tomoshop.nl

509 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.448 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
tomoshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

Ik heb een uitlaat gekocht twv 100 euro en die deed het om een 1 of andere reden niet op mijn tomos dus wil ik hem terug sturen, kan dat niet omdat ik zogenaamd een verkeerde setup heb gebruikt. Slechte klanten service en weinig medeleven.

Beoordelingen voor tomoshop.nl

Helaas is de achterbrug die ik geleverd heb gekregen niet recht in elkaar gelast ter hoogte van met frame. kwaliteit is dus matig tot slecht.

Wordt gespamt

Mijn mail staat vol met laat een review achter voor tomoshop 1 x oké maar het der nu 6 naast de gewone mail van tomoshop

Uitlaat 100 eu geen geld terug

Antwoord van tomoshop.nl
Bepaalde uitlaten werken beter voor de ene setup dan voor de andere. Zoals per e-mail ook besproken, niet elke uitlaat zal (direct) goed werken. Soms moet je de sproeier en/of ontsteking aanpassen. In het geval van de sidepipe hebben we nadrukkelijk erbij vermeld dat de uitlaat het beste tot zijn recht komt op een 65cc of hoger. Als je hem dan toch op een 50cc gaat monteren en hij wilt niet lekker lopen, dan kunnen wij hier helaas ook niet zoveel aan doen.
28 sep 2023

Slechte keuze pakketpunt

Bij opgeven pakketpunt wordt je pakket niet bij dat pakketpunt afgeleverd.
28 sep 2023
Het kan zijn dat de desbetreffende pakketpunt op dat moment niet beschikbaar was bij PostNL, dus dan wordt er automatisch een andere dichtbijzijnste gekozen. Daar hebben wij helaas geen invloed op.
25 mei 2023
de bestelling kwan beschadigd aan zonde
25 mei 2023
Hallo Pleun, je geeft aan dat de bestelling beschadigd aan kwam, maar ik zie helaas geen e-mail of WhatsApp bericht van jou met de klacht zodat wij kunnen kijken voor een oplossing en wat de oorzaak hiervan is.
8 aug 2023
Mijn bestelling later zien op tiktok
8 aug 2023
Dus omdat we jouw bestelling (nog) niet op tiktok hebben laten zien verdienen wij 1-ster, nou bedankt.
22 jun 2023
Antwoord van tomoshop.nl
Zoals per e-mail besproken, was de helm die op bestelling besteld zou worden helaas niet voorradig bij onze leverancier.