Niet eerder zoveel stress ervaren door contact (of eigenlijk het ontbreken ervan) met een bedrijf. Offerte bleek ineens niet meer geldig want beker was uitverkocht. Na verzoek korting gekregen op een andere, zij het beduidend duurdere, beker. Vervolgens van 2 november tot en met 16 november bezig geweest een juiste drukproef te krijgen. Deze was tot zesmaal toe niet correct ondanks het correct aanleveren van zowel een drukbestand volgens specificaties incl drukmarkeringen als een afbeelding van hoe het eindresultaat moest zijn. Contactpersoon Mike leek geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor het spoedig regelen van een juiste proef en zette de proef telkens zonder te controleren of toelichting door. Meermaals telefonisch contact hielp niet, na vragen om contact met een leidinggevende waren deze niet aanwezig en was dit dus niet mogelijk. Nooit eerder zo'n ongeïnteresseerde en lakse contactpersoon en meegemaakt, hij nam geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn werk en of ik nu aardig of onaardig deed, er leek geen beweging in te zitten. Mail met een nieuwe drukproef die ik 's ochtends met spoed had beantwoord bleek eind van de middag bij telefonisch contact nog niet doorgezet. Op een andere dag werd de belofte voor een nieuwe drukproef diezelfde dag werd niet nagekomen. 's middags nog gemaild rond 15 uur of het wel echt ging lukken die dag, eind van de dag steeds nog geen enkele reactie. Ik heb hier serieus slecht van geslapen en ik hoop dat er intern zaken worden aangepast om anderen eenzelfde slechte ervaring te besparen.
Verder lezen