eazy-fix.nlReviews

: 189Goed

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

57 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 aug. 2022
Inmiddels hebben wij al een aantal tubes gebruikt om de trap te repareren. De plamuur is makkelijk te verwerken, en wordt erg hard. Het hecht ook goed op hout en grondverf en is zeer goed te schuren en frezen. We hebben de randen van de trap treden hiermee super goed kunnen herstellen. Enig nadeel is de lucht, het ruikt best onaangenaam, dus ik gebruik een masker met goede filters, dan ruik je het niet.

18 apr. 2022
De levering verliep niet vlekkeloos. In tegenstelling tot 'vandaag besteld, morgen in huis' moest ik contact opnemen met de klantenservice en pas na enig navragen bleek de zending dan toch onderweg te zijn. Die moest ik vervolgens bij DHL laten verzetten omdat de uiteindelijke dag van levering mij in verband met andere verplichtingen niet schikte.

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

6 jan. 2023
Goed bedrijf en producten. Doen wat ze beloven
9 jan. 2023
Dankjewel voor de 5 sterren Jaako en tot de volgende bestelling :-)
Antwoord van eazy-fix.nl
Dankjewel voor de mooie beoordeling!
17 dec. 2022
Goed product, snel geleverd
20 dec. 2022
Super! Fijn dat je je goede ervaring met ons deelt
16 dec. 2022
20 dec. 2022
Dankjewel voor je review. Je geeft voor de service en de producten 4 sterren. We zouden graag willen weten wat we moeten verbeteren om er 5 sterren van te maken. Zou je dat met ons willen delen?
8 dec. 2022
14 dec. 2022
Wat fijn dat je ons 5 sterren hebt gegeven, dankjewel!
8 dec. 2022
14 dec. 2022
Dankjewel!
2 nov. 2022
voor een halve leek waren de you tube filmpjes zeer interressant Wel een ontgoocheling was de zeer kleine houtrot frees
7 nov. 2022
Dankjewel voor de 5 sterren. De houtrotfrees is geschikt voor een multitool, zoals een Dremel. Daar past het perfect in en je kunt er veel houtrot mee verwijderen.
4 nov. 2022
Hele goede, snelle klantenservice. Iets waar je wat aan hebt. Bestell en klaar. Top bedrijf
7 nov. 2022
Wat fijn dat je zo tevreden bent. We doen ons best, maar het is altijd prettig om te lezen dat het wordt gewaardeerd. Tot de volgende keer :-)
3 nov. 2022
Ideaal product
7 nov. 2022
Fijn dat je zo tevreden bent. Dankjewel :-)
29 nov. 2022
Werk prima
6 dec. 2022
Fijn dat je zo tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review achter te laten. Dankjewel.
28 nov. 2022
6 dec. 2022
Dankjewel voor je review. We zijn benieuwd wat we kunnen verbeteren om die ene ster extra te halen. Wil je ons dat nog laten weten?
10 nov. 2022
11 nov. 2022
Wat fijn dat je zo tevreden bent! Veel succes!
10 okt. 2022
Vond het starterspakket wel goed alleen de hoeveelheid was echt heel erg weinig en het houtrotfreesje was leuk voor rot hout in Madurodam.Verder was n duidelijke gebruiksaanwijzing wel handig vooral de mengverfhoudingen van de isolerende houthandel.
11 okt. 2022
Wat jammer dat je deze ervaring hebt met het starterspakket. Je hebt besteld via onze site zie ik. Heb je voordat je bestelde, ook naar de productspecificaties gekeken? Dan was je vast niet zo teleurgesteld geweest.
4 okt. 2022
Kwaliteitskit voor langdurige reparatie van mijn kozijnen. Makkelijk over te schilderen, zodat je er niets meer van ziet.
10 okt. 2022
Wat fijn dat je zulke goede resultaten hebt met onze producten. Dankjewel voor je mooie review.
10 okt. 2022
Werkt perfect. Goed verwerkbaar. Ideaal dat niet “wegloopt “ Ook goed bruikbaar te lamineren.
11 okt. 2022
Wat fijn dat je zulke goede resultaten hebt met ons product. Inderdaad werkt het prima als je lamineert. Je zult lang plezier hebben van het resultaat!
25 okt. 2022
Welliswaar snelle levering, maar op vragen via mail na dagen nog steeds geen reactie
25 okt. 2022
Beste Manfred, wat vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen op je mail. Alle vragen die binnenkomen in info@eazy-fix.com krijgen op werkdagen binnen een uur antwoord. Om een of andere reden is jouw mail in onze spambox terechtgekomen en daarom nog niet behandeld. Ik heb je net alsnog antwoord gestuurd. Als je vragen hebt, kun je op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 ook altijd bellen naar 085 - 201 20 11 of chatten vanaf iedere pagina op onze website.
Perfect!
12 okt. 2022
Dankjewel!
6 aug. 2022
8 aug. 2022
Dankjewel voor je positieve review. Wat fijn dat je zulke goede resultaten hebt met onze producten. Ja, die lucht is bekend, maar inderdaad helpt een masker daar wel tegen.
18 apr. 2022
19 apr. 2022
Wat jammer dat je je bestelling niet op de verwachte dag hebt ontvangen. Hopelijk ben je wel tevreden over je bestelde artikelen ;-)