Relatiegeschenkenxl.nl

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2023
Relatiegeschenkenxl.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze staan me altijd netjes te woord met goede uitleg. Al meerdere keren een bestelling geplaatst voor www.reismonkey.nl. Het product is goed en de levering is snel. In het product dat wij verkopen bieden ze goede prijzen aan t.o.v. de concurrentie. Een tevreden en terugkerende klant dus.

Niet eerder zoveel stress ervaren door contact (of eigenlijk het ontbreken ervan) met een bedrijf. Offerte bleek ineens niet meer geldig want beker was uitverkocht. Na verzoek korting gekregen op een andere, zij het beduidend duurdere, beker. Vervolgens van 2 november tot en met 16 november bezig geweest een juiste drukproef te krijgen. Deze was tot zesmaal toe niet correct ondanks het correct aanleveren van zowel een drukbestand volgens specificaties incl drukmarkeringen als een afbeelding van hoe het eindresultaat moest zijn. Contactpersoon Mike leek geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor het spoedig regelen van een juiste proef en zette de proef telkens zonder te controleren of toelichting door. Meermaals telefonisch contact hielp niet, na vragen om contact met een leidinggevende waren deze niet aanwezig en was dit dus niet mogelijk. Nooit eerder zo'n ongeïnteresseerde en lakse contactpersoon en meegemaakt, hij nam geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn werk en of ik nu aardig of onaardig deed, er leek geen beweging in te zitten. Mail met een nieuwe drukproef die ik 's ochtends met spoed had beantwoord bleek eind van de middag bij telefonisch contact nog niet doorgezet. Op een andere dag werd de belofte voor een nieuwe drukproef diezelfde dag werd niet nagekomen. 's middags nog gemaild rond 15 uur of het wel echt ging lukken die dag, eind van de dag steeds nog geen enkele reactie. Ik heb hier serieus slecht van geslapen en ik hoop dat er intern zaken worden aangepast om anderen eenzelfde slechte ervaring te besparen.

Beoordelingen voor Relatiegeschenkenxl.nl

Prima webshop

Je krijgt wat je besteld

Zeer teleurgesteld in de service van dit bedrijf!

Had op vrijdag gebeld of de levering van de producten plaats kon vinden op de donderdag erna (gedrukt) en dit werd bevestigd. Hiervoor moest wel met spoed gehandeld worden en op de proefdruk direct akkoord te geven. Dit allemaal direct gedaan. Tijdens de bestelling werd de keuze gegeven voor betaling achteraf. Aangezien we heel druk waren en er met spoed besteld moest worden, koos ik deze optie. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat Relatiegeschenkenxl niet akkoord ging met deze optie, met een link om te betalen. Om 17.15u maakte ik dan ook het bedrag over. Vervolgens zocht ik op maandagochtend contact om te vragen of ik de bestelling nog iets uit kon breiden en of alles dan ook nog op donderdag binnen kon zijn. Toen kreeg ik te horen dat de levering helemaal niet op tijd zou gaan zijn omdat de betaling om 17u15 pas was gedaan en niet voor 17u... Zeer teleurstellend! Pas dus op, ze bieden iets aan wat niet ze zelf niet waar maken.
24 feb 2024
Geweldige service!

Pas op de voorwaarden

Wij waren niet tevreden met de opdruk op de pennen en wilden hierdoor toch van de bestelling afzien. Nu blijkt er in de voorwaarden te staan dat de opdracht dan in ieder geval voor 25% betaald moet worden, ook als deze niet in productie wordt genomen. Ik vind dat dit duidelijker op de website moet komen te staan. Daarnaast zijn we per mail onpersoonlijk en ronduit lomp benaderd en was er verder geen mogelijkheid tot overleg. Heel vervelend, voor ons is dit eens maar niet weer.

Snel & goed

Snel proces & leverering, direct persoonlijk contact om tot een goed ontwerp te komen. Dank!
6 jan 2024
Fijne en snelle communicatie en levering
Deskundig geholpen en spullen snel in huis.
22 nov 2023
Correcte beantwoording en levering!
3 dec 2023
5 okt 2023

Vooral bestellen als je zin hebt in stress en je bestelling geen haast heeft.