pabo.nl
Beoordelingen:

655 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.422 beoordelingen in totaal  

4,47
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

de meest kritische beoordeling

13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
GP
Gerard P.
Rijswijk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor pabo.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(7)
(28)
Resetten
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het apparaat trilt een beetje in verschillende varianten, maar bij mij leid het geen enkele keer tot het gewenste resultaat.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
1 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback! Het spijt ons te horen dat het apparaat niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn. Wist je dat we een aantal handige video's en veel tips over het gebruik van dit artikel op onze website hebben staan? Je vind deze onder het artikel op de website. Misschien vind je daar nog nuttige informatie die je kan helpen het gewenste resultaat te bereiken. Als dit artikel echt niet bij je past, hebben we vast andere opties die beter bij je wensen passen. Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag! Vriendelijke groet, Adriën
7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product doet niks, helpt niks
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
13 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Het spijt mij om te vernemen dat het door jouw gekochte artikel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. Het is helaas niet mogelijk om het artikel aan ons te retourneren. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product werkt niet.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
3 mei 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring Gerard! Dit kan inderdaad frustrerend zijn. Het is belangrijk te weten dat de werking van deze crème per persoon kan verschillen. Iedereen reageert anders op dergelijke producten. Als je verdere vragen hebt of tips wilt over het gebruik ervan, of als je graag advies wilt over een eventueel beter passend artikel, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Adriën
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
29 apr 2024
Oeps, één ster! Dat is niet helemaal wat we hadden gehoopt. Kunnen we iets doen om het goed te maken? Laat het ons weten! Groetjes, Adriën
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klantenservice traaaaag

Artikel beschadigd geleverd, contact met klantenservice bijzonder traag. Hopelijk gauw opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
8 apr 2024
Sorry voor de trage reactie en het probleem met je bestelling! Het kan zijn dat het te maken had met opstartproblemen door ons nieuwe retoursysteem maar nu zijn we weer helemaal up-to-speed. Je zou je retourlabel al enkele dagen gekregen moeten hebben, mocht dit niet het geval zijn, laat het ons weten. Bedankt voor je geduld en begrip. We zorgen dat je snel tevreden bent! Groetjes, Adriën
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ondeugdelijk materiaal voor een belachelijke prijs
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
11 mrt 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent. Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice over deze klacht? We willen graag meer weten om een goede oplossing te vinden. Je kunt ons dagelijks bereiken per mail, chat en telefoon. We horen graag van je! Vriendelijke groet Adriën
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slips kunnen helemaal niet geruild worden.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
28 feb 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet meer kon ruilen. Als je een artikel hebt ontvangen maar je bent toch niet helemaal tevreden, dan heb je het recht om deze binnen 30 dagen te ruilen of te retourneren. Hier zijn echter wel een aantal uitzonderingen op (conform artikel 10, lid 8.). Dit gaat om producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn om te horen dat bepaalde artikelen, zoals lingerie, om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. We nemen de gezondheid en veiligheid van al onze klanten zeer serieus en volgen strikte richtlijnen om deze te waarborgen. Een losse string kan om deze reden niet geretourneerd worden, gewone slips en setjes mogen wel worden geruild. Onze voorwaarden m.b.t. retourneren zijn te vinden op onze website bij: klantenservice. We realiseren ons dat dit frustrerend voor je kan zijn en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak en hopen op je begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Adriën
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
27 mrt 2024
Wat jammer dat je geen positieve ervaring met ons hebt gehad. We zouden graag meer inzicht krijgen in wat er is gebeurd. Zou je wat details kunnen delen over je ervaring? Dit zou ons kunnen helpen dingen aan te passen/ het met je op te lossen. Met vriendelijke groet Adriën
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
1 mrt 2024
Wat jammer dat je geen positieve ervaring met ons hebt gehad. We zouden graag meer inzicht krijgen in wat er is gebeurd. Zou je wat details kunnen delen over je ervaring? Dit zou ons kunnen helpen dingen aan te passen/ het met je op te lossen. Met vriendelijke groet Adriën
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onjuiste maten online, krijg een hele andere maat en het verhaal dat ze er nog op terug komen. Nooit een terugkoppeling gehad. Wel snel geld terug maar zonde van de moeite...
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
24 jan 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw ervaring delen is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren want wij gaan altijd voor een goede service. Helaas is hier iets misgegaan in de maatvoering door een foutieve weergave in de webshop. De door u bestelde maat is niet voorradig waardoor we de bestelling voor u moesten annuleren. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb 2x het contact formulier ingevuld om een artikel terug te sturen. Vooralsnog geen reactie gehad. Retourneren is ziezo erg moeilijk bij pabo.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
24 jan 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! We hebben u op 16 en 18 januari een mail met retour formulier gestuurd. Is deze misschien in de SPAM of Ongewenste map van uw email terechtgekomen? Mocht u de mail toch niet kunnen vinden, neemt u dan alstublieft even telefonisch contact met ons op zodat we het snel met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Apparaat na 1 week 'overleden'.

Levering was prima. Na 1 week heeft het apparaat de geest gegeven. Gaat nu naar de gemeentelijke afvalverwerking. Zonde van het geld.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
29 jan 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het door u bestelde artikel defect is. Voor klachten en opmerkingen over artikelen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag met een oplossing! Met vriendelijke groet, Adriën
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelde was kapot en niet zoals op de afbeelding
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
14 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een door u besteld artikel defect lijkt te zijn. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
29 jan 2024
Het spijt ons dat u geen positieve ervaring met ons heeft gehad, maar we zijn hier om te helpen en willen graag meer inzicht krijgen in wat er is gebeurd. Zou u alstublieft wat details kunnen delen over uw ervaring? Dit zou ons enorm helpen stappen te ondernemen om het met u op te lossen. We staan altijd klaar om onze service te verbeteren en streven ernaar om aan uw verwachtingen te voldoen. Met vriendelijke groet Adriën
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
24 jan 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We horen graag van u wat uw ervaring is, wellicht kunnen we tot een oplossing komen :-). Met vriendelijke groet, Adriën
GP
Gerard P.
Rijswijk
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
16 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt mij om te vernemen dat het door u gekochte artikel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. Het is helaas niet mogelijk om het artikel aan ons te retourneren. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
BB
Brecht B.
Denekamp
27 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos

Ze scannen dus alleen een artikelcode op het zakje. Als je er een verkeerd artikel in stopt moet je alleen betalen voor het artikel dat de barcode aan geeft. Met andere woorden. Koop een pakje van €200 en van €10, verwissel de pakketjes in het zakje en je hebt winst?!
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
16 okt 2023
Goedemorgen, Excuses voor het ongemak. Er is inmiddels contact met u geweest. Met vriendelijke groeten,' Klantenservice
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Deze men vibrator uit de handel nemen. Brengt lichamelijke schade aan. Het zuigen van het vacuüm heeft geen begrenzing waardoor het apparaat zich steeds vaster gaat zuigen waarbij de eikel van de penis helemaal blauw/paars trekt. Er vind geen ontluchting plaats.
Beoordeling melden
RI
Rawi I.
Amsterdam
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product nog steeds niet ontvangen. Postnl claimt dat het is afgeleverd door de brievenbus en dat lijkt mij stug. Denk dus niet dat het aan Pabo zelf ligt. Ik wacht de reactie van Pabo nog af.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
26 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling niet heeft mogen ontvangen. Ik zie dat uw pakket kwijt is geraakt bij PostNL en inmiddels al is opgelost met u. Voor het ongemak zal ik u via de email nog een kortingsbon toesturen. Met vriendelijke groet, Claudia - Pabo Klantenservice.
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

2 verschillende maten L..?

Ik heb 2 cockringen maat L besteld maar beide waren qua maat verschillend. Ik heb ze niet gepast zodat ik ze dan hopelijk toch terug kan sturen... :-(
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
26 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat spijtig om te vernemen dat de maten van de artikelen verschillen. Ik zie dat u 2 verschillende artikelen / merken heeft besteld. Elk merk heeft zijn eigen afmetingen / maten. Op onze website kan u bij de productspecificaties de afmetingen terug vinden alvorens de artikelen besteld worden. Als de artikelen geopend zijn, kunnen deze wegens hygiënische redenen, niet geretourneerd worden. Met vriendelijke groet, Claudia - Pabo Klantenservice