pabo.nl

646 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.393 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

13 sep 2023
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
GP
Gerard P.
Rijswijk

Beoordelingen voor pabo.nl

Product doet niks, helpt niks
Antwoord van pabo.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Het spijt ons om te vernemen dat het door jouw gekochte artikel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. Het is helaas niet mogelijk om het artikel aan ons te retourneren. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice

Makkelijke en snel!

Makkelijke site, zeer correcte prijzen, snelle (anonieme) levering. Top!
Snelle en correcte levering
Snel en korect
Geweldige outfits, past perfect
Antwoord van pabo.nl
Wat geweldig te horen dat de outfits geweldig zijn en perfect passen! Jij gaat vast stralen in je nieuwe looks! 🌟 Als je nog meer outfit-inspiratie nodig hebt laat het ons weten. We helpen je graag! Vriendelijke groet, Adriën
Levering netjes op tijd
HV
Henk V.
Ugchelen
Uitstekend produkt en snel geleverd!
Snel geleverd en werkte perfect