dimehouse.nl

331 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.182 beoordelingen in totaal

ongeldig

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Geen opvolging noch terugbetaling retour

Bestelde artikel beantwoordde niet aan de vooropgestelde kwaliteit. 1 maand nà de ontvangst van de retour géén enkele opvolging noch terugbetaling !!!
25 jul 2023
Beste Eddy, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was met het artikel en dat u het artikel daarom heeft geretourneerd. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u de terug betaling nog niet heeft mogen ontvangen. Zoals ook besproken in onze E-mail is dit vandaag voor u in orde gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Geleverde spullen zijn mooi omte zien maar zijn erg slecht van kwaliteit. Kaden die niet passen en staalopleggingen die er scheef aan gelast zijn.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Helaas hebben wij hierover geen melding mogen ontvangen. Wij zouden uiteraard graag met u mee willen kijken en een passende oplossing bieden. U kunt contact met ons opnemen en beeldmateriaal versturen via: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
21 jan 2024
Nou het tafeltje wiebelt en kon met ern schroefdraad je deze maar net rechtzetten. Ook wat lichte beschadigingen op het zwarte ijzer.
21 jan 2024
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het tafeltje. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Helaas heeft u hierover niets gemeld bij ons. Daarom komen wij graag in contact met u zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. U kunt contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Geïmporteerde beoordeling
Levering door DPD totaal mis gegaan omdat bezorger geen zin had om te leveren. Pakket dus retour gestuurd naar Dimehouse
4 jul 2023
Beste Frans, Bedankt voor het delen van uw ervaring met betrekking tot de levering van uw pakket door DPD. We begrijpen dat het frustrerend is wanneer een bezorger geen zin heeft om een pakket af te leveren, en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het spijt ons te horen dat het pakket retour is gestuurd naar Dimehouse omdat u niet in staat was om het op te halen bij een parcelshop. We begrijpen dat dit niet de gewenste uitkomst is waar u op had gehoopt. We willen graag benadrukken dat we ons best hebben gedaan om het probleem op te lossen door een nieuwe zending aan te bieden. Maar helaas stond u hier niet meer voor open. We hopen dat u begrijpt dat we ons best hebben gedaan om het probleem recht te zetten en een bevredigende oplossing te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter
1 jan 2024
Bestelling staanlamp werd normaal donderdag 28 december geleverd, tot op heden nog steeds geen mail gehad ivm levering
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog geen informatie over de levering heeft mogen ontvangen. Echter leveren wij helaas niet op zon of feestdagen waardoor u na de jaarwisseling de lamp mag ontvangen. Dit stond vermeld bij de levertijd op onze webshop. Morgen wordt u de zending voor u aangemaakt. Hierover wordt u per mail op de hoogte gehouden. Wij hopen dat u de lamp snel mag ontvangen! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
19 okt 2023
De afhaalopdracht ook echt waarmaken, ik wacht inmiddels op de 4e poging zonder dat ik het geld terugkrijg.
19 okt 2023
Beste Annemiek, Ik heb u zojuist proberen te bereiken maar, kreeg helaas geen gehoor. Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Dit is een extra service die wij inderdaad aanbieden. Helaas kan het soms voorkomen dat PostNL de afhaalopdracht niet na komt of het te druk heeft om dit af te halen. De dagen die wij afspreken zijn altijd gewenst en staan niet vast. Echter hebben wij een nieuwe afhaal dag met u ingepland en doen wij ons uiterste best om dit na te komen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
28 okt 2023
6 stoelen besteld waarvan 4 zijn beschadigd. Probleem reeds gemeld maar nog niet opgelost
29 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Echter zijn wij per mail met u in contact hierover en hebben wij een juiste oplossing voor u kunnen vinden. Wij hopen snel weer van u te horen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
1 aug 2023

Afhandeling na retour

Heb stoelen retour gestuurd. Geld werd pas na anderhalve maand terugbetaald. Was zeer frustrerend.
2 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Onze excuses! Fijn om te lezen dat u nu het bedrag terug heeft mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
19 okt 2023
Als ik belt word gewoon de hoorn neer gegooid. En doen moeilijk als je wat terug wilt sturen
19 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Fijn dat u nu een afhaalopdracht heeft kunnen inplannen met één van onze collega's. En dat het probleem is opgelost. Ik wou u ook graag telefonisch spreken maar kreeg helaas geen gehoor. U kunt contact met ons opnemen via: 085-8886474 Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
KA

na mijn bestelling niets meer vernomen van DIMEhouse dus ook niets ontvangen

ik heb 31-01-2024 een bestelling geplaatst maar tot nu toe niets gehoord van DIMEhouse?
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niks van ons heeft vernomen na het moment van bestellen. U heeft een artikel besteld met een levertijd. ( zoals aangegeven op onze website) Zodra wij meer informatie hebben over de levering zullen wij u uiteraard hierover per mail op de hoogte houden. Mocht u verdere vragen hebben, kunt dan kunt u altijd contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
2 keer een beschadigde tafel ontvangen. Eens en nooit meer
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Henk, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de bedoeling of de service die wij willen bieden. Onze excuses! Wij hebben u hierover ook telefonisch gesproken en dit gelukkig kunnen oplossen d.m.v. een korting. Wij hopen dat u veel plezier mag hebben van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
14 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
16 weken moeten wachten en toen kwam het helemaal kapot.
15 aug 2023
Beste Jannie, Dank voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Helaas kan het soms voorkomen dat een bestelling vertraagd is omdat een product nog in productie staat of dat er een vertraging is in het transport. Wij willen u in ieder geval ons excuus aan bieden voor het fijt dat er niet duidelijk is gecommuniceerd over de verwachtte levertijd. Het is inderdaad erg vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw kast en dat deze vervolgens beschadigd is. Wij hebben deze kast op voorraad echter heeft u er voor gekozen om geen nieuw exemplaar te ontvangen. Wij nemen nog contact met u op om te kijken als wij u toch een positiever gevoel kunnen geven over uw ervaring met Dimehouse. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter
21 okt 2023
Verrekening verloopt moeizaam en bijzonder traag.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Hans, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Wij hebben u telefonisch gesproken en direct voor u de verrekening in orde gemaakt. Wij hopen dat u veel plezier mag hebben van de rest van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
3 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
ik had een salontafel besteld was heel mooi
4 aug 2023
Beste Said, Bedankt voor uw review! Wij vinden het zeer prettig om te lezen dat de salontafel naar wens is. Mocht u nog in de gelegenheid zijn om uw sterren ook aan te passen, dan kan onze dag niet meer stuk! Wij wensen u veel plezier van de salontafel. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Els
Heb niet de juiste bestelling ontvangen
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Maureen, Wat jammer om te lezen dat u het verkeerde artikel heeft mogen ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Helaas hebben wij hier nog geen melding van mogen ontvangen van u. Daarom komen wij graag in contact met u zodat wij met u kunnen mee kijken. Dit kan via: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Wandplank met waardeloze montagestrip
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Pex, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Helaas heeft u hierover niks bij ons gemeld. Wij hadden uiteraard graag met u mee gekeken naar een oplossing. Wij hopen dat u de wandplank goed heeft kunnen monteren en er veel plezier mee heeft. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Heel lang wachten op de bestelling 😡
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Helaas heeft het artikel een wat langere levertijd. Uiteraard doen wij ons best om dit zo snel mogelijk te leveren. Hierover wordt u per mail op de hoogte gehouden. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Dit kan via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Ik heb de tafel nog niet ontvangen.het is 17 juli

Ik heb de tafel nog niet ontvangen.
Antwoord van dimehouse.nl
Goedemiddag, Aan de hand van uw ordernummer kunnen wij alleen een bestelling inzien die u heeft geplaatst bij ons wat gaat over een fauteuil. Die heeft u ook direct mogen ontvangen. Helaas kunnen wij geen order inzien wat gaat over een tafel. Graag komen wij in contact met u zodat wij met u mee kunnen kijken. Dit kan via: klantenservice@dimehouse.nl of 085-8886474 . Wij vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Geen Gebroken artikelen leveren
19 okt 2023
Beste Felipe, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad, dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Jammer dat u niet direct contact met ons heeft gezocht zodat wij dit direct voor u konden oplossen. Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar kreeg helaas geen gehoor. Ik heb u een mail gestuurd en daarin aangegeven dat wij het artikel retour hebben ontvangen en de terugbetaling in werking zetten voor u. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Op tijd bestelling leveren!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Arno, Wat jammer om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Dat is uiteraard erg vervelend. Wij hebben u vanmorgen telefonisch gesproken en aangegeven dat het momenteel helaas drukker is bij de koeriersbedrijven vanwege de feestdagen. Daarom kan de levering iets langer duren dan dat u gewend bent. Uiteraard doen wij en zij ons uiterste best om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie