dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

20 apr 2024
Heb mijn kast niet gekregen. Deze is betaald ze zitten in een faliekant. Vreselijk, moet over q maand contact opnemen. Heb kast nu nodig. Omdat ik verhuist nen
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring die u heeft gehad. We begrijpen uw teleurstelling volledig en willen u verzekeren dat we uw zaak serieus nemen. Zoals we per e-mail hebben aangegeven, zullen we uiteraard een passende oplossing bieden. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via e-mail. (klantenservice@dimehouse.nl) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
Geen bestelling ontvangen, wel bij navraag een bericht dat Dimehouse failliet is.
18 apr 2024
Goedemorgen, We begrijpen uw teleurstelling en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit voor onze klanten vervelend nieuws is, en we betreuren de impact die dit heeft op uw bestelling. We zitten op dit moment in een doorstart procedure. Wij raden u aan om over 4 weken wederom contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ons deze beoordeling geeft. Graag vernemen wij meer informatie. Dit kunt u versturen naar: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Verkeerde onderstel geleverd; geen oplossing vanuit DIMEHOUSE.

We hebben 6 stoelen besteld, maar kregen helaas de verkeerde onderstellen geleverd, waardoor we één stoel niet konden monteren. We hebben contact opgenomen en kregen het nieuws dat DIMEHOUSE in een faillissementstraject zit en ons niet meer kan helpen. Zitten we dan met een onvolledig product! Bewust iets verkopen, wetende dat het niet klopt is gewoon pure oplichterij. NOT DONE!!!!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde onderstellen heeft mogen ontvangen. Dat is niet de bedoeling! Zoals aangegeven in onze mail gaan wij u uiteraard verder helpen. Echter zal dit binnen 4 weken plaatsvinden. Daarom vertrouwen wij op uw geduld en begrip zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 apr 2024

Zeer slechte behandeling!…

Heel slechte reacties nadat ik verschillende keren gebeld heb met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Dat duurde inmiddels al een maand. Er staat bij de advertentie vandaag besteld morgen in huis. Een paar dagen later is acceptabel. Maar geen weken. En dan onbeschofte antwoorden krijgen kan toch zeker niet. Ik heb mijn laatste bestelling daar gehad.
16 apr 2024
Beste Bea, Jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Zoals aangegeven stond er een verkeerde lamp voor u in bestelling. Daarna hebben wij een aantal keer vriendelijk telefonisch gesproken. Hierin hebben wij de situatie uitgelegd. Jammer om te lezen dat u dat als onbeschoft heeft ervaren. Voor verdere vragen kunt u ons altijd bereiken via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Geen contact te krijgen met Dimehouse 😠

Eerste bestelling snel ontvangen. M'n tweede bestelling niét. Deze zou volgens DHL één dag later geleverd zijn. Hierover nu reeds 2 maal gemaild naar Dimehouse. Tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Dimehouse
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het pakket later geleverd is dan verwacht. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Via de track en trace codes zien wij dat het pakket bij u geleverd is. Wij hopen dat u alles naar wens heeft mogen ontvangen. Mochten wij u verder nog ergens mee kunnen helpen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl of telefonisch via: 085-8886474 Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
GG
Glenda G.
Purmerend
SLECHTE COMINICATIE MET KLANT
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u onze communicatie als slecht heeft ervaren. U heeft de bestelling geplaatst en wij hebben volgens afspraak op 4 april bij u geleverd. Helaas had u het verkeerde huisnummer ingevoerd gaf u aan per mail. Gelukkig heeft u het pakket nu in goede orde mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
M’n bestelling nog steeds niet gehad en als ik vraag waar hij blijft krijg je ga ik uitzoeken en je hoort niets meer.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Echter hebben wij u hierover een mail gestuurd op 21-02-2024. Helaas hebben wij geen reactie vernomen. Wij hebben de mail nogmaals naar u verstuurd. Wij hopen op een reactie zodat wij dit voor u kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Niet nakomen van belofte.

Een maand geleden heb ik een salontafel besteld. Op de site van Dimehouse staat leveringstermijn 3-4 werkdagen. Na een maand heb k nog steeds niets gekregen. Ik heb reeds 2x contact gehad via chat en telkens wordt er beloofd dat de tafel bij hen dezelfde week geleverd wordt en dat ik ze enkele dagen nadien zou ontvangen. Niet dus. Mijn vertrouwen in de leverancier is volledig weg,
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling en de service die wij willen bieden. Onze oprechte excuses! Inderdaad heeft de salontafel een vertraagde levertijd i.v.m. een vertraging in de vracht. Dit is ontzettend vervelend maar helaas onmacht voor ons. Wij zullen er alles aan doen om het artikel zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
27 jan 2024
fabrieksfout en kwalitatief slecht. Op de website lijkt product veel mooier dan in werkelijkheid. In het echt zit de lamp heel nep uit en geen oog voor details! Jammer… Klantenservice is goed!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met het product. Nogmaals excuses voor het ongemak. We zijn wel blij om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse Nathalie

Fijne webshop maar slecht product

Bestelling en levering ging vlot, maar kwaliteit van meubel is verschrikkelijk. Structuur is krom en lades zijn onbruikbaar. Voor deze prijs onaanvaardbaar.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het artikel. Helaas heeft u hierover geen klacht gemeld bij ons. Ik zal u een link sturen waar u klachten of retourneringen kunt melden. Dan helpen wij u graag verder. https://www.dimehouse.nl/service/klacht-retour-aanmelden/ Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
21 jan 2024
Nou het tafeltje wiebelt en kon met ern schroefdraad je deze maar net rechtzetten. Ook wat lichte beschadigingen op het zwarte ijzer.
21 jan 2024
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het tafeltje. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Helaas heeft u hierover niets gemeld bij ons. Daarom komen wij graag in contact met u zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. U kunt contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
KA

na mijn bestelling niets meer vernomen van DIMEhouse dus ook niets ontvangen

ik heb 31-01-2024 een bestelling geplaatst maar tot nu toe niets gehoord van DIMEhouse?
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niks van ons heeft vernomen na het moment van bestellen. U heeft een artikel besteld met een levertijd. ( zoals aangegeven op onze website) Zodra wij meer informatie hebben over de levering zullen wij u uiteraard hierover per mail op de hoogte houden. Mocht u verdere vragen hebben, kunt dan kunt u altijd contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
10 nov 2023
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Remco, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de service en de ervaring die wij willen bieden. Inderdaad vragen wij bij schade altijd om beeldmateriaal, dit staat ook vermeld op onze website bij ons retour proces. Terugbetalingen gebeuren binnen 14 werkdagen, binnen dit termijn heeft u de terugbetaling retour mogen ontvangen. Wij betreuren het dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
4 nov 2023

Niet compleet

Waarom een reactie schrijven op mijn review dat alles al ok is als jullie de schroeven nog niet eens hebben opgestuurd. Ik heb op vrijdag gebeld ivm vekeerde schroeven. Op maandag reageren jullie eerst op mijn review en sturen dan pas de schroeven op... Ik heb de schroeven nog niet eens. Tafel te laat geleverd én zonder schroeven, dan verkeerde schroeven opgestuurd en nu wachten op de schroeven.
8 nov 2023
Beste klant. Bedankt voor uw reactie. Wij hebben via de track en trace code ingezien dat u de schroeven heeft mogen ontvangen. Wij hopen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 jun 2023

Oplichters!

Anderhalf jaar geleden naar de showroom in Delfgauw geweest, een tafel en een zetel gekocht die zouden geleverd worden op 3 september. Een dag vakantie genomen zodat ik sowieso thuis was wanneer de levering kwam, echter nooit iemand gezien. Die dag gebeld om te vragen waar mijn meubels bleven, en toen werd mij beloofd dat het zeker de dag nadien zou komen. Wéér een dag vakantie genomen, heel de dag thuis gebleven en niemand gezien. Opnieuw gebeld, waarbij ze het excuus gaven dat ik niet thuis was terwijl ik hier al die tijd WEL was. Chauffeur kon niet terugdraaien ook al was hij nog niet ver weg. Bij de 3de poging zijn ‘mijn’ meubels dan eindelijk aangekomen. 3 dagen vakantie genomen om dan de verpakking te openen om te zien dat de verkeerde zetel en tafel geleverd zijn. Opnieuw een boos telefoontje maar het interesseert ze eigenlijk helemaal niks, zolang ze je geld maar ontvangen hebben. Nu 1,5 jaar later, is de leuning van mijn zetel afgebroken en dat valt volgens hen niet onder de garantie, terwijl de zetel gewoon van uiterst slechte kwaliteit is. Via mail heel veel foto’s en filmpjes gestuurd om aan te tonen waar hij kapot is, en dat mijn zetel voor de rest in perfecte staat is en ik er zorg voor draag. Peter van de klantenservice mailde mij dit : ‘Ik heb gekeken naar de bank en nu kan het wel gerepareerd worden, nu weet ik niet hoe handig u bent maar als u de bank kantelt dan kan u voorzichtig het doek van de bodem los halen. Als het goed is dan kan u vervolgens vanuit de binnenkant van de bank de zijleuning weer vast zetten d.m.v extra schroeven. Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe handig u bent. Ook is dit een klacht die wij nog niet tegen zijn gekomen en ook van mening zijn dat dit niet zomaar kan gebeuren. Mocht het u zelf niet lukken dan kunnen wij ook een service monteur langsturen echter zijn hiervan dan wel de kosten voor u. De kosten hier van zijn €240.’ Ik heb de bekleding langs de onderkant losgemaakt en de zetel is gemaakt van vezelplaat. Dit materiaal is absoluut niet stevig en valt ook niet meer te repareren aangezien het weinig kan hebben. Het bewijs dus, dat de zetel van slechte kwaliteit is. Uiteraard heb ik hier opnieuw voor gemaild, waarbij Peter antwoordt ‘dat de garantie automatisch vervalt wanneer u het zelf probeert te repareren’. Terwijl hij dit ZELF heeft voorgesteld, en ik volgens hem toch al geen garantie had. Ze proberen je er langs alle kanten bij te naaien en eronder uit te komen, zolang ze je maar niks moeten terugbetalen. Geldwolven met een VERSCHRIKKELIJKE klantenservice. Bestel je meubels hier NIET!
Antwoord van dimehouse.nl
Goedemiddag Lincy, Gelukkig heb ik je telefonisch nog kunnen spreken hierover. Wij schrokken natuurlijk ontzettend van de meneer waarop dit allemaal gegaan was en dit is niet de werkwijze waar wij voor willen staan. Onze excuses hiervoor! Wij hebben telefonisch afgesproken dat wij een nieuw loungegedeelte gaan leveren. Ook al valt het eigenlijk niet meer binnen de garantie. Wij hopen dat deze aankomende week in goede orde aankomt en hopen dat het op deze manier is opgelost. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Geen ergere meubelleverancier dan Dimehouse.

Ik heb een drietal producten gekocht bij Dimehouse. Elk product had weer andere gebreken. Zelfs de vervangende producten hadden gebreken. Ook de levering (eetkamerstoelen bijvoorbeeld in twee keer geleverd) en teruglevering ging problematisch. Gat in de bank (was al vervanging van een incomplete eerdere bank), geen schroeven bij de tafel om tafel en onderstel te verbinden (die kwamen een week later toen ik al lang schroeven had gekocht en de tafel al was gemonteerd) en te weinig schroeven bij de eetkamerstoelen. Het moge duidelijk zijn dat ik afraad om bij Dimehouse te bestellen. Dimehouse heeft geprobeerd om deze review van Trustpilot af te halen. Dat is ze niet gelukt. Hulde aan Trustpilot. Laat Dimehouse de problemen van de klanten oplossen in plaats van pogingen te doen om de boel te verdoezelen. Pas na lange tijd komt de reactie van Dimehouse. Ze hebben het over frustratie met betrekking tot het beschadigde product. Ze begrijpen dus helemaal niet dat verontwaardiging veroorzaakt wordt door het feit dat alles maar dan ook alles van Dimehouse misloopt. Als dat zo is, dan moet het toch wel aan de winkel liggen. Update: terugbetaling prijs teruggestuurde bank heeft op 6 juli 2023 nog steeds niet plaatsgevonden. Ik ben benieuwd of ze daadwerkelijk gaan betalen. De zetel van een eetkamerstoel heeft onderin een grote scheur. Wat doet Dimehouse? Ze sturen twee onderstellen voor die zetel. Wat heb ik daar nou aan. Heb weer voor niets op DHL moeten wachten. Negatieve ervaringen blijven maar doorgaan. Dimehouse doet echt niet haar best om dit te veranderen. Alles gaat gewoon verkeerd.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Tom, We betreuren de vervelende situatie en begrijpen de frustratie met betrekking tot het beschadigde product. Ons klantenserviceteam is direct betrokken om de aard en oorzaak van de schade te onderzoeken. Helaas komen de meeste schadegevallen voor tijdens het transport. Desondanks staan we altijd garant voor dergelijke gevallen en zorgen we voor een passende oplossing. Ik heb het probleem voor u intern onderzocht en zien dat het een en ander voor u opgelost is. De missende schroeven zullen deze week aangeleverd worden en de geretourneerde producten zullen spoedig verwerkt worden. Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd mocht u verder nog wat vragen hebben dan horen wij dat graag van u. Met vriendelijk groet, Team Dimehouse - Bernie
21 jul 2023

Voorgelogen!

Ik was medio mei 2023 van plan om bij Dimehouse de Industriële Mangohouten Salontafel Avia te bestellen, maar deze was toen uitverkocht (destijds nog 199,-). Een berichtje gestuurd of ik deze vast kon bestellen wanneer die weer leverbaar zou zijn. Dat kon niet. Halverwege juni 2023 zag ik dat de Industriële Mangohouten Salontafel Avia weer werd aangeboden bij Dimehouse maar nu tegen een prijs van 269,-. Desalniettemin heb ik het product besteld op 30 juni 2023 en werd/wordt (nog steeds!) op de website geadverteerd dat de salontafel een levertijd heeft van 2 tot 3 weken. Echter, eind juli nog steeds geen leveringsupdate, laat staan een salontafel. Dus na zo'n 3 weken contact opgenomen met Dimehouse om te vragen hoe het ervoor stond met de levering van mijn bestelling. De chat was gesloten en bij achterlaten van mijn e-mailadres zou ik een reactie krijgen volgens de site. Dat was niet het geval. Vervolgens wederom via de chat contact geprobeerd te zoeken en ditmaal waren ze gelukkig wel bereikbaar. In de chat kreeg ik te horen dat naar verwachting de salontafel pas per 07-08-2023 bij Dimehouse voorradig zou zijn (dus nog niet eens bij mij geleverd). Oftewel, een stuk later dan ze adverteren. Toen ik aangaf teleurgesteld te zijn en mij voorgelogen te voelen als consument door de langere levertijd kreeg ik als reactie een hele korte excuses en werd voordat ik überhaupt kon reageren de chat afgesloten door de Dimehouse medewerker. Wat mij betreft een slechte ervaring al vóór ik het product nota bene heb ontvangen. Erg jammer en teleurstellend Dimehouse!
24 jul 2023
Beste Mick, Wat jammer om te lezen dat u deze service met ons heeft ervaren. Dit is uiteraard niet de bedoeling en de service die wij willen bieden. Inderdaad heeft het artikel helaas iets vertraging opgelopen. Hiervoor bieden wij dan ook nogmaals onze excuses. Wij doen ons uiterste best om zodra wij het artikel binnen hebben het zo snel mogelijk te versturen naar u. Wij zullen u over de zending per E-mail op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Geïmporteerde beoordeling

Hou je van tijdverspilling dan zeker een aanrader!!

Ik raad dit bedrijf niet aan! Tenzij je van tijdverspilling houdt en uiteindelijk zelf wilt lopen klussen aan een product van €600. Meerdere bladen en poten geleverd gekregen uiteindelijk 4 leveringen, alles had meerdere productie fouten niet een meerdere! Na al die keren werd tegen mij gezegd dat enige oplossing die hun hebben is zelf klussen aan die tafel om het wel goed te krijgen want hun hebben aan alle bladen en poten een productie fout en zijn dus niet in staat om product waar ik voor betaald heb te leveren. En dus daarvoor waar ik en mijn vrouw een hele drukke leven hebben met onze baby en 4 keer gehele dag thuis moesten blijven om dit alles heen en weer steeds op te sturen is er uiteindelijk niets van gekomen want wanneer ik er helemaal klaar was en ging akkoord dat ik zelf de gaten zou maken in de blad was de X poot scheef dus de 4e keer had ik defect aan het blad en de poten toen had ik het gewoon opgegeven want hoe dan ook enige wat hun tegen mij zeiden na al die keren we hebben hier geen goed oplossing voor neem €50 korting en ga zelf klussen sorry maar dat kan gewoon niet. Nu 2 weken zonder tafel gezeten en nu wacht ik al 1,5 week op mijn geld dus neem dit van harte! Bestel ergens anders! Vriendelijke klantenservice maar die kunnen ook zo veel als alles een productie fout heeft.
Antwoord van dimehouse.nl
Goedenavond Kamil, Het spijt me te lezen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad met het bedrijf. Het lijkt erop dat u meerdere problemen hebt ondervonden bij het ontvangen van het product, waaronder productiefouten in zowel de bladen als de poten van de tafel. Het is begrijpelijk dat dit erg frustrerend voor u was, vooral omdat u meerdere keren thuis moest blijven om de defecte onderdelen terug te sturen. Het is teleurstellend dat wij geen bevredigende oplossing kon bieden voor de problemen die u hebt ondervonden. Daarnaast is het ook zorgwekkend dat u nu al 2 weken zonder tafel hebt gezeten. Dit verlengt alleen maar het ongemak en de negatieve ervaring die u heeft gehad. Ik hoop dat u snel uw geld terugkrijgt en een geschikte tafel elders kunt vinden die aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
29 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Promos qui n'en sont pas...

Une chose que je n'arrive pas à comprendre avec ce site, c'est que l'étagère que je suis depuis un moment est toujours au même prix, qu'elle soit en promo de 20 %, 40 %... ou pas en promo du tout (exemple : étagère Sparrow dont le prix n'a pas bougé en un an, promo ou pas, et aurait même un peu augmenté !). La publicité est donc mensongère car une réduction ne peut pas s'appliquer sur un prix remonté fictivement avant pour arriver au prix "normal". Pas très sympa tout ça ! Addenda 30 août : on me demande un complément d'information sinon on supprime mon avis. Je réitère : depuis plus d'un an certains prix remisés dont celui de l'étagère Sparrow sont à 699,90 euros, avec ou sans remise, ce qui signifie que le prix remisé est pratiqué sur un prix augmenté pour arriver au prix d'origine. On me demande d'envoyer des documents : quels documents ? Il suffit de regarder n'importe quel site qui conserve les données internet antérieures, je ne me suis pas amusée à faire des captures d'écran tous les mois ! Beau prétexte pour supprimer un avis !
29 aug 2023
Bonjour, Merci pour votre avis. Nos prix ne sont jamais fixes et peuvent toujours varier. Une augmentation de prix peut se produire de toutes façons parce que les prix du bois ont augmenté. Malheureusement, nous ne pouvons rien y faire. Nous transmettrons l'information au service responsable. Cordialement, L'équipe Dimehouse Nathalie