vuurkorfwinkel.nl

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden562 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

Haardombouw Livin flame Ardez besteld. Bij uitpakken bleken er 3 scheurtjes in te zitten. Gelijk over gebeld, zou ik meer over horen. Vervolgens til ik de schouw op aan boven en onderkant. Blad boven trek ik eraf, zit vast met een paar nietjes. Vervolgens breekt de onderlat af precies op de scheurtjes. Vuurkorfwinkel heeft het netjes laten ophalen. Maar wat een slecht materiaal. Vragen ze nog € 200,--.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Jammer om te horen dat uw bestelling niet naar wens was. We hebben helaas weinig invloed op de producten maar zullen de klacht doorzetten naar de leverancier. Bedankt voor uw feedback en hopen dat u een vervangend product naar wens zal vinden.
heb een vuurkorf gekregen helemaal beschadigd die gaat retourneren
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat de vuurkorf beschadigd is. U kunt contact opnemen met info@vuurkorfwinkel.nl als er problemen zijn. We helpen u graag met het zoeken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
2 jun 2023
Vuurkorf besteld, werd niet compleet geleverd. Na navraag bleek de ontbrekende poot niet op voorraad te zijn. Er werd wel vriendelijk gereageerd op mijn mail, maar verder werd er niets opgelost. Uiteindelijk de vuurkorf via DHL retoer gezonden, wat nog een hele klus was om de loodzware doos op een DHL servicepunt te krijgen, maar goed...Nu mag ik wachten op de "verwerking van de retoer" en moet ik maar afwachten of en wanneer ik mijn geld terugkrijg. Ik zou er nooit meer iets bestellen.
2 jun 2023
Beste Wendy, Vervelend om te vernemen dat u een mindere shopervaring bij ons heeft gehad. Na contact met mij collega hebben wij een pootje voor de vuurkorf besteld bij de leverancier. Helaas heeft u toch besloten de vuurkorf retour te sturen. Wij zullen het geld op dezelfde wijze als waarmee u heeft betaald terugstorten binnen 1 tot 3 werkdagen. Onze excuses voor het ongemak en hopen u zo voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
21 sep 2023
Vuurkorf was verjaardagskado en zou binnen 2 dg geleverd worden;dit werd 8 dagen! Tevens was de vuurkorf beschadigd(glas kapot) Werd moeilijk gedaan over restitutie en heb na veel bellen pas na weken mijn geld terug gehad; kortom zeer slechte ervaring en niet voor herhaling vatbaar!
22 sep 2023
Goedemiddag meneer van Tussenbroek, Vervelend dat uw bestelling niet op tijd binnen is gekomen voor de verjaardag. We zien dat de bestelling na 3 dagen geleverd was. Normaal gezien is onze levertijd sneller, maar helaas hebben we niet 100% controle over de vervoerder. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij nemen klachten altijd erg serieus en hebben daarom zo snel mogelijk aangeboden om een nieuw glas op te sturen. Op uw verzoek hebben we uw geld teruggestort. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
10 mei 2023
Verbeterpunten: 1. Product vermeld als op voorraad (tijdig) leveren; besteld en betaald maar nog altijd niet ontvangen. 2. Producten onbeschadigd leveren. 3. Mail tijdig beantwoorden. Gemaild over bovenstaande maar geen reactie ontvangen.
10 mei 2023
Wat vervelend om te horen dat het niet is verlopen zoals je dat graag had gewild. Dit is echter een systeem fout geweest, waardoor er niet tijdig aangegeven kon worden dat het niet op voorraad was. Ook tijdens de transport kan er wat fout gaan, wat uiteraard niet de bedoeling is en dit lossen we graag altijd op. Gelukkig heb je contact met ons opgenomen en zijn we samen tot een oplossing gekomen.
22 jun 2023
De klant op de hoogte brengen als een besteld product in back order is gevallen. Niet dat de klant zelf moet gaan bellen als er geen product is geleverd en vervolgens te horen krijgt dat het product opnieuw besteld gaat worden.
23 jun 2023
Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad niet de bedoeling. In het geval er een product van uw bestelling in de backorder schiet sturen wij een email naar klanten. In de communicatie zie ik dat u graag wilt wachten op het producten, bedankt voor uw geduld. Onze excuses en wij hopen dat u snel kunt genieten van uw bestelling.
De verpakking is al voor de derde keer open geweest en terug gestuurd denk ik Product zwaar beschadigd niet te gebruiken Weer terug gestuurd met DHL Ben wel erg teleurgesteld in dit bedrijf
13 okt 2023
Goedemiddag Gobert, Vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. U heeft contact opgenomen en we hebben dit probleem voor je op kunnen lossen. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl

Niet klantvriendelijk

Product besteld en betaald. Werd aangemeld bij DHL maar vervolgens spoorloos. Kan gebeuren, maar er werd absoluut niet meegedacht over een klantvriendelijke oplossing. Teleurstellend.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Beste Sandra, Vervelend om te vernemen dat u een mindere shopervaring bij ons heeft gehad. Naar aanleiding van uw mailtje over uw bestelling is er een onderzoek gestart bij DHL. Helaas kunnen wij niet veel doen tot wij iets van hen horen over uw pakket. Naar aanleiding van mailcontact is uw bestelling nu geannuleerd en zult u uw geld teruggestort krijgen. Wij vinden het erg jammer dat uw bestelling niet correct is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
31 okt 2023

Product is na een week nog niet geleverd, terwijl levering de volgende werkdag was beloofd.

Product is na een week nog niet geleverd. Dat ligt waarschijnlijk aan de bezorger, maar daar heb ik geen koopovereenkomst mee, wél met vuurkorfwinkel.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben direct een onderzoek gestart nadat we wisten dat het product door DHL niet geleverd was. Helaas is daar vanuit DHL weinig uitgekomen. We hebben het via de mail besproken en met u opgelost. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
28 mei 2023
Heb mijn product nog steeds niet. Zolang ik iets bestel, en het product niet geleverd is, krijgt men een dikke onvoldoende.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Beste Mark, Dit is erg vervelend om te vernemen. Wij hebben een onderzoek gestart bij DHL om uw pakket te vinden en zo snel mogelijk bij u te leveren. Zodra wij meer horen van DHL contacteren wij u met meer informatie. Hopelijk kunt u uw pakket snel in huis verwachten. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
8 mei 2023
Overal beschadigingen op het product. Deur past niet. Kachel past niet. Echt een enorme domper voor €325,00….
8 mei 2023
Bedankt voor je review! Echter is het niet de bedoeling dat dit product met beschadigingen aankomt. We hebben dit probleem voor je op kunnen lossen. Het bedrag wordt teruggestort. Bedankt voor het contact opnemen!
Niemand weet wat.Er is geen monteur in dienst.Ik zal hier nooit iets over horen.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. U kunt contact opnemen met info@vuurkorfwinkel.nl als er problemen zijn. We helpen u graag met het zoeken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
6 mei 2023
De klant melden dat iets na bestelling toch niet leverbaar blijkt.
9 mei 2023
Vervelend om te horen dat de het bestellen niet is gegaan zoals je had gehoopt. Het product bleek achteraf niet op voorraad te zijn, door een systeemfout, waardoor de levertijd wat langer zou duren dan normaal. Dit hebben we met je gecommuniceerd en we zijn samen tot een oplossing gekomen.
Ik heb mijn produkt niet ontvangen, maar wel betaald.
23 jun 2023
Bedankt voor uw review. Ik zie dat het pakket bij u geleverd is. Onze excuses voor de vertraging, dat is zeker niet de bedoeling geweest. Wij wensen u desondanks veel plezier met uw aankoop!
Vuurwerk schaal wel betaald maar niet geleverd.
14 jun 2023
Beste Ruud, Vervelend om te vernemen dat uw pakket nog steeds niet geleverd is. Zoals aan de telefoon besproken konden wij niet meer zien dan u op de track & trace. Helaas is er nog niets veranderd en zullen wij genoodzaakt zijn een onderzoek bij DHL in te stellen om uw pakket te lokaliseren. Zodra wij hier meer over weten krijgt u direct bericht van ons. Wij hopen dat we alsnog uw pakket snel bij u kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
19 jul 2023
Betere communicatie / slecht retourbeleid
21 jul 2023
Beste Debora, Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Mijn collega heeft op uw mail geantwoord en heeft u een retourlabel gestuurd om het pakket op te komen halen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u zo voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl