eazy-fix.nlReviews

: 181Goed

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

49 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 aug. 2022
Inmiddels hebben wij al een aantal tubes gebruikt om de trap te repareren. De plamuur is makkelijk te verwerken, en wordt erg hard. Het hecht ook goed op hout en grondverf en is zeer goed te schuren en frezen. We hebben de randen van de trap treden hiermee super goed kunnen herstellen. Enig nadeel is de lucht, het ruikt best onaangenaam, dus ik gebruik een masker met goede filters, dan ruik je het niet.

18 apr. 2022
De levering verliep niet vlekkeloos. In tegenstelling tot 'vandaag besteld, morgen in huis' moest ik contact opnemen met de klantenservice en pas na enig navragen bleek de zending dan toch onderweg te zijn. Die moest ik vervolgens bij DHL laten verzetten omdat de uiteindelijke dag van levering mij in verband met andere verplichtingen niet schikte.

Beoordelingen voor eazy-fix.nl

2 nov. 2022
voor een halve leek waren de you tube filmpjes zeer interressant Wel een ontgoocheling was de zeer kleine houtrot frees
7 nov. 2022
Dankjewel voor de 5 sterren. De houtrotfrees is geschikt voor een multitool, zoals een Dremel. Daar past het perfect in en je kunt er veel houtrot mee verwijderen.
4 nov. 2022
Hele goede, snelle klantenservice. Iets waar je wat aan hebt. Bestell en klaar. Top bedrijf
7 nov. 2022
Wat fijn dat je zo tevreden bent. We doen ons best, maar het is altijd prettig om te lezen dat het wordt gewaardeerd. Tot de volgende keer :-)
3 nov. 2022
Ideaal product
7 nov. 2022
Fijn dat je zo tevreden bent. Dankjewel :-)
Werk prima
10 nov. 2022
11 nov. 2022
Wat fijn dat je zo tevreden bent! Veel succes!
10 okt. 2022
Vond het starterspakket wel goed alleen de hoeveelheid was echt heel erg weinig en het houtrotfreesje was leuk voor rot hout in Madurodam.Verder was n duidelijke gebruiksaanwijzing wel handig vooral de mengverfhoudingen van de isolerende houthandel.
11 okt. 2022
Wat jammer dat je deze ervaring hebt met het starterspakket. Je hebt besteld via onze site zie ik. Heb je voordat je bestelde, ook naar de productspecificaties gekeken? Dan was je vast niet zo teleurgesteld geweest.
4 okt. 2022
Kwaliteitskit voor langdurige reparatie van mijn kozijnen. Makkelijk over te schilderen, zodat je er niets meer van ziet.
10 okt. 2022
Wat fijn dat je zulke goede resultaten hebt met onze producten. Dankjewel voor je mooie review.
10 okt. 2022
Werkt perfect. Goed verwerkbaar. Ideaal dat niet “wegloopt “ Ook goed bruikbaar te lamineren.
11 okt. 2022
Wat fijn dat je zulke goede resultaten hebt met ons product. Inderdaad werkt het prima als je lamineert. Je zult lang plezier hebben van het resultaat!
25 okt. 2022
Welliswaar snelle levering, maar op vragen via mail na dagen nog steeds geen reactie
25 okt. 2022
Beste Manfred, wat vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen op je mail. Alle vragen die binnenkomen in info@eazy-fix.com krijgen op werkdagen binnen een uur antwoord. Om een of andere reden is jouw mail in onze spambox terechtgekomen en daarom nog niet behandeld. Ik heb je net alsnog antwoord gestuurd. Als je vragen hebt, kun je op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 ook altijd bellen naar 085 - 201 20 11 of chatten vanaf iedere pagina op onze website.
Perfect!
12 okt. 2022
Dankjewel!
13 sep. 2022
Ideaal om via Whatsapp vragen te kunnen stellen met de foto van het probleem erbij. Tevens superservice en snelle levering. Zonder hoeklat erop te hoeven zetten, om de niet meer rechte lijn van de onderdorpel door de houtrot weer een strakke lijn te krijgen, nu weer een strakke onderdorpel dankzij advies en producten van Eazy-fix. Zo weer een keurige entree bij de voordeur.
19 sep. 2022
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor de mooie review!
22 sep. 2022
Geweldige vuller en door de constructie van de verpakking super makkelijk te doseren in altijd de goede verhouding. Enige minpunt is de inhoud, mag meer zijn per verpakking zodat er minder verpakking nodig is.
23 sep. 2022
Wat fijn dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor je mooie beoordeling. De inhoud van de kokers is inderdaad niet zo groot, maar over het algemeen wel genoeg voor een reparatie. Daarbij verkoopt EAZYFIX producten voor de particuliere doe-het-zelver, in kleinere hoeveelheden. Dan hoef je ook niets weg te gooien.
9 sep. 2022
Houtrot vuller en impregneer zijn geweldig! De houtrotfrees is echt rommel: microscopisch klein en voor dit bedrag zijn hele goede frees-sets te koop
29 sep. 2022
Goed product, overzichtelijke website. Bezorging belabberd Pakket kwam beschadigd aan
29 sep. 2022
Wat fijn dat je tevreden bent met ons product, maar wat jammer om te lezen dat je pakket beschadigd was. Zijn de producten ook beschadigd? Dan sturen we je graag nieuwe toe.
24 sep. 2022
Keurig op tijd geleverd, en kwalitatief erg goed
8 sep. 2022
ondersteunig telefonische goede bezorging vlotte
19 sep. 2022
Dankjewel voor je mooie review en tot de volgende keer :-)
25 sep. 2022
Snelle levering en precies zoals getoond.
27 sep. 2022
Fijn dat je zo tevreden bent. Succes met je reparatiewerkzaamheden!
18 sep. 2022
serieuze mensen en vriendelijk
19 sep. 2022
Dankjewel voor je positieve review. We doen ons best om iedere vraag met de meeste aandacht te beantwoorden. Fijn dat je het ook zo hebt ervaren.
9 sep. 2022
Betrouwbaar, accuraat.
19 sep. 2022
Wederom bedankt voor je mooie review :-)