eazy-fix.nlReviews

: 189Goed

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

57 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 aug. 2022
Inmiddels hebben wij al een aantal tubes gebruikt om de trap te repareren. De plamuur is makkelijk te verwerken, en wordt erg hard. Het hecht ook goed op hout en grondverf en is zeer goed te schuren en frezen. We hebben de randen van de trap treden hiermee super goed kunnen herstellen. Enig nadeel is de lucht, het ruikt best onaangenaam, dus ik gebruik een masker met goede filters, dan ruik je het niet.

18 apr. 2022
De levering verliep niet vlekkeloos. In tegenstelling tot 'vandaag besteld, morgen in huis' moest ik contact opnemen met de klantenservice en pas na enig navragen bleek de zending dan toch onderweg te zijn. Die moest ik vervolgens bij DHL laten verzetten omdat de uiteindelijke dag van levering mij in verband met andere verplichtingen niet schikte.

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

30 aug. 2022
De plamuur komt pas na heel veel kracht uit koker en dan komt het er ook niet gelijk tijdig eruit om het te mengen.En ik dacht misschien is alles te koud, dus ik leg het in de zon ,maar geen verbetering erg jammer !!!
Antwoord van eazy-fix.nl
14 sep. 2022
We adviseren daarom ook altijd een goed en krachtig kitpistool aan te schaffen. Inmiddels hebben we nieuwe kokers, die nog veel makkelijker uit te drukken zijn. Heb je de nieuwe koker inmiddels ontvangen? Anders sturen we je graag een gratis exemplaar van de nieuwe koker. We zijn erg benieuwd wat je daarvan vindt.