nl-nl.bakker.com

381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden381 beoordelingen in totaal

Pas 2x besteld waarvan de 2e nog moet komen, maar ik was zeer tevreden met mijn 1e bestelling van 3 jaar geleden. Prima verpakt en verzonden. De klimplanten die ik toen heb besteld doen het uitstekend en vooral de Japanse wingerd is elke herfst weer een genot voor het oog op mijn balkon. Heb er meerdere bewonderende opmerkingen over gehad van de buren 😊 Maar ook de clematis wordt met het jaar mooier, zelfs in een balkonbak🌸 Vandaar dat ik weer bij Bakker heb besteld voor een upgrade voor mijn paradijselijke balkon ❤️ Het enige dat ik handig zou vinden is om een voorkeur op te kunnen geven voor een bezorgdag, omdat het geen pakketten zijn die je 5 dagen bij een ophaalpunt wil laten staan. Maar op dat kleinigheidje na ben ik dik tevreden en heb het al meerdere keren aangeprezen bij mensen

De beide planten kwamen kwamen uit Belgie. Ze waren ieder afzonderlijk verpakt in passende plastic container. De planten waren net in verse potgrond gezet en zonder afdekking van de grond in de containers geplaatst. Het resultaat was dat er veel grond uit de pot lag, in de container en ook los in de doos. Beide planten stonden heel los en scheef in de pot bij het uitpakken. De containers waren wel met grof papier in de doos verpakt. Ik ben erg teleurgesteld over deze levering. Over de service valt op dit moment nog niets te zeggen

Beoordelingen voor nl-nl.bakker.com

Zeer tevreden!

ik heb telefonisch contact gehad en mijn vraag werd duidelijk beantwoord.daarbij had ik een vriendelijke mijnheer aan de lijn en we hebben samen nog grapjes gemaakt.vaak krijg je toch zakelijke mensen aan de telefoon of ze zijn niet in een goed humeur.bij bakker.com is dat niet en dat is zeker heel prettig.het kan niet beter.ik geef het gesprek een 10 met een griffel.maijke kuijpers.
ik ben een plant verzamelaarster en heb een goed overzicht van de aanbieders wat mij opvalt is de invulling van een uitstekende assortiment en redelijke prijzen de verpakking is ook een plus goed verpakken is goed aankomen graag een mededeling op welke termijn de plant wel weer op voorraad is succes !!!
ik kijk uit naar mijn bestelling. en weet dat de producten altijd goed zijn . helaas zijn ze wel traag met terug betalingverzoek van een bedrag wat niet voor bakker bestemd was ,kopie gestuurd en alweer een poosje verder en je hoort niks
Vervoer DHL . Op afgesproken tijd zag ik de auto voorbij komen , maar niet aankomen . e-mail bericht volgde : u was niet thuis ,[ hele middag thuis ] pakket staat bij Blokker , u kunt het ophalen . DHL is zeer onbetrouwbaar .
Geweldige site, zou alleen nog fijner zijn als de zoekbalk alles vindt op het ingetypte woord. Nu vindt de zoekbalk alleen die artikelen waar het ingetypte woord mee begint.
Ruime keuze aan kleur,en artikelen. De artikelen over hoe en wat in de tuin. De redelijke prijs. En de zorg waarmee het artikel bij je thuisbezorgd wordt. Ga zo door.
14 apr 2024

met Klarna alle sterren!

Helaas wordt de optie betaal met Klarna wel aangeboden in de nieuwsbrief, maar helaas niet bij het afrekenen in de winkel mand. Dan is het een ***** ervaring!
RB
ria b.
landgraaf
Super mooie bloemen en goed verpakt....wat tegen viel was we hadden voor 192 euro besteld en moesten bij zo,n bedrag ook nog 7.90 verzend kosten betalen
Met zorg verpakt en alle planten kwamen onbeschadigd aan. Nu afwachten of het ook daadwerkelijk zo mooi wordt als het in de catalogus aangegeven is.
13 apr 2024
als het gaat om planten bloemen groetenzaden fruiten en bomen cq tuin assortimenten en artikelen etc dan is het Top Shop bakker.com wel de aanrader.

Prima en overzichtelijk

De webshop is makkelijk te navigeren. Vooral de zoekfunctie is fijn in hoe het uitgebreid alle mogelijk bedoelde producten in de lijst toevoegt.
13 apr 2024
Gezonde en mooie planten, tevens zeer grote keuze. Worden met de uiterste zorg verpakt voor verzending. Ik ben over hun zeer tevreden 👌🏻🍀
7 apr 2024

Goede planten, goede kwaliteit

Heb vroeger op oude woonadres ook haast alle planten via Bakker.com gekocht. Altijd goede ervaringen mee gehad. Daarom keuze makkelijk
7 apr 2024
heb in het verleden ook bij bakker gekocht en nooit spijt van gehad. de kwaliteit is zeer goed en de bezorging ook.
Website is duidelijk, veel informatie, makkelijk zoeken naar wat je nodig hebt. Soms wel weinig keuze in kleur
Snelle levering. Op iedere plant- zak stond de naam vd plant Advies over hoe en wanneer je moest gaan planten
Wij zouden het op prijs stellen als je de bestelling kan betalen met Consumenten IDEal en niet met creditkaart
IS
ita s.
woldendorp
heel gemakkelijk de dingen gevonden die ik hebben wil. bestellen ging prima. tegenvallend is de verzendprijs.

goede winkel

ik had wat problemen met mijn bestelling, maar de winkel zal alles oplossen. Daarom kan ik de winkel raden