelt ze. Ik bestel hier niet nog een keer.

Beoordelingen voor Autovoordeelshop.nl

26 jul 2023
Antwoord van Autovoordeelshop.nl
27 jul 2023
Beste klant, het spijt me te vernemen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. U kunt gerust contact opnemen met onze klantenservice wanneer u niet tevreden bent of als u vragen heeft over uw aankoop. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. ^Leora