nl-nl.bakker.com

528 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden528 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Pas 2x besteld waarvan de 2e nog moet komen, maar ik was zeer tevreden met mijn 1e bestelling van 3 jaar geleden. Prima verpakt en verzonden. De klimplanten die ik toen heb besteld doen het uitstekend en vooral de Japanse wingerd is elke herfst weer een genot voor het oog op mijn balkon. Heb er meerdere bewonderende opmerkingen over gehad van de buren 😊 Maar ook de clematis wordt met het jaar mooier, zelfs in een balkonbak🌸 Vandaar dat ik weer bij Bakker heb besteld voor een upgrade voor mijn paradijselijke balkon ❤️ Het enige dat ik handig zou vinden is om een voorkeur op te kunnen geven voor een bezorgdag, omdat het geen pakketten zijn die je 5 dagen bij een ophaalpunt wil laten staan. Maar op dat kleinigheidje na ben ik dik tevreden en heb het al meerdere keren aangeprezen bij mensen

De beide planten kwamen kwamen uit Belgie. Ze waren ieder afzonderlijk verpakt in passende plastic container. De planten waren net in verse potgrond gezet en zonder afdekking van de grond in de containers geplaatst. Het resultaat was dat er veel grond uit de pot lag, in de container en ook los in de doos. Beide planten stonden heel los en scheef in de pot bij het uitpakken. De containers waren wel met grof papier in de doos verpakt. Ik ben erg teleurgesteld over deze levering. Over de service valt op dit moment nog niets te zeggen

Beoordelingen voor nl-nl.bakker.com

Lang op bestelling moeten wachten. Planten erg droog en 1 top van de 2 planten afgebroken. De was mijn eerste en tevens laatste bestelling!
Kan nog geen mening geven , heb mijn bestelling nog niet binnen . Duurt overigens wel lang .
1 mei 2024

Miskoop

Alle plantjes die ik bestelde waren op 1 na uitgedroogd en verdord. Grote miskoop
21 apr 2024
het bestelde artikel viel bijzonder tegen en was daarom ook erg duur
26 apr 2024
23 apr 2024
Slechte kwaliteit planten. Het is dat ik een tegoed heb gekregen en deze nu verzilver, maar anders zou ik er nooit weer bestellen.
13 apr 2024
De planten zijn veel te lang onderweg waardoor uitdroging en afgevallen blad.