nl-nl.bakker.com
Beoordelingen:

563 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden563 beoordelingen in totaal  

4,38
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pas 2x besteld waarvan de 2e nog moet komen, maar ik was zeer tevreden met mijn 1e bestelling van 3 jaar geleden. Prima verpakt en verzonden. De klimplanten die ik toen heb besteld doen het uitstekend en vooral de Japanse wingerd is elke herfst weer een genot voor het oog op mijn balkon. Heb er meerdere bewonderende opmerkingen over gehad van de buren 😊 Maar ook de clematis wordt met het jaar mooier, zelfs in een balkonbak🌸 Vandaar dat ik weer bij Bakker heb besteld voor een upgrade voor mijn paradijselijke balkon ❤️ Het enige dat ik handig zou vinden is om een voorkeur op te kunnen geven voor een bezorgdag, omdat het geen pakketten zijn die je 5 dagen bij een ophaalpunt wil laten staan. Maar op dat kleinigheidje na ben ik dik tevreden en heb het al meerdere keren aangeprezen bij mensen

de meest kritische beoordeling

1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De beide planten kwamen kwamen uit Belgie. Ze waren ieder afzonderlijk verpakt in passende plastic container. De planten waren net in verse potgrond gezet en zonder afdekking van de grond in de containers geplaatst. Het resultaat was dat er veel grond uit de pot lag, in de container en ook los in de doos. Beide planten stonden heel los en scheef in de pot bij het uitpakken. De containers waren wel met grof papier in de doos verpakt. Ik ben erg teleurgesteld over deze levering. Over de service valt op dit moment nog niets te zeggen
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nl-nl.bakker.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
6 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Had anders verwacht

Er waren div. ontvangen plantjes niet fris. Geel ipv groen. Kon het blad er zo vanaf halen. Wel geplant , maar nog steeds geen blad. De zgn. 'wortel' plantjes waren zo klein dat planten amper mogelijk was. Zijn na een paar weken nog steeds niet aangegroeid. Ik dacht dat 'Bakker" een goed en van ouds her een gerenommeerd bedrijf is, maar dit valt me toch echt tegen. Eerste en laatste keer besteld.
Beoordeling melden
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg alleen zakjes bollen zonder verdere omschrijving , moest de specificaties van de bollen op internet opzoeken. De zending moest ik zelf ophalen en dat voor 5,90 verzendkosten. Heb een klacht ingediend en kreeg een eenmalige korting op verzending voor een volgende bestelling. De info over de bollen heb ik nog steeds niet moet ik maar googelen….
Beoordeling melden
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijs van de lupinen in de e-mail 3.38 euro. Ik heb deze besteld en dan kost het ineens 8,45 euro.?????? Verschil bij 2stuks is groot. Graag oplossing voor dit probleem. Als dit probleem zich niet had voorgedaan dan zou de beoordeling misschien wel 5 sterren geweest zijn.
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb al een half jaar recht op 9,95 tegoed. Alles geprobeerd samen net een meneer van klantenservice en nu toch weer besteld en denk wellicht wordt het dan nu verrekend en wederom niet verrekend. Dus het staat er maar je kan er niks mee
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een zeer slechte verpakking en 3 planten niet meer te redden. Dit is een Frans bedrijf... Dus pas op, de retouren moeten ook naar Frankrijk gestuurd.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Waardeloos in 1 woord gewoon rotzooi wat ze sturen zou geld terug krijgen na dik 2 weken nog steeds niks .een grote oplichters bende
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
waardeloos zo ontzettend slecht volkomen uitgedroogde planten waarvan 1 onder de beestjes en wormpjes zit . bah wat slecht
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Dode planten , opgestuurd Rommeltje Spijt van bestelling Eens maar nooit meer
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Resetten van wachtwoord werkt niet.
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slecht verplakt

De beide planten kwamen kwamen uit Belgie. Ze waren ieder afzonderlijk verpakt in passende plastic container. De planten waren net in verse potgrond gezet en zonder afdekking van de grond in de containers geplaatst. Het resultaat was dat er veel grond uit de pot lag, in de container en ook los in de doos. Beide planten stonden heel los en scheef in de pot bij het uitpakken. De containers waren wel met grof papier in de doos verpakt. Ik ben erg teleurgesteld over deze levering. Over de service valt op dit moment nog niets te zeggen
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat een kut systeem. Krijg bij elke pagina refresh een domme actie popup. Meteen weer een spam mail om mijn mening te vragen terwijl ik nog niet eens mn bestelling heb gehad.
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik mis de beschrijving voor het planten,en ik vind de planten er niet goed uitzien. Verder zou ik graag meteen willen zien of de planten die je koopt giftig zijn of niet.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lang onderweg. Pakket was zeiknat, inhoud kurkdroog. Plant schreeuwde om water. Ga wel weer naar de locale kweker, geen frans/belgische rommel meer
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
slechte zoekfunctie verplicht telefoon en Email achterlaten.
Beoordeling melden
M4
mj 4.
Beverwijk
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot op heden 10 dagen later niks ontvangen.
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Doen NIET wat ze beloven, melden op de webpagina dat de goederen op voorraad zijn maar is in de praktijk niet waar. Zeggen dat de order met 48 uur geleverd wordt, maar er is geen voorraad. Werken met de Franse Slag. Wel mijn geld terug gekregen maar ik denk toch dat het daar uiteindelijk weer misloopt.
Beoordeling melden
Antwoord van nl-nl.bakker.com
8 mrt 2024
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wij doen ons uiterste best om voldoende voorraad te hebben om aan de vraag van onze klanten te kunnen voldoen, maar soms ondervinden wij onvoorziene vertragingen bij onze leveranciers. Met vriendelijke groet, Uw Bakker team.
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde planten zouden 22/26 feb komen maar na diverse keren gemaild tehebben nog steeds niets ontvangen gelukkig via klarna betaald dus betaling in getrokken en bestelling geannuleerd hoef het niet meer ik vrees dat deze overname oo’ ten gronde gaat zo jammer hebben mooie planten
Beoordeling melden
GD
G d.
Hulst nederland
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
krijg geen contact de levering komt niet alles is betaald ben mijn vertrouwen in het bedrijf volledig kwijt wil mijn bestelling annuleren en mijn geld per omgaande teruggestort krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van nl-nl.bakker.com
1 mrt 2024
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad. Dit voldoet niet aan onze verwachtingen en wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn er zeker van dat we een oplossing zullen vinden. Met vriendelijke groet, Uw Bakker team.
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Idioot om nu al (direct na de bestelling) een beoordeling te vragen; er is wel betaald maar nog niets geleverd. Stel je vraag maar nadat de bestelling geleverd is
Beoordeling melden