vuurkorfwinkel.nl

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden571 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

3 mrt 2024
3 mrt 2024
Snelle goede service
13 jan 2024
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! De tuinhaard staat erg leuk in de tuin. We zullen de opmerkingen over de stabiliteit van de haard zeker doorzetten naar de fabrikant. Daarnaast is het eigenlijk de bedoeling dat de bakplaat naar binnen trekt waardoor de olie niet naar buiten kan lopen. Wellicht is het stoken in het midden van de haard een oplossing voor dit probleem. De schoorsteen hoort in principe gewoon strak tegen de haard aan te zitten. Wel kan de stabiliteit van de kachelpijp afnemen als deze verlengd wordt. Wij hopen dat u alsnog erg veel plezier zult hebben van uw tuinhaard! Vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
25 mei 2023

Tevreden!

We kregen een vuurschaal geleverd die helaas wat schade had opgelopen. Wij denken dat deze met het vervoer te maken had. Meteen contact gezocht en na wat over en weer gemaild te hebben is binnen no time een nieuwe bezorgd. Bedankt voor de oplossing en service. Zeer tevreden over de afhandeling en het nieuwe product. De schaal staat perfect op zijn plaats op het nieuwe grind en we gaan er dit weekend volop van genieten.
26 mei 2023
Beste Ivy, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Prettig om te vernemen dat u tevreden bent over onze service. Fijn dat u de nieuwe vuurschaal heeft ontvangen en u hier nu van kunt genieten. Wij wensen u veel plezier met de vuurschaal! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
18 okt 2023
Helaas een mooie haardscherm besteld maar is stuk gegaan door de vervoerders na tel contact gehad met de winkel en de foto’s doorgestuurd kwam er gelijk een nieuwe,maar die was ook helaas stuk Maar dit ligt niet aan de winkel maar echt hoe er mee de vervoerder er mee om gaat dit is af en verschrikkelijk De doos was helaas stuk en het haardscherm was stuk en beschadigd De winkel en personen is gewoon top en vriendelijk
20 okt 2023
Goedemorgen Jan, Hartelijk bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat het product tweemaal bij de vervoerder beschadigd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. U heeft contact opgenomen en we hebben dit probleem voor je op kunnen lossen. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
11 sep 2023

Groot pakket

Jammer, dat je niet op tijd weet wanneer ze het pakket thuis aan komen bieden, lees tussen welk tijdstip. Na twee keer aanbieden moest ik vervolgens helemaal naar Eindhoven, vanuit Gemert. Ik snap dat het een groot pakket is, dat je niet bij een kleiner punt kunt afgeven. Als het tijdstip van levering duidelijker kan zijn, kan ik zorgen dat er iemand aanwezig is, om het pakket te ontvangen.
15 sep 2023
Beste Monique, Hartelijk bedankt voor uw review! Normaliter wordt er zodra wij uw bestelling meegeven aan DHL en zij het pakket aan u gaan leveren een track & trace code met tijdstip gestuurd. Wij zien dat de bezorger 2 x bij u langs is geweest, maar u niet aanwezig was. Als dit het geval is dan wordt het pakket de volgende dag bij een DHL ServicePunt geleverd. U kan er op dat moment ook voor kiezen het pakket opnieuw thuis te laten bezorgen op een naar uw gekozen tijdstip of om het ophaalpunt te wijzigen. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw bestelling en u snel kunt genieten van uw bestelde artikelen! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
5 jul 2023
Leuke webshop. Geweldige bbq en vuurschaal artikelen. snelle levering. Inmiddels al 2 keer besteld en dat zal wel vaker gebeuren. minpuntje : je krijgt een kortingscode in de mail als je je inschrijft voor de nieuwsbrief maar de geleverde code blijkt niet te werken. Verder alleen maar top, erg blij met de geleverde items.
7 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw bestellingen naar wens zijn en wat leuk dat u al meerdere keren bij ons heeft besteld. De kortingscode hoort wel te werken. Mocht u nog een aankoop willen doen dan kunt u ons mailen met de kortingscode, dan zoeken wij uit waarom deze niet werkt en zullen anders een nieuwe aanmaken. Veel plezier met uw aankoop.
16 okt 2023
Ik vind jullie levering fantastisch maar aftersale matig noemen als ik een vraag heb over een instelling kunnen jullie geen antwoord geven. Wel mooie site en goede levering.
17 okt 2023
11 mei 2023

Vuurkorf

Goede en veel keuze. Mijn vuurkorf kwam wel in n behoorlijk gehavende kartonnen doos aan via dhl maar was gelukkig niet beschadigd…. Mooie kwaliteit vuurkorf, goede prijs.
16 mei 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat ondanks de schade aan de doos er geen schade is aan het product. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
29 mei 2023
Reactie snel op vraag via de mail. Alleen als ik winkel had zou ik per direct stoppen met DHL wat een bagger bedrijf Tijdsvakken van 8 uur minimaal belachelijk.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Momenteel hebben wij goede contacten met DHL maar ik begrijp uw irritatie. Bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
1 okt 2023
Snelle levering, die overigens jn twee delen gebeurde. Een artikel was verkeerd terechtgekomen en werd twee dagen later bezorgd. Goede verpakking.
2 okt 2023
Bedankt voor uw review!

Snelle levering van mooi produkt

Snelle levering van mooi product. Jammer dat de cadeau verpakking voor onder de kerstboom er niet bij zat zoals op site vermeld stond.
15 jul 2023

Deuk

Duidelijk te zien dat de verpakking eerder geopend is geweest. Er zit een deuk in de pijp, niet zodanig dat ik wil terugsturen.
17 aug 2023
De verpakking kan beter, bubbel plastic zat er maar half omheen, De bezorger had vieze handen van het materiaal wat afgeeft.
21 aug 2023
Hartelijk bedankt voor uw review. Helaas hebben wij momenteel geen andere manier om de zware vuurschalen te verpakken. Veel plezier met uw aankoop!
Wij hebben een mooi product bij hun gekocht. Keurige levering een snelle levering van onderdelen. Een Simplex Cubic
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling!
21 jun 2023
Vuurkorf ziet er leuk uit. Alleen wat lastig in elkaar te zetten en het deurtje sluit niet helemaal netjes aan.
23 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Mocht er schade zijn aan de haard waardoor het deurtje lastig sluit kunt u foto's sturen naar info@vuurkorfwinkel.nl en kunnen we kijken of hier een oplossing voor is. Wij wensen u veel plezier met de tuinhaard!
5 okt 2023
Het regenkapje voor de buitenaard ziet er goed uit en past prima. Nog niet gestookt dus nog geen ervaring.
6 okt 2023
Bedankt voor uw review.