tomoshop.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.446 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
tomoshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

Ik heb een uitlaat gekocht twv 100 euro en die deed het om een 1 of andere reden niet op mijn tomos dus wil ik hem terug sturen, kan dat niet omdat ik zogenaamd een verkeerde setup heb gebruikt. Slechte klanten service en weinig medeleven.

Beoordelingen voor tomoshop.nl

Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting
Antwoord van tomoshop.nl
Hoi Sietze, Vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent! Heb je contact gehad met onze klantenservice? We zijn altijd bereid om je te helpen waar het kan!
11 okt 2023
steeds werd mij een worst twv 5 euro voor gehouden maar verzilveren, ho maar. verder een prima site, veel keus, groot assortiment. Ik wordt er heel blij van. Mvrgr Otto
27 jul 2023
Jullie als internet shop kunnen niets verbeteren tomos zelf wel als het toereikend is. De kwaliteit laat te wensen over.
Antwoord van tomoshop.nl
Jammer dat we in dit geval 3 sterren verdienen.. terwijl wij er zoals je zelf zegt er zelf niks aan kunnen verbeteren.
30 aug 2023
Ik vind de levering en de surves heel goed maar wel best duur vergelijken met anderen
30 aug 2023
Je kunt het ook andersom bekijken, waar wij ons aan bepaalde verkoopadvies prijzen vanuit importeurs houden en vaste marges hanteren om onze vaste kosten te betalen, rekenen andere webshops hele lage marges omdat ze vanaf de zolderkamer of schuurtje werken en dus lage onkosten hebben.
13 jul 2023
Bestelling duurt soms wat langer. Wel prima spullen.
15 sep 2023
Een verkeerd dingetje gegeven
Antwoord van tomoshop.nl
Heb je een verkeerd onderdeel ontvangen? Heb je hier al contact over opgenomen met ons? Dit kan per e-mail of WhatsApp, zie: www.tomoshop.nl/contact
28 jun 2023
Telefoni.s bereikbaar
Antwoord van tomoshop.nl
Je vind hier de mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Tijdens de kantoortijden reageren wij erg snel: https://www.tomoshop.nl/contact