pabo.nl

646 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.393 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

13 sep 2023
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
GP
Gerard P.
Rijswijk

Beoordelingen voor pabo.nl

Het product viel uit elkaar voor dat ik mijn grote daad kon verrichtten. product was dus knudde, maar de creditering en helpdesk waren fantastisch. Het geld stond snel op mijn rekening.
18 apr 2024
16 apr 2024
ES
Ed S.
Venlo
Het woord pabo komt in deze mail voor en dat is niet discreet.
24 feb 2024
Ik twijfel nog. Ik heb mijn betaalde pakket nog steeds niet ontvangen. Of de fout bij Post.Nl of jullie ligt, is nog niet duidelijk.
Geen verzendingskosten
Waardeloos product
geen punten
Geen idee

Niet rekenen op volgende dag in huis

Optijd besteld om in aanmerking te komen voor volgende dag in huis. Het werd pas de volgende dag verzonden. Meerdere malen dit meegemaakt. Wel jammer.
Ik heb producten door de reviews gekocht. Maar deze waren zo slecht dat ik de reviews niet kan geloven
28 jan 2024
14 jan 2024
5 jun 2023

Wisselende tevredenheid

De kwaliteit van de producten is niet altijd even goed. Sommige producten zijn echt top! Maar soms is het een miskoop. Let goed op de reviews. Qua levering en snelheid van levering is PABO echt geweldig! *****
1 aug 2023
De ontvangen strings heb ik zelfde avond nog weggedaan. Helaas had ik verpakking al verwijderd. Leken wel kabouter mutsen, Helaas 21 euro weggegooid.
13 aug 2023
Levering snel en corect min punt is al 2x het product retour gezonden wegens het niet werken van het product.
18 jul 2023
Het apparaat werkt niet goed! Geen air... en weinig vibratie.
Bestelde artikelen werken niet
12 sep 2023