heyhallyu.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
heyhallyu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
De webshop is redelijk snel met nieuwe releases en adverteren ook bewijs hun aanbod. Het plaatsen van een pre-order of reguliere aankoop is snel gedaan. De webshop is overzichtelijk en het is makkelijk om je favo groep terug te vinden. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice krijg je ook echt binnen de beloofde tijd een reactie. Als we dan toch een verbeterpunt moeten geven heb ik maar 1 ding. Het zou prettig zijn als de track and trace van een bestelling terug te vinden is binnen de bestelling op de website. Nu staat die alleen in de mail.

9 mrt 2024
Normaliter is dit een prima plek om je K-pop aankopen te doen, maar na een bepaalde situatie ben ik toch geneigd om voor andere k-pop webshops te gaan. Het verkeerde album leveren kan natuurlijk gebeuren, maar vervolgens twee weken na het bestellen eindelijk het juiste album hebben, maar dan is die ook nog slecht verpakt en daardoor beschadigd. Niet bepaald de fijnste ervaring.

Beoordelingen voor heyhallyu.nl

Goed product, mag alleen meer duidelijkheid over wat voor preorder benefit

Mijn product is compleet en goed verpakt binnengekomen. Alleen stond bij het product dat er 'Weverse Benefit' bij zat. Ik ging ervan uit dat ik de normale benefit ging krijgen, maar het blijkt een weverse live event preorder benefit te zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hier ook heel blij mee, maar ik had verwacht wat anders te krijgen, en om de andere members te vinden voor deze preorder benefit gaat heel moeilijk zijn. Maar ik raad alsnog Hey!Hallyy aan, aangezien ze een ruime assortiment hebben en je een redelijke prijs betaald!
18 apr 2024
16 apr 2024
17 feb 2024
Prima! Vlotte bezorging, netjes ingepakt en bestelde artikel voldoet aan de verwachtingen. Enige wat ik graag nog had gezien was een bevestiging van mijn bestelling per e-mail. Nu wist ik pas zeker dat het gelukt was bij de mail over de verzending/levering. Die overigens gewoon vlot de volgende dag kwam.
13 jan 2024

Albums

Goeie website alleen geen groeps korting of gratis verzending na een bepaald bedrag. Soms vergeten ze je extra benefits met albums.
Goed en snel geholpen
14 jan 2024
13 jan 2024
Inlog terugkerende klant Ik had nogal wat moeite om in te loggen het is uiteindelijk gelukt maar dat was na 5 keer reset voor een wachtwoord te moeten vragen. Voor de rest tevreden. Jullie assortiment wordt uitgebreider en uiteindelijk is het vrijwel even duur om bij jullie te bestellen als het op Weverse te doen.
6 jul 2023
super fijne service. snelle levering, fijne site en natuurlijk fijn dat je eventueel photocard en versie preferences kan opgeven. het enige minpuntje zijn de hoge prijzen, maar die zijn ook te begrepen door de import producten
25 mei 2023
Veel albums en andere merch, vaak ook goedkoper dan als je via een group order besteld of ergens anders. Soms ook wel ineens een stuk duurder. Verder altijd heel goed verpakt en netjes op tijd in huis. Helemaal top :)
9 mei 2023

Website telefoon

Ik wou eerst een album bestellen via mijn telefoon maar dat werkte niet want dan blijf ik vast zitten ergens bij het betalen. Heb dit ook 2x geprobeerd opnieuw. Heb het dan via mijn laptop moeten halen. 😍😍😍
3 okt 2023
Ze communiceren niet altijd wanneer er vertragingen ontstaan bij de bezorging van een product, maar doen het verder prima. De website is soms wat onduidelijk. Vooral wat het verschil is tussen producten.