eazy-fix.nlBeoordelingen

4.58/5.00

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over eazy-fix.nl

Eindelijk producten die echt werken.. goed te verwerken en ( als het zo is als beloofd) het gaat nog eens lang mee. Fijne hulp gekregen via de chat
Zoals het hoort.
Prima service .
Hele snelle levering, fijne filmpjes ter ondersteuning en een goede klantenservice. Top!
Ik heb nog geen tijd gehad om er mee te werken. Het is allemaal duidelijk hoe het aan te pakken. Levering was snel. Dus tevreden!
Nope
Super snelle levering. Goede ondersteuning en instructie Zeer makkelijk te verwerken.
Snelle levering, fijne producten
Goed product ,ga hier zeker mee verder.
Goed product en een zeer goede voorlichting over het gebruik van de producten. Verder geeft het geheel een zeer betrouwbare indruk en dat komt mede doordat het bedrijf al heel veel jaar bestaat en ook omdat het bedrijf zeer goede producten voor de professionele markt maakt. Tevens verkopen ze de tools/gereedschappen om het product goed te gebruiken. Verzend en verpakking=> zeer snel en goed.
Antwoord van eazy-fix.nl
Dank je wel. Leuk om te horen!
Heldere instructievideo. Pakket mag overigens wel wat uitgebreider voor ca. 50 €. Andere benodigdheden moeten nu alsnog los worden aangeschaft.
Antwoord van eazy-fix.nl
Hi Indra, we hebben verschillende pakketten op onze website staan. In onze Alles-in-1-set of Houtrot Reparatieset Groot vind je meer benodigdheden. We doen ons best om alle pakketten zo goed mogelijk samen te stellen. Onze producten zijn inderdaad wat duurder, maar de reparatie blijft zeker 10 jaar in goede staat. Daarnaast is repareren altijd goedkoper dan vervangen :)
Prima!
Snelle levering en handige info op YouTube.
Het product was inderdaad goed te verwerken,goed te schuren , makkelijk in model te strijken. Maar was toch wel verbaasd dat het zeer snel op was ,voor een doe het zelf er vind ik de prijs dan wel aan aan de hoge kant t.o.v. inhoud. Maar zoals gezegd wel een fijn product om mee te werken.
Antwoord van eazy-fix.nl
Goed om te horen dat je tevreden bent over het product. De koker stopt halverwege vanwege de 2 in 1 constructie. De totale inhoud is 180 ml. Over het algemeen kun je met onze Houtrotvuller gemiddeld acht reparaties uitvoeren, maar dat hangt af van de grootte van de schade. We zijn inderdaad wat duurder, maar de reparatie gaat lang mee en het is altijd goedkoper dan vervangen ;)
Top product. Filmpjes op de site zijn fijn ter ondersteuning
Antwoord van eazy-fix.nl
Hi Saskia, fijn om te horen dat je tevreden bent over EAZYFIX! Mocht je vragen hebben of wil je meer ondersteuning, dan kun je ons dagelijks bereiken via onze livechat, mail, WhatsApp, social media of telefonisch. Team EAZYFIX©
Is goed te doseren
Bij de levering zijn - helaas -.niet meegeleverd * wegwerphandschoenen: 1 handschoen in plaats van 5 paar; * geen wegwerpreinigingsdoekjes: pakbon 60 stuks; * kwastjes: 2 in plaats van 3. * vg. mij zat er ook bij het pakket de houtrotfrees maar daar ben ik niet zeker. Kunnen deze producten alsnog gestuurd worden ? Met vriendelijke groet, Hans Brugman Tel. 0628287627 hbrugman@stichting
Antwoord van eazy-fix.nl
Dat is dan niet helemaal goed gegaan. Excuses daarvoor. Dit gaan we zo snel mogelijk oplossen. Heb je zojuist een mail gestuurd.
Levering was prima, een kleinigheid was vergeten, maar werd mij - zonder dat ik erom moest vragen - de volgende dag toegestuurd. De producten kan ik eigenlijk nog niet beoordelen omdat ik ze nog niet gebruikt heb!
Antwoord van eazy-fix.nl
Bedankt voor het plaatsen van een review. We hopen dat je ook tevreden bent over onze producten :)
Alles ok