pabo.nl

646 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.393 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

13 sep 2023
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
GP
Gerard P.
Rijswijk

Beoordelingen voor pabo.nl

Product doet niks, helpt niks
Antwoord van pabo.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Het spijt ons om te vernemen dat het door jouw gekochte artikel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. Het is helaas niet mogelijk om het artikel aan ons te retourneren. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
Slips kunnen helemaal niet geruild worden.
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet meer kon ruilen. Als je een artikel hebt ontvangen maar je bent toch niet helemaal tevreden, dan heb je het recht om deze binnen 30 dagen te ruilen of te retourneren. Hier zijn echter wel een aantal uitzonderingen op (conform artikel 10, lid 8.). Dit gaat om producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn om te horen dat bepaalde artikelen, zoals lingerie, om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. We nemen de gezondheid en veiligheid van al onze klanten zeer serieus en volgen strikte richtlijnen om deze te waarborgen. Een losse string kan om deze reden niet geretourneerd worden, gewone slips en setjes mogen wel worden geruild. Onze voorwaarden m.b.t. retourneren zijn te vinden op onze website bij: klantenservice. We realiseren ons dat dit frustrerend voor je kan zijn en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak en hopen op je begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Adriën
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We horen graag van u wat uw ervaring is, wellicht kunnen we tot een oplossing komen :-). Met vriendelijke groet, Adriën
20 jul 2023

2 verschillende maten L..?

Ik heb 2 cockringen maat L besteld maar beide waren qua maat verschillend. Ik heb ze niet gepast zodat ik ze dan hopelijk toch terug kan sturen... :-(
26 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat spijtig om te vernemen dat de maten van de artikelen verschillen. Ik zie dat u 2 verschillende artikelen / merken heeft besteld. Elk merk heeft zijn eigen afmetingen / maten. Op onze website kan u bij de productspecificaties de afmetingen terug vinden alvorens de artikelen besteld worden. Als de artikelen geopend zijn, kunnen deze wegens hygiënische redenen, niet geretourneerd worden. Met vriendelijke groet, Claudia - Pabo Klantenservice
13 jun 2023
Jammer dat je speeltjes niet retour mag sturen als het nog niet gebruikt is, geluid van mijn bestelling lijkt een motor, geld weggegooid.
22 jun 2023
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Heeft u lingerie en/of kleding van ons ontvangen en de kledingstukken passen niet? Dan kunt u deze retour zenden. U dient een retourzending vooraf aan te melden op <a href="http://www.pabo.nl/https://www.easytoys.nl/retourformulier.html">http://www.pabo.nl/retourformulier.html</a> . Wij vragen u deze aanmelding volledig en correct in te vullen. Na ontvangst van uw retour verzoek zult u na goedkeuring van ons hiervoor per e-mail een retouradres en retournummer ontvangen. <b>Wat kan niet worden geruild/geretourneerd:</b> * gepaste catsuits, strings, panty's & kousen * pruiken * sextoys zoals vibrators, dildo's etc. (indien ongesealed verpakt) * condooms, glijmiddelen, crèmes en tabletten * indien bij een lingeriesetje kousen zitten, en u heeft deze kousen gepast, kan het setje niet retour LET OP: U heeft 2 weken zicht-termijn bij kleding. Kleding die u wenst te ruilen/retourneren dient BINNEN 30 DAGEN na ontvangst, bij ons retour te zijn. Na 30 dagen is retourneren niet meer mogelijk. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen, mijn collega's of ik helpen u graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice
GF
Goedele F.
Sint-Pieters-Leeuw
26 aug 2023
Mijn pakje is nog niet toegekomen, dus kan ik er nog niet veel over zeggen.
16 sep 2023
Levertijd van 1dag werd 5 dagen.
16 okt 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Er is inmiddels per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
CT
Carmen T.
Zoetermeer
15 mei 2023
Geen goede beschrijving
15 mei 2023
Bedankt voor uw bericht. Mocht u vragen hebben over het gebruik van dit artikel kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Ook kunt u alle informatie en een video bekijken op de website bij het artikel: https://www.pabo.nl/satisfyer-pro-2-goud-p-27673/ Een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Adriën