eazy-fix.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden277 beoordelingen in totaal

28 jul. 2023
Eazy-Fix is gemakkelijk te gebruiken. Het mengen lukt altijd en het is fijn in gebruik. Daarnaast droogt het snel en krimpt het daadwerkelijk niet. (Wat andere merken ook zeggen niet te doen, maar wel gebeurt). Ik heb het gebruikt om de trap te herstellen en deze daarna te verven. Eroverheen verven gaat ook zonder problemen. Je ziet er niks meer van. Enige nadeel is de prijs. Ik had redelijk wat nodig en dan loopt het behoorlijk in de papieren.

7 jul. 2023
Het werkt prima, zakt nauwelijks uit. Maar ik had verwacht dat er meer vuller gemaakt kon worden, ik had dan ook helaas niet genoeg voor mijn klus.

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

3 jan. 2024
Prima produkt en goede service.
4 jan. 2024
Wat een mooie score, dankjewel :-)

Nog beter...het was heel goed

Nog beter...het was heel goed
Wat een leuke review :-) Dankjewel
alles
4 jan. 2024
Bedankt voor de hoge score John!
8 jan. 2024
Dankjewel voor de 5 sterren Candy :-)
6 dec. 2023
8 dec. 2023
Dankjewel voor je hoge score :-)
5 nov. 2023
Prima spul wel aan de prijs
6 nov. 2023
Bedankt voor je hoge score. Je hebt gelijk dat de prijs wat hoger ligt, maar daar krijg je dan wel topproducten voor :-)
TV
Toon v.
Uitgeest
8 nov. 2023
13 nov. 2023
Dankjewel voor de mooie score!
4 nov. 2023
6 nov. 2023
Dankjewel voor je hoge score Piet!
28 jul. 2023
31 jul. 2023
Dankjewel voor de moeite die je hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Dat waarderen we enorm. We zijn ons ervan bewust dat onze producten niet goedkoop zijn. Dat gaat vaker samen met topkwaliteit. Je zult zien dat je reparatie er jaren later nog net zo uitziet. Dan is het altijd nog goedkoper dan vervanging.
12 jun. 2023
Top video”s . Prima zelf te doen. Wat beter ja is dat de uithardtijd van 2 componenten plamuur is wel echt kort. Afsluitdop van houtrotvuller lastig tweede keer open te krijgen met veel moeite tweede keer open gekregen
13 jun. 2023
Dankejwel voor je review en de tijd die je hebt genomen voor je feedback, zodat we een reactie kunnen geven. De plamuur is juist ontwikkeld om snel uit te harden, omdat het gebruikt wordt voor kleine schades met een maximale diepte van 0,6 cm. Je kunt dan sneller verder met je klus. Als je kleine beetjes aanmaakt, heb je meer tijd om het te verwerken. Als de afsluitdop lastig open gaat, hebben we een mooie truc voor je. Je kunt de dop heel handig openmaken met een waterpomptang. Als je de dop daarna losjes op de koker draait, krijg je hem de volgende keer weer makkelijk open. Kijk maar eens naar dit filmpje: https://youtu.be/tC_tcDEbxls
MA
MadMax A.
Purmerend
7 jul. 2023
De producten werken super goed. Het gereedschap makkelijk en goed schoon te houden met de bijbehorende doekjes. Alleen voor het leveren zou ik een andere bezorger zoeken. Heeft 3 pogingen gekost om het in huis te krijgen.
10 jul. 2023
Vervelend dat het zoveel moeite heeft gekost om je bestelling uiteindelijk bij je te krijgen. Dit was inderdaad een wet van Murphy-bestelling. Gelukkig is het alsnog gelukt. Dankjewel voor je review.
WL
Willem L.
Drouwen
18 sep. 2023
Je moet de aangetaste plekken schoon krabben of slijpen daarna behandelen met 2 componenten dan goed laten drogen. Daarna vullen eazyfix goed afstrijken dan laat ik het een nacht drogen daarna afwerken. Helemaal top
20 sep. 2023
Fijn om te lezen dat je zulke goede resultaten hebt behaald. Dankjewel voor je hoge score.
25 aug. 2023
betreft 2-componenten plamuur. makkelijk te verwerken. goede video ondersteuning. verwerkingstijd is beperkt, daarom geen vijf sterren. zou ik weer kopen.
28 aug. 2023
Fijn dat je goede resultaten hebt met onze plamuur. De verwerkingstijd is inderdaad kort. Hier is speciaal voor gekozen, zodat je snel verder kunt. Je kunt de plamuur ook in kleine beetjes verwerken. Dan voorkom je dat je wat weg moet gooien.
10 okt. 2023
Houtrotvuller werkt erg fijn. Plamuur ook maar is wel aan de prijs. Een slechte tube houtrotvuller werd snel en gratis vervangen.
11 okt. 2023
Wat fijn dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor je mooie review.
3 jul. 2023
Goede producten. Makkelijk te verwerken. Duidelijke website met o. a. Stappenplannen van de producten. Zeer snelle levering.
10 jul. 2023
Wat fijn om te lezen. Bedankt voor je positieve review :-)
RK
Raymond K.
Montfoort
1 mei 2023

Snelle levering, goede producten

Snelle levering en de producten zijn zoals altijd betrouwbaar en goed. De doos was een spannende grabbelton met al die chips.
2 mei 2023
Wat fijn dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor je mooie review. Wist je dat die chips van plantaardig materiaal zijn gemaakt en heel milieuvriendelijk zijn? Ze lossen zelfs op in water.
3 jul. 2023

Gemakkelijk in gebruik

Eerst en vooral, snelle levering en product zelf is echt toppie. Gemakkelijk in gebruik! Geen geknoei en mooi resultaat
10 jul. 2023
Fijn dat je zo tevreden bent met onze producten :-)
7 jul. 2023
Goede producten en zelfs toen er een tube kapot ging met de draaidop,uit service een nieuwe geleverd gekregen!
10 jul. 2023
Wij vinden dat dat heel normaal is Ruud. Fijn dat je zo tevreden bent.
7 jun. 2023
Prima product om mee te werken. De klantenservice via Facebook manager was uitstekend!!
12 jun. 2023
Dankjewel voor je mooie review. Veel succes met je klus!
10 okt. 2023

Prima levering

De bestelling werd sneller verstuurd dan verwacht. Product voldoet aan de gestelde eisen.
11 okt. 2023
Dankjewel voor je review Koen. Fijn dat je zo tevreden bent.