vuurkorfwinkel.nl

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden571 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

paterswolde
13 jan 2024
7 jan 2024
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! De tuinhaard staat erg leuk in de tuin. We zullen de opmerkingen over de stabiliteit van de haard zeker doorzetten naar de fabrikant. Daarnaast is het eigenlijk de bedoeling dat de bakplaat naar binnen trekt waardoor de olie niet naar buiten kan lopen. Wellicht is het stoken in het midden van de haard een oplossing voor dit probleem. De schoorsteen hoort in principe gewoon strak tegen de haard aan te zitten. Wel kan de stabiliteit van de kachelpijp afnemen als deze verlengd wordt. Wij hopen dat u alsnog erg veel plezier zult hebben van uw tuinhaard! Vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
Vuurschaal en plancha besteld. De plancha is beschadigd toegekomen. De doos was overplakt met een tape van DHL zelf en ik vermoed dus dat het product door DHL zelf beschadigd geweest is. De plancha van 100cm is loodzwaar en eigenlijk onvoldoende door de fabrikant verpakt. Veel bezorgers mispakken hun aan het gewicht. De omruiling is via vuurkorfwinkel vlekkeloos verlopen waarna ik een perfecte plancha geleverd heb gekregen. Prima service! De vuurschaal en plancha zijn van goede kwaliteit en staan mooi in de tuin!
18 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Jammer dat de plancha in eerste instantie beschadigd was. Fijn dat het snel is omgeruild en u nu wel een goede bakplaat en vuurschaal heeft. Wij wensen u heel veel plezier met het bakken!
11 jun 2023
Bestelling ging gemakkelijk, prijs is goed en het betalen ging gemakkelijk via iDeal. Het product is netjes verpakt op een pallet. Omdat ik hem op zondag bestelde werd hij op maandag verstuurd, helaas is het, het transport bedrijf hiet gelukt om hem de volgende dag te bezorgen maar kwam hij 2 dagen later aan. Het in elkaar zetten is gemakkelijk en heb nu al 2 heerlijk avonden buiten gezeten met de warmte en gezelligheid van de tuinhaard. Jammer dat er standaard geen kachel pook erbij geleverd wordt.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u enthousiast bent over onze service en uw bestelling. Leuk om te horen dat u de tuinhaard ook al heeft gebruikt! Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop.
25 mei 2023

Tevreden!

We kregen een vuurschaal geleverd die helaas wat schade had opgelopen. Wij denken dat deze met het vervoer te maken had. Meteen contact gezocht en na wat over en weer gemaild te hebben is binnen no time een nieuwe bezorgd. Bedankt voor de oplossing en service. Zeer tevreden over de afhandeling en het nieuwe product. De schaal staat perfect op zijn plaats op het nieuwe grind en we gaan er dit weekend volop van genieten.
26 mei 2023
Beste Ivy, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Prettig om te vernemen dat u tevreden bent over onze service. Fijn dat u de nieuwe vuurschaal heeft ontvangen en u hier nu van kunt genieten. Wij wensen u veel plezier met de vuurschaal! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
18 okt 2023
Helaas een mooie haardscherm besteld maar is stuk gegaan door de vervoerders na tel contact gehad met de winkel en de foto’s doorgestuurd kwam er gelijk een nieuwe,maar die was ook helaas stuk Maar dit ligt niet aan de winkel maar echt hoe er mee de vervoerder er mee om gaat dit is af en verschrikkelijk De doos was helaas stuk en het haardscherm was stuk en beschadigd De winkel en personen is gewoon top en vriendelijk
20 okt 2023
Goedemorgen Jan, Hartelijk bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat het product tweemaal bij de vervoerder beschadigd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. U heeft contact opgenomen en we hebben dit probleem voor je op kunnen lossen. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
11 sep 2023

Groot pakket

Jammer, dat je niet op tijd weet wanneer ze het pakket thuis aan komen bieden, lees tussen welk tijdstip. Na twee keer aanbieden moest ik vervolgens helemaal naar Eindhoven, vanuit Gemert. Ik snap dat het een groot pakket is, dat je niet bij een kleiner punt kunt afgeven. Als het tijdstip van levering duidelijker kan zijn, kan ik zorgen dat er iemand aanwezig is, om het pakket te ontvangen.
15 sep 2023
Beste Monique, Hartelijk bedankt voor uw review! Normaliter wordt er zodra wij uw bestelling meegeven aan DHL en zij het pakket aan u gaan leveren een track & trace code met tijdstip gestuurd. Wij zien dat de bezorger 2 x bij u langs is geweest, maar u niet aanwezig was. Als dit het geval is dan wordt het pakket de volgende dag bij een DHL ServicePunt geleverd. U kan er op dat moment ook voor kiezen het pakket opnieuw thuis te laten bezorgen op een naar uw gekozen tijdstip of om het ophaalpunt te wijzigen. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw bestelling en u snel kunt genieten van uw bestelde artikelen! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
26 jun 2023
Na melding beschadiging bonfeu bonves 45 Alles snel en netjes opgelost. Nieuwe bonfeu en plancha 55 zelf opgehaald. Ik ben echter niet te spreken over de bezorging via DHL. Krijg in de app bericht dat ze niet hebben kunnen bezorgen. Terwijl er niemand is geweest. Echt een kwalijke zaak. Maar hier kan vuurkorfwinkel niets aan doen
29 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn dat u nu wel kunt genieten van een goede vuurkorf met plancha. Helaas zullen wij momenteel geen andere vervoerder kiezen. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop!
Snel geleverd voldeed aan verwachting eigenlijk niets bijzonders echter in deze huidige tijd wel Top
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!